שיווק בחדשות - עמוד 10

סוכן חדשות
 
יוסי לובטון, מנכ''ל משרד הפרסום באומן בר ריבנאי
יוסי לובטון
לקראת סיבוב המחאה הבא
הצרכן שלכם רוצה זוגיות אחרת, קחו שיטה לפירוק שדה המוקשים הצרכני החדש
המחאה החברתית שהחלה בישראל בקיץ שעבר הותירה את חותמה על העולם העסקי ושינתה את הדרך שבה הוא מתנהג. לקראת הקיץ הנוכחי נערכות כל החבר...המשך
  
 
בזק מקימה מחלקת שיווק ייעודית לצעירים בגילאי 20-30
מדובר בקבוצת גיל שעומדת בפני ההחלטה לגבי שירותי התקשורת שאותם תצרוך ■ עד היום בזק לא ביצעה פעילות ממוקדת לסגמנט זה
  
 
הדס ברק
הדס ברק
יום שישי בפייסבוק, את יודעת
לפחות במובן הזה אנשי המחאה מערערים את יסודות העולם התאגידי
האנשים שנחשפו למחאה החברתית בסוף השבוע נחלקים לשלושה: אלה שהיו בשדרות רוטשילד וחזו בעימותים בין הפקחים למפגינים; אלה שקיבלו את הדי...המשך
  
 
ועידת MAD לשיווק, פרסום, דיגיטל ומוזיקה של גלובס יוצאת לדרך
האירוע השנתי הגדול ביותר לתחומי האינטרנט, הדיגיטל, הפרסום והשיווק ייערך ב-11 ביולי ■ במסגרת הוועידה ייחשף מדד המותגים של "גלובס" לשנת 2012
  
 
מחקר: המוח האנושי מגיב לדוד המלך ולאייפד באותה צורה
במסגרת המחקר, כאשר אנשים צפו במותגים חזקים כגון אייפון, הארלי דיווידסון, פרארי ומותגים נוספים, המוח שלהם רשם את אותה תגובה בדיוק כאשר הם צפו בדמויות תנ"כיות
  
 
איך אומרים פרסום דיגיטלי בערבית?
לאחר שהוכיחו את כוחם בהתקוממויות "האביב הערבי", פייסבוק, טוויטר והסלולר לוקחים עתה תפקיד משמעותי בחזרה ל"חיים נורמליים" במדינות ערב
  
 
לראשונה בישראל: חברת השמה המתמחה בעולמות השיווק
קודקס שיווק היא היחידה בישראל המתמחה באיתור וקידום אנשי שיווק אקדמאיים ובעלי ניסיון, בכל הדרגים ועבור כל סקאלת המשרות בענף השיווק
  
 
קיקה מכרה ארונות ב-699-13,090 שקל; איך היא תצליח?
זאת לעומת פערים של 545 שקל עד 1,995 שקל בלבד במתחרה הגדולה איקאה ■ גבריאל אסולין מנתח את הטעויות השיווקיות והתדמיתיות הקשות של קיקה
  
 
מיכל מורנו /  אייר: גיל ג'יבלי
מיכל מורנו
מה הריץ את פייסבוק לבורסה?
אל תריצו לקוחות לעמוד הפייסבוק שלכם בכל מחיר, הרווח לא בהכרח שלכם שם
עם 4 מיליארד דולר בקופה ו-205 מיליון דולר הכנסה רבעונית, למה כל-כך דחוף לפייסבוק להנפיק? ההסבר לכך הוא קצב גידול ההכנסות שלה, שפוח...המשך
  
 
קריירה בשיווק: מה צריך בשביל זה - וכמה מרוויחים?
קריירה בשיווק קורצת לצעירים רבים שלמדו מינהל עסקים - גם בגלל תחושת הכוח שיש בתחום, וגם בגלל ההתחככות בעולמות תוכן זוהרים כמו פרסום ותקשורת
  
 
הוצאות הפרסום של הבנקים ב-2011 צמחו ב-1.8% בלבד
ב-2011 השקיעו הבנקים בישראל סכום כולל של 933 מיליון שקל בפרסום ושיווק, בהשוואה ל-917 מיליון שקל ב-2010 ■ הוצאותיו של מזרחי-טפחות קפצו בכ-30%
  
 
אדם שוב
אדם שוב
כך תדע שגילה אדרעי איתך בקרון
רכבת ישראל עוד לא מדייקת כמו חברת KLM, אבל הן חולקות רעיון שיווקי חדש
אם אתם טיפוסים ידידותיים לסביבה, חובבי אדם וסימפטיים, סביר להניח שההברקה השיווקית האחרונה מבית חברת התעופה KLM תחמם לכם את הלב ואת...המשך
  
 
אדם שוב
אדם שוב
סליחה, מי אתה?
טרנד Adaptive Marketing לוקח צעד קדימה את ההיכרות עם הלקוח
אם אתם טיפוסים ידידותיים לסביבה, חובבי אדם וסימפטיים, סביר להניח שההברקה השיווקית האחרונה מבית חברת התעופה KLM תחמם לכם את הלב ואת...המשך
  
 
שמחה  סיגן, עורך ניוזלטר טרנדים למגמות מסחריות בעולם
שמחה סיגן
משקשקים בדרך למעלה
איך הפכה חברת הרבלייף לאחד ממותגי הדיאטה החזקים ביותר בעולם?
לפני כשנה הופיע מייקל ג'ונסון, המנכ"ל והיו"ר של הרבלייף (Herbalife), בתוכנית "כסף משוגע" של רשת CNBC. המראיין הרעיף עליו שבחים, וה...המשך
  
 
דוח של סוכנות הפרסום JWT חושף: מהם הטרנדים של 2012?
המחאה החברתית העולמית, המשבר הפיננסי באירופה והשינויים הטכנולוגיים משנים את דמותו של הצרכן ■ קבלו את הטרנדים שישפיעו על עבודתו של כל איש שיווק
  
 
שי אלמוג, ראש אגף שיווק ברשת מגה פורש מתפקידו
יסיים את תפקידו בחודש מארס לאחר 4 שנים ■ בשנת 2009 הוביל אלמוג את השקתו השיווקית והפרסומית של תת המותג "מגה בול"
  
 

<    34567891011121314151617    >

   נמצאו 277 כתבות   |   עמוד 10 מתוך 18

צרו איתנו קשר *5988