שיווק בחדשות - עמוד 14

סוכן חדשות
 
יובל לב
יובל לב
האמא היהודיה של מק'גיוור
מי שיאתגר את התפיסה השיווקית שלו יתמודד טוב יותר עם תנאי השוק המשתנים
לפני כ-65 מיליון שנים פלוס-מינוס שניים-שלושה רבעונים לכאן או לכאן, נעלמו הדינוזאורים מעל פני האדמה, יחד עם משפחות שלמות של מיני בע...המשך
  
 
אייל לינור
אייל לינור
אני ויתרתי על המשמעות
פונה, אוי פונה. אפשר ללכת לאיבוד בתוך כל האושר הזה. אבל דווקא לי לא קרה כלום
יש המון אנשים המתארים את הרגע המכונן של חייהם כרגע שבו גילו את משמעות החיים שלהם. אצלי כנראה דברים עובדים הפוך, כי היום שבו גיליתי...המשך
  
 
דורון טל
דורון טל
כל אחד נהיה מומחה
למשווקים כדאי לחפש מומחי מדיה חברתית שגם מבינים דבר או שניים בשיווק קלאסי
אנשים נוטים לפחד מחדשנות. נוטים לפחד משינויים. נוטים לפחד מן הלא מוכר והלא ברור. וכשאנשים מרגישים מאוימים מחדשנות הם נוטים לעתים ל...המשך
  
 
משווק השנה של "אדוורטייזינג אייג'": חברת פורד
יצרנית הרכב ויתרה על כספי הסיוע של הממשלה, אך יצאה מהמשבר בזכות מוצריה המשופרים, רעיונות קריאייטיב שצמחו מלמטה ובום יח"צני חד-פעמי
  
 
ארז ברגבאום
ארז ברגבאום
ערב משפחתי עם פרוקטר אנד גמבל
יש חיים בעידן הפוסט-פרסומי, ויש חברות שכבר יודעות לספר בו את סיפור המותג שלהן
הפרסום כמו שאנחנו מכירים אותו נמצא במוות קליני. דווקא בגיליון הזה, שבמרכזו בחירת סוכנות הפרסום של השנה, חשוב לומר זאת בגלוי. מוו...המשך
  
 
יוסי לובטון, מנכ''ל משרד הפרסום באומן בר ריבנאי
יוסי לובטון
ואז מגיע הרגע שמכבים את אור
יוסי לובטון עבר מכיסא הלקוח לכיסא הפרסומאי - ופתאום הוא הבין כמה דברים
שנתיים וחצי עברו מאז "חציית הקווים". אחרי שנים בצד "הלקוח", המעבר לצד של משרד הפרסום נראה לרבים לא הגיוני. "השתגעת", "שלא תעז", "א...המשך
  
 
שמחה  סיגן, עורך ניוזלטר טרנדים למגמות מסחריות בעולם
שמחה סיגן
המכללות האקדמיות כמוצר
עולם האקדמיה הוא עסק קמעונאי לכל דבר - מי הם הלקוחות ומה הם המוצרים
ייעוץ שיווקי למכללה מתחיל תמיד באמירה לא אקדמית, שאינה אהודה במיוחד על מנהליה, שבעצם מדובר בעסק קמעונאי לכל דבר, עם מאפיינים ייחוד...המשך
  
 
ד"ר איריס קלקא
השקט של הקופה המצלצלת
אילו גירויים המופעלים בנקודת המכירה יכולים להעלות את ההסתברות לרכישה?
מדובר בתופעה מוכרת. שתי חנויות צמודות זו לזו, דומות בסחורה שהן מציעות. משום מה רק אחת מהן מצליחה. תופעה זו בולטת, למשל, כשמדובר בב...המשך
  
 
שי הרשקוביץ
שי הרשקוביץ
מה שווה הפתעה בעולם העסקים?
המבט הפנורמי אל ההווה והעתיד, הוא-הוא הבסיס המאפשר להערך אל אתגרים שבדרך
ד"ר שי הרשקוביץ - מייסד ושותף בחברת IntellecTeam המתמחה בעריכת סימולציות תרחישיות ובמודיעין תחרותי, במתודולוגיית Triple S בשנת 20...המשך
  
 
לא רק לגברים: מותג האופנועים הארלי דיווידסון פונה לקהל הנשי
במטרה לשפר את הביצועים של החברה הוגדל תקציב השיווק לנשים, והושק אופנוע חדש שעוצב במיוחד עבורן
  
 
בעלי אגאדיר: בר רפאלי באיילון זה בסדר, ולוח שנה של מלצריות לא?
איתן טרבלוס: "מקובל ולגיטימי שנשים יפות יצטלמו לקטלוג או לשער של מגזין. עד היום לא בדיוק ראיתי את פרופ' עדה יונת בשער של 'לאישה'" ■ פרובוקציה שיווקית - איך עושים זאת נכון?
  
 
שמחה  סיגן, עורך ניוזלטר טרנדים למגמות מסחריות בעולם
שמחה סיגן
תכנון חסכוני
חברות הענק משקיעות בהנדסה חסכונית כדי ליצור מוצר שיתמקד בדיוק במה שהלקוח צריך
רוב בני האדם מתעבים את עצם הרעיון של בזבוז כסף, בין אם כאשר מתברר לנו שרכשנו מוצר שאינו דרוש לנו, ובין אם בהרגשה המוכרת היטב, ששיל...המשך
  
 
מיומנו של איש היי-טק: הצעה לחוזה שיישפר את חיינו מקצה לקצה
בין מחלקת המו"פ למחלקת השיווק והמכירות מתנהל קרב נצחי ■ להלן חוזה אי-לוחמה
  
 
יורם דמבינסקי
לפלח מחדש את קהל היעד
בשל ההתפתחות המרשימה של הטכנולוגיה, פילוח השוק המסורתי כבר לא מתאים יותר
אחד המושגים השגורים בפי כל מי שעוסק בתחום השיווק הוא "פילוח שוק", הידוע בשמו הלועזי סגמנטציה. מבלי להיכנס לניסוחים מדויקים ומפולפל...המשך
  
 
שמחה  סיגן, עורך ניוזלטר טרנדים למגמות מסחריות בעולם
שמחה סיגן
לבחור משקפיים דרך פייסבוק
הבידול בין רשתות האופטיקה הוא מזערי, אך חברת Luxottica מצליחה לייצר חדשנות אמיתית
רשתות קמעונאיות המתמחות באופטיקה מתקשות לבדל את עצמן ולהציג יתרונות יחסיים. הן פועלות כמעט באותם דפוסי שיווק, שעיקרם התהדרות באיכו...המשך
  
 
אבי זיתן
החוש השישי של מסטיק Five
WRIGLEY יצרה מותג מסטיקים חדש בעל אישיות שונה לחלוטין משל המותג הקיים אורביט
כבר בקורסים הראשונים לשיווק לומדים ש"תחרות היא דבר בריא ותורמת לכולם", אבל כמה מנהלי שיווק או מנכ"לים יצאו בתחרות נגד המותג החזק ב...המשך
  
 

<    456789101112131415161718    >

   נמצאו 277 כתבות   |   עמוד 14 מתוך 18

צרו איתנו קשר *5988