שיווק בחדשות - עמוד 11

סוכן חדשות
 
שמחה  סיגן, עורך ניוזלטר טרנדים למגמות מסחריות בעולם
שמחה סיגן
משקשקים בדרך למעלה
איך הפכה חברת הרבלייף לאחד ממותגי הדיאטה החזקים ביותר בעולם?
לפני כשנה הופיע מייקל ג'ונסון, המנכ"ל והיו"ר של הרבלייף (Herbalife), בתוכנית "כסף משוגע" של רשת CNBC. המראיין הרעיף עליו שבחים, וה...המשך
  
 
דוח של סוכנות הפרסום JWT חושף: מהם הטרנדים של 2012?
המחאה החברתית העולמית, המשבר הפיננסי באירופה והשינויים הטכנולוגיים משנים את דמותו של הצרכן ■ קבלו את הטרנדים שישפיעו על עבודתו של כל איש שיווק
  
 
שי אלמוג, ראש אגף שיווק ברשת מגה פורש מתפקידו
יסיים את תפקידו בחודש מארס לאחר 4 שנים ■ בשנת 2009 הוביל אלמוג את השקתו השיווקית והפרסומית של תת המותג "מגה בול"
  
 
ד
ד"ר יניב לויתן
כמה עובדי תנובה חברים בפייסבוק?
אם הם כבר גולשים לפייסבוק בעבודה, כדאי לפחות להשתמש בזה למען מטרות הארגון
כמה אחוזים מתוך החברים בעמודי הפייסבוק של תנובה, בזק והוט הם עובדי החברה? חברות רבות מחמיצות את פוטנציאל המדיה החברתית בהיבט הזה -...המשך
  
 
קניות, הדור הבא: ניתוח מיוחד עבור "גלובס" מכנס הקמעונאות
המהפכה הצרכנית, שבמסגרתה הכוח והמודעות עוברים אל הצרכנים, היא חלק ממגמה עולמית שמאלצת את המשווקים לחשוב ■ החל מניתוח החלטת הקנייה, דרך השימוש באמצעים טכנולוגיים ועד להבנה אמיתית של הצרכן - כל הדרכים כשרות כדי להמשיך להיות רלוונטיים
  
 
שיווק: 8,000 שקל בחודש לעוזר, עד 40 אלף לסמנכ"ל
השכר בתחום השיווק לא השתנה מהותית בהשוואה לשנה הקודמת ■ השינוי המהותי טמון במהות העבודה: לא עוד קמפיינים ואירועי תקופתיים לשמירה על קשר עם הלקוחות, אלא דיאלוג יומיומי בערוצים הדיגיטליים
  
 
4 טעויות בדרך ליצירת החזר השקעה על קמפיין פרסומי בפייסבוק
למרות שיש לה 750 מיליון משתמשים, מנהלי שיווק מתייחסים לרשת החברתית פייסבוק כאל במת פרסום ניסויית, ולא כאל פלטפורמה מהימנה לבניית העסק
  
 
איך יכולים עסקים חילוניים להגיע לכיסו של הצרכן החרדי?
עם כוח קנייה של כ-10.5 מיליארד שקל בשנה והוצאה חודשית למשק-בית של כ-6.5 אלף שקל, המגזר החרדי הפך לגורם משמעותי מאוד במפת הצריכה הישראלית ■ איך מגיעים אליו?
  
 
אליאב אללוף, מנהל פרוייקט הרשת העסקית בגלובס
אליאב אללוף
אתה כבר לא מעניין אותי
אם היית יכול להיכנס לראש הלקוח של המחר, לא בטוח שהיית רוצה לדעת מה הוא חושב עליך
זה נגמר כי אתה כבר לא מעניין אותי. באמת, אתה לא. אתה חושב שאני טיפש, שאני שבוי שלך, שאני גוזל חסר אונים שממתין בקן לך, הציפור האם,...המשך
  
 
אלון גל
אלון גל
התפכחנו מקדחת הלייקים
אלפי לייקרים של מחאת הקוטג' בפייסבוק יכולים להפוך לאלפי שגרירים של מותג
לתעשיית הפרסום ויחסי הציבור יש השפעה שלפעמים קשה להבחין בעוצמתה על הכלכלה בארץ: אנחנו חיים במציאות שבה זנב קמפיין שהבזיק במוחו של ...המשך
  
 
גבריאל אסולין
גבריאל אסולין
7 עצות לשיווק ומכירת מוצרים יקרים
תקופה לא קלה עוברת על משווקי מוצרי ושירותי הפרימיום ■ ועדיין, אפשר להצליח בגדול
תקופה לא קלה עוברת על משווקי מוצרים ושירותי הפרימיום במחוזותינו: אם לא די בכך שהתחרות הפכה לקשה יותר, הרי שממש בימים אלה, הצרכן הי...המשך
  
 
אלון גל
אלון גל, מנכ"ל דאטה פרו Proximity
שקר הלייקים והבל האייפון
מדד המותגים: מרבצי לייקים דוממים, שגם הפרובוקטיבי שבסטטוסים לא יחזירם לחיים
הטור פורסם בספר "מדד המותגים" היוצא לאור לקראת ועידת נתח שוק של "גלובס". // סטארבקס הוא הקייס סטאדי מספר אחת של התעשייה. ב-2008...המשך
  
 
טל רבן
טל רבן, מנכ"ל קוקה-קולה ישראל
אני מודה, קצת נסחפנו עם פייסבוק
מדד המותגים: זה לא סקסי או יוקרתי, אבל תראו מה עשו כתמי הפרה למוצרי "טרה"
הטור פורסם בספר "מדד המותגים" הרואה אור לקראת ועידת נתח שוק של "גלובס" מדורי השיווק מלאים בכתבות מרגשות על מהלכי שיווק מפתיעים ו...המשך
  
 
עדי יופה / מאייר: גיל יג'בלי
עדי יופה
בקרוב כולנו נחזיק במניות
מה שנשאר זה לכתוב שורה במחשב, לסמן לייק, מושלם. לא צריך לצאת לכיכר א-תחריר
זוכרים את עידן הטוקבקים? איזה שיח ציבורי היה כאן? כל אחד יכול היה לכתוב מה שרצה, על כל אייטם בכל מקום? מה זאת הדמוקרטיה הזאת? השתו...המשך
  
 

<    456789101112131415161718    >

   נמצאו 280 כתבות   |   עמוד 11 מתוך 18

צרו איתנו קשר *5988