שיווק בחדשות - עמוד 15

סוכן חדשות
 
יורם דמבינסקי
לפלח מחדש את קהל היעד
בשל ההתפתחות המרשימה של הטכנולוגיה, פילוח השוק המסורתי כבר לא מתאים יותר
אחד המושגים השגורים בפי כל מי שעוסק בתחום השיווק הוא "פילוח שוק", הידוע בשמו הלועזי סגמנטציה. מבלי להיכנס לניסוחים מדויקים ומפולפל...המשך
  
 
שמחה  סיגן, עורך ניוזלטר טרנדים למגמות מסחריות בעולם
שמחה סיגן
לבחור משקפיים דרך פייסבוק
הבידול בין רשתות האופטיקה הוא מזערי, אך חברת Luxottica מצליחה לייצר חדשנות אמיתית
רשתות קמעונאיות המתמחות באופטיקה מתקשות לבדל את עצמן ולהציג יתרונות יחסיים. הן פועלות כמעט באותם דפוסי שיווק, שעיקרם התהדרות באיכו...המשך
  
 
אבי זיתן
החוש השישי של מסטיק Five
WRIGLEY יצרה מותג מסטיקים חדש בעל אישיות שונה לחלוטין משל המותג הקיים אורביט
כבר בקורסים הראשונים לשיווק לומדים ש"תחרות היא דבר בריא ותורמת לכולם", אבל כמה מנהלי שיווק או מנכ"לים יצאו בתחרות נגד המותג החזק ב...המשך
  
 
כמעט מנכ"ל: כך כובשים את משרת הסמנכ"ל הנכספת
רבים נושאים עיניהם למשרת מנכ"ל, בידיעה כשכהונה כסמנכ"ל היא הדרך הבטוחה לכבוש את הצמרת ■ אבל איך מגיעים למשרת סמנכ"ל? ■ 4 מנהלי השמת בכירים משרטטים את מסלולי הקריירה לתפקידים נחשקים ואת גובה השכר
  
 
שמחה  סיגן, עורך ניוזלטר טרנדים למגמות מסחריות בעולם
שמחה סיגן
שמיים כחולים בהירים
חברת התעופה האמריקנית JetBlue הצליחה, ב-4 שנים בלבד, לייצר לה יתרון יחסי הולך וגדל
מאז שנכנס מרטי סנט-ג'ורג' בשנת 2006 לחברת התעופה האמריקנית JetBlue משודרגים ערכי המותג שלה ומייצרים יתרון יחסי הולך וגדל. סנט-ג'ור...המשך
  
 
אלון מוליאן
אלון מוליאן
ספר לסבתא, לא לי
איך מותג מספר סיפור במרחב הדיגיטלי? תשכחו מ"תעשיית האשליות", צרכנים רוצים אמת
פעם, עד ממש לא מזמן, החיים של משווקי המותגים היו די קלים: מעט מותגים בכל קטגוריה, הצעות מכר מאוד ברורות, ערוצים מעטים ועוצמתיים לש...המשך
  
 
יניב וייצמן
מרד המותגים של בני-הנוער
בני-הנוער מחליפים טרנדים בתדירות גבוהה. האם בכלל אפשר לבנות להם נאמנות מותגית?
"בני-הנוער הם קהל טריקי", אמר לנו אחד הלקוחות לפני זמן מה בגילוי-לב: "לא משנה כמה אני משקיע במותג - בסוף אם אני קצת מרפה, הם נעלמי...המשך
  
 
אבינועם ברוג
אבינועם ברוג
מה עובר לצרכנים בראש
לראשונה ניתן היום לעקוב, בקצב של שנייה אחרי שנייה, אחר תגובות המוח לסרטון הפרסומת
בפגישה שהיתה לי עם ד"ר יוסף בורג ז"ל, לפני שנים רבות, לימד אותי האיש החכם הזה על אורחותיהם של בני האדם ואמר: "אם הייתי יודע למפרע ...המשך
  
 
שמחה  סיגן, עורך ניוזלטר טרנדים למגמות מסחריות בעולם
שמחה סיגן
מחוברים - גירסת השיווק
פיתוח והשקת אפליקציות סלולריות לתאגידים ורשתות קמעונאיות הפכו לטרנד השיווקי הכי חם
המותג ARGOS מוכר היטב לציבור הצרכנים בבריטניה. הרשת הקמעונאית הרב-ערוצית הגדולה ביותר בבריטניה בתחום המוצרים לבית השיקה לפני מספר ...המשך
  
 
יובל לב
יובל לב
התבנית של התבנית
פרדיגמה שיווקית היא בסך-הכל תפיסה הנוצרת מקיבעון מחשבתי
תשמעו, קצת לא נעים לי להפיל את זה ככה סתם כאילו כלום; בכל זאת - 41 שנה לא סיפרתי את זה לאף אחד, אבל אני יודע לעוף. באוויר, כן? שמי...המשך
  
 
שיווק לבני-נוער: מה באמת הם רוצים?
כנס ניו-יורק בנושא שיווק לבני-נוער ניסה לפצח מה רוצים הצעירים הנחשקים ■ מלבד ההשפעה של הרשתות החברתיות וההבנה כי נערות משפיעות יותר מנערים, קבלו מספר מגמות שהולכות לסמן למשווקים את היעד הבא
  
 
שמחה  סיגן, עורך ניוזלטר טרנדים למגמות מסחריות בעולם
שמחה סיגן
צ'ט שלום, אפשר לעזור?
המהפכה החדשה בתחום שירות הלקוחות היא צ'ט אינטרנטי חי המבוסס על בינה מלאכותית
מי מאיתנו לא התנסה בחוויה הלא נעימה של המתנה בטלפון לנציג שירות של חברה כלשהי שאי-פעם מכרה לנו אחד ממוצריה? תכנון התפריט של המענה ...המשך
  
 
אדם שוב
אדם שוב
ענקית הפיצה מחלקת לך כסף
דומינו'ס וליוו'ס מגייסות את הלקוחות שלהן לקידום המותג - מה מרוויחים מזה הלקוחות?
תארו לעצמכם עולם עתידני: לא עוד הפעלת מנגנון שיווקי משוכלל, תשלום לאנשי מכירות דורשי בונוסים מפולפלים ושפיכת כסף על פרסום במדיה. מ...המשך
  
 
אלון גל
אלון גל
לא חייבים לאנוס את YouTube
מפרסמים חכמים לא ישפכו לשם פסולת פרסום משוכפלת מהקמפיין בטלוויזיה. אז מה כן?
יש באזז חדש בעיר, פורסקוור. רוצים לדעת איך זה נראה תוך 2:16 דקות גג? להבין מי האנשים שמוכנים שהחברים שלהם יידעו כל הזמן איפה הם? ל...המשך
  
 
ליאורה ליפץ
ליאורה ליפץ
רוצים לזהות הזדמנויות עסקיות? בטלו את ההיררכיה הארגונית
המחשב עדיין לא יכול להחליף את האדם, ואין תחליף למידע שמגיע מאנשי השטח
בעולם העסקים הדינמי, גמישות ומהירות נחוצות בכדי לזהות הזדמנויות ולהתגבר על חסמים המונעים יישום מוצלח ואפקטיבי של יעדי החברה. לשם כ...המשך
  
 
מזרחי-טפחות - הבנק היחיד שהגדיל את הוצאות הפרסום ב-2009
בהוצאות הפרסום והשיווק של הבנקים וחברות האשראי נרשמה ב-2009 ירידה של 15%, המשקפת גם הורדת מחירים במדיה ■ ההוצאה המצרפית בתחום עמדה ב-2009 על 760 מיליון שקל, לעומת 896 מיליון ב-2008
  
 

<    456789101112131415161718    >

   נמצאו 280 כתבות   |   עמוד 15 מתוך 18

צרו איתנו קשר *5988