שיווק הוספה למעקב +

כתבות אחרונות

 

משקשקים בדרך למעלה

איך הפכה חברת הרבלייף לאחד ממותגי הדיאטה החזקים ביותר בעולם?

שמחה סיגן 07.03.2012

דוח של סוכנות הפרסום JWT חושף: מהם הטרנדים של 2012?

המחאה החברתית העולמית, המשבר הפיננסי באירופה והשינויים הטכנולוגיים משנים את דמותו של הצרכן ■ קבלו את הטרנדים שישפיעו על עבודתו של כל איש שיווק

יורם דמבינסקי 09.02.2012

שי אלמוג, ראש אגף שיווק ברשת מגה פורש מתפקידו

יסיים את תפקידו בחודש מארס לאחר 4 שנים ■ בשנת 2009 הוביל אלמוג את השקתו השיווקית והפרסומית של תת המותג "מגה בול"

אילנית חיות 10.01.2012

כמה עובדי תנובה חברים בפייסבוק?

אם הם כבר גולשים לפייסבוק בעבודה, כדאי לפחות להשתמש בזה למען מטרות הארגון

ד"ר יניב לויתן 21.11.2011

קניות, הדור הבא: ניתוח מיוחד עבור "גלובס" מכנס הקמעונאות

המהפכה הצרכנית, שבמסגרתה הכוח והמודעות עוברים אל הצרכנים, היא חלק ממגמה עולמית שמאלצת את המשווקים לחשוב ■ החל מניתוח החלטת הקנייה, דרך השימוש באמצעים טכנולוגיים ועד להבנה אמיתית של הצרכן - כל הדרכים כשרות כדי להמשיך להיות רלוונטיים

אלי מרון, עירית גלילי וארזה ארמה 26.10.2011

שיווק: 8,000 שקל בחודש לעוזר, עד 40 אלף לסמנכ"ל

השכר בתחום השיווק לא השתנה מהותית בהשוואה לשנה הקודמת ■ השינוי המהותי טמון במהות העבודה: לא עוד קמפיינים ואירועי תקופתיים לשמירה על קשר עם הלקוחות, אלא דיאלוג יומיומי בערוצים הדיגיטליים

ספיר פרץ 02.10.2011

4 טעויות בדרך ליצירת החזר השקעה על קמפיין פרסומי בפייסבוק

למרות שיש לה 750 מיליון משתמשים, מנהלי שיווק מתייחסים לרשת החברתית פייסבוק כאל במת פרסום ניסויית, ולא כאל פלטפורמה מהימנה לבניית העסק

אדוורטייזינג אייג' 19.09.2011

איך יכולים עסקים חילוניים להגיע לכיסו של הצרכן החרדי?

עם כוח קנייה של כ-10.5 מיליארד שקל בשנה והוצאה חודשית למשק-בית של כ-6.5 אלף שקל, המגזר החרדי הפך לגורם משמעותי מאוד במפת הצריכה הישראלית ■ איך מגיעים אליו?

ספיר פרץ 13.09.2011

אתה כבר לא מעניין אותי

אם היית יכול להיכנס לראש הלקוח של המחר, לא בטוח שהיית רוצה לדעת מה הוא חושב עליך

אליאב אללוף 09.08.2011

התפכחנו מקדחת הלייקים

אלפי לייקרים של מחאת הקוטג' בפייסבוק יכולים להפוך לאלפי שגרירים של מותג

אלון גל 26.07.2011

7 עצות לשיווק ומכירת מוצרים יקרים

תקופה לא קלה עוברת על משווקי מוצרי ושירותי הפרימיום ■ ועדיין, אפשר להצליח בגדול

גבריאל אסולין 25.07.2011

שקר הלייקים והבל האייפון

מדד המותגים: מרבצי לייקים דוממים, שגם הפרובוקטיבי שבסטטוסים לא יחזירם לחיים

אלון גל, מנכ"ל דאטה פרו Proximity 13.07.2011

אני מודה, קצת נסחפנו עם פייסבוק

מדד המותגים: זה לא סקסי או יוקרתי, אבל תראו מה עשו כתמי הפרה למוצרי "טרה"

טל רבן, מנכ"ל קוקה-קולה ישראל 13.07.2011

בקרוב כולנו נחזיק במניות

מה שנשאר זה לכתוב שורה במחשב, לסמן לייק, מושלם. לא צריך לצאת לכיכר א-תחריר

עדי יופה 11.07.2011

   5678910111213141516171819   

   נמצאו 296 כתבות   |   עמוד 12 מתוך 19

צרו איתנו קשר *5988