שיווק בחדשות - עמוד 12

סוכן חדשות
 
גיא וינברגר / איור: גיל ג'יבלי
גיא וינברגר
הצד האפל של הפרסומות
אף אחד מאיתנו לעולם לא יהיה יפה, טרנדי, אופנתי ובטוח בעצמו כמו האנשים בפרסומות
בחשבון נפש פשוט שעשיתי ממש אתמול יצא שמיידוף פראייר לידי, ושבעצם רק אני ופרסומאים שכמותי אשמים במשבר הכלכלה העולמית וכמעט בוודאות ...המשך
  
 
לידיעת המשווקים: F - האות הראשונה באלף-בית של השיווק
אחת המילים החזקות היום בעולם השיווק היא "Friends", והשפעתה על מהלך בנייתם של מותגים רק תלך ותגבר ■ בכל הנוגע לאמון במותגים, אנשים נוטים לסמוך יותר מכל על חברים
  
 
אדם שוב
אדם שוב
במועדון האוהדים
חולמים להיות מפורסמים? ייתכן שהמותג החביב עליכם יגשים לכם את הפנטזיה הזו
בואו נעלה רגע על הדלוריאן, המכונית המיתולוגית שכיכבה בסדרת הסרטים "בחזרה לעתיד", ונצא למסע בזמן. הנחיתה שלו תתבצע בשנת 1970 או אפי...המשך
  
 
ארז ברגבאום
ארז ברגבאום
איך ניצלו את סנטה קלאוס
קוקה-קולה לא המציאה את סנטה קלאוס ולא את אמריקן איידול, אבל ידעה להשתמש בהם
"מבחן הטי-שרט" הוא כנראה המבחן השיווקי האפקטיבי ביותר לבחינת נחשקות של מותג. המבחן פשוט למדי וכולל שאלה אחת בלבד לצרכן: "האם היית ...המשך
  
 
גיא בר
גיא בר
מה יעשו בברזיל בשביל למכור ספה
טור "פירמה": שקיות קטשופ בצורה של כתמים והכדורגלן שנלחם בגזענות עם נעליים
פופקורן חם לרשת הרהיטים Magazine Luiza, הרשת השנייה בגודלה בברזיל, נמאס להבטיח ללקוחות שלה "מחירים חסרי תקדים", "הנחות שלא יחזרו...המשך
  
 
העולם שייך לצעירים: איך משווקים מותגים לבני-נוער?
חדירה לכיסו של הצרכן הצעיר היא משאת נפשן של חברות רבות, מבנקים ועד יצרני מזון, המנסות לשווק את מוצריהן ישירות לדור הבא ולרכוש נאמנות בשלב מוקדם ■ איך הן עושות את זה?
  
 
אייל לינור
אייל לינור
להתחיל עם בחורה
אני כל-כך מקנא באלה שלא מהססים לפנות אל מי שמעניין אותם עסקית בכל הכנסים ההם
מתוך גיליון "ליידי גלובס" בנושא ביטחון עצמי: הפעם הראשונה בחיים שלי שהתחלתי עם בחורה הייתה בגיל 24. עד אז לא הייתי צריך. בהתחלה ...המשך
  
 
גיא וינברגר / איור: גיל ג'יבלי
גיא וינברגר
מצאתי את איבר ההחלטה של גב' כהן
שנים תוהים אם היא רציונלית או אמוציונלית, ואני אומר: זה לא הראש ולא הלב - זה התחת
פעם חשבו שהחלטות הקנייה של גברת כהן מגיעות מהראש. היא מסתכלת טוב-טוב על המוצר, בודקת את המחיר בציציות, קוראת את האותיות הקטנות, מש...המשך
  
 
גורו השיווק פאקו אנדרהיל עונה על השאלה: מה נשים רוצות
תאורה בחנות? יכולה לגרום לצרכנים לפתוח את הארנק. עצים ליד הסניף? גורמים לצמיחה במכירות ■ פאקו אנדרהיל מגיע לישראל כדי להסביר לקמעונאים כאן איך עושים את זה נכון
  
 
אבי זיתן
אבי זיתן
מהפך בשוק הבייגלה
דרך מוצר חדש, עם עיצוב שונה ומכירה של אריזה ב-eBay, העירה אסם את שוק הבייגלה
"בייגלה" זה לא רק הכינוי שג'קי "הדביק" לנופר מ"האח הגדול". מדובר באחד החטיפים הוותיקים והפופולריים בארצנו. עם השנים צצו הרבה חטיפי...המשך
  
 
גילה אורן / אייר: גיל ג'יבלי
גילה אורן
העברת תורת המותגים לזכר השואה
המותג "שואה" מגיע לשלב שבו יהיה עליו להתמודד בסביבה שלא מכירה אנשים "משם"
מותגים הם אבני-היסוד של השיווק המודרני. מותג כולל סימנים ויזואליים וערכים המזוהים עמו, וכן הבטחת תועלת שממנה הצרכן ייהנה אם רק יאמ...המשך
  
 
הוצאות השיווק והפרסום בבנקים: לאומי עקף את הפועלים
היקף ההוצאות של הבנקים בתחום ב-2010 הסתכם ב-870 מיליון שקל, כמעט כמו שהיה לפני המשבר הכלכלי ■ מדובר בעלייה של 14.4% לעומת 2009
  
 
יובל לב
יובל לב
אני, אני ואני
תאבי חשיפה, רעבים לתשומת-לב וצמאים לאהבה. קבלו את אנשי דור ה-EX
שלא תבינו אותי לא נכון: אני מת על יאיר לפיד. בעצם, אם לדייק, אני מאוד מעריך אותו ואוהב את רוב הטקסטים שלו. בעיקר כשהוא זוכר לינוק ...המשך
  
 
חם, מתחמם, לוהט: מהם הטרנדים החדשים בשיווק?
לפי הטרנדולוגית עדי יופה, כיום אנחנו קונים ביחד - אבל מקבלים שירות אישי; וגם יוצאים לבלות בחוץ - אבל מחכים לבשורות האופנה החדשות שיופיעו בקרוב על המסכים בבתינו
  
 
דרור פויר / איור: גיל ג'יבלי
דרור פויר
עד ההטרדה הבאה
אלה הם דברי ימינו: מלחמה בלתי פוסקת על הזכות שלא להיות מוטרד על-ידי מפרסמים
בית המשפט המחוזי בתל-אביב אישר השבוע תביעה ייצוגית נגד חברות שעשו שימוש בטכניקת הצינתוק, או הצילתוק, או איכשקורימלזה - סוג של הטרד...המשך
  
 
יורם דמבינסקי
7 דילמות בשיווק מודרני
עידן "פתרונות כלל אצבע" חלף מן העולם, וזה הזמן לפתור את הדילמות השיווקיות
אתם זוכרים את הסרט ד"ר דוליטל? הווטרינר עם הכישרון לדבר עם חיות? אחת החיות הייתה חיה דו-ראשית, היא נראתה בערך ככה: חיה השרויה בקונ...המשך
  
 

<    456789101112131415161718    >

   נמצאו 277 כתבות   |   עמוד 12 מתוך 18

צרו איתנו קשר *5988