שיווק הוספה למעקב +

כתבות אחרונות

 
מנכ"ל סודהסטרים דניאל בירנבאום (עם החולצה שחורה) ושחקני משחקי הכס / צילום: באדיבות סודהסטרים

סודהסטרים היא גם פס ייצור לפרסומות. הנה תזכורת

בשנים האחרונות הצליחה סודהסטרים להפוך את עצמה למותג • היא מתמקדת באיכות הסביבה ובמלחמה בבקבוקי פלסטיק, משתפת פעולה עם שחקנים בינלאומיים ואפילו הייתה החברה הישראלית הראשונה ששידרה פרסומת בסופרבול • אלה הן הפרסומות הכי זכורות שלה

פולי טובמן 20.08.2018
אודי לדרגור / צילום: יחצ

רוצים עובד עם 5 שנות ניסיון בפייסבוק? "אין לכם מושג בשיווק"

סדרת מרקטינג, פרק 2: סדרת מרקטינג: אודי לדרגור, גונג • אחרי 20 שנה כמנהל שיווק בחברות Sarin (הונפקה ונסחרת בכחצי מיליארד דולר), Panaya (נמכרה ב-200 מיליון דולר) ו-Yotpo ואחרי שייעץ ליותר מ-20 חברות סטארט-אפ שונות – מומחה השיווק אודי לדרגור הצטרף ל-Gong.io ומעוניין לשנות באמצעות אסטרטגיית השיווק שלו את האופן שבו החברה פונה ללקוחות

עוד פודקאסט לסטארט-אפים 15.08.2018
אייל מרקוס /  צילום: פרסטו נאג'י

טו בי או נוט טו B2B: כך הופכים שיווק לעסקים לאטרקטיבי

בעשירייה הפותחת של המותגים המובילים בעולם נמצאות חברות המשווקות לעסקים - מגוגל ועד מיקרוסופט • רוב מוצרי ה-B2B, כמו מחשוב ענן, פתרון אנליטיקס או מערכת אחסון, מגיעים באריזה הכי משעממת ובלתי אטרקטיבית • איך בכל זאת החברות הללו זוכות להצלחה ולשווי של מיליארדים? מתברר שגם כאן יש מקום חשוב לקריאטיביות • מדד המותגים

אייל מרקוס 08.08.2018
סיום מחזור 3 של בית ספר לדיגיטליות בעסקים./ צילום: גלית סבג

"בלי קהילות אי-אפשר היום לנהל שיווק אפקטיבי"

סופר-פארם מאמצת את מאמאנט, בנק לאומי מטפח בעלות עסקים, ורקיט בנקיזר משווקת את דורקס לקהילות שונות בדרכים שונות • השיווק באמצעות קהילות הפך לטרנד חובה בזכות הרשתות החברתיות, ודחק הצידה את עמודי המותג המשמימים • אך למרות שכולם מבינים את חשיבות הקהילות, רק מותגים מעטים הצליחו לפצח את דרך העבודה הנכונה מולן • כך תעשו זאת נכון • מדד המותגים

ענת ביין-לובוביץ' 01.08.2018
סיציליה המכושפת של דולצ'ה וגבאנה / צילום: מתוך הפרסומת

בחזרה לשפת הסימנים: עתיד המיתוג באימוג'ים

התקשורת הלא-מילולית היא הערוץ האולטימטיבי להעברת מסרים, כשמנגד כוחה של המילה המדוברת הולך ונשחק בעולם שבו האימוג'ים הולכים ותופסים חלק נכבד • הגיע הזמן לבנות מותגים בעזרת סימנים, ולהפסיק להציף את הלקוחות במלל • מדד המותגים

אסף חתוכה 30.07.2018
בינה מלאכותית / צילום: שאטרסטוק

נפלאות הבינה: סמנכ"לי שיווק בוחרים את המהלכים המנצחים

כל ארגון או מותג נעזר כיום בבינה מלאכותית על שלל נגזרותיה, אבל זה שהבוט קופץ עם כל כניסה לאתר האונליין שלכם, לא אומר שבאמת מימשתם את הפוטנציאל השיווקי של הטרנד הבוער הזה • סמנכ"לי שיווק, החברים באיגוד השיווק, בוחרים עבור "גלובס" את המותגים ואת המהלכים שעושים את השימוש הנכון ביותר והבנאלי פחות בבינה מלאכותית • מדד המותגים

גלובס 22.07.2018
פרופסור ברק ליבאי / צילום: שלומי יוסף

"יש דור שלם של מנהלי שיווק שלא מבינים את התפקיד שלהם"

מומחה השיווק פרופ' ברק ליבאי חושב שלקוחות פחות נאמנים ממה שחושבים, שגם לקוחות הפסדיים יכולים להיות חשובים, ושמנהלי השיווק בכלל לא מכירים את הלקוחות שלהם. "חברות כמו פייסבוק וגוגל עושות את זה מצוין, ובגלל זה הן משתלטות על העולם" • 5 תובנות על שיווק נכון • מדד המותגים

עמרי זרחוביץ' 18.07.2018
גיא וינגסט / צילום: שלומי יוסף
ועידת MAD | ועידת MAD

גיא וינגסט: "מותגים משבשים שפה כדי שזה יתפוס"

כך אמר אמש סמנכ"ל אסטרטגיה ופלנינג בגיתם BBDO בוועידת MAD של "גלובס" בפאנל בנושא "על מוטגים ותעויוט: למה מפרסמים משבשים וממציאים שפה"

אושרית גן-אל 10.07.2018
נסטלה / צילום: שאטרסטוק

עדיין אין "פתק החלפה" למתנות של נסטלה

המהלך השיווקי החדש של נסטלה כולל מתנה לילדים • המתנה שגויסה - שלגון שמכיל 50% פרי • פרשנות

ענת ביין-לובוביץ' 24.04.2018
גל גדות בקמפיין לריבוק / צילום: קולין שור

מותגי הספורט רוצים את הנשים

זה לקח זמן, אבל גם מותגי הספורט הגדולים שמו לב לכוח הקנייה הגובר של נשים

יעל וינר 03.04.2018
ליהיא סגל, מנכ"לית DayTwo / צילום: סמדר כפרי

DayTwo: שינוי באסטרטגיית שיווק בדיקות רמות הסוכר

DayTwo תשיק את המוצר שלה ללא מד סוכר ותוריד את המחיר ■ המוצר מיועד בעיקר לסוכרתיים וקדם-סוכרתיים, אך מתאים גם לאוכלוסייה הרחבה

גלי וינרב 31.12.2017
פרזנטורים אנונימיים / צילום:Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

פרזנטורים אנונימיים: מי גורם לנו לקנות את הגאדג'טים החדשים

אף אחד לא שמע עליהם, אבל הם גורמים לכם לקנות את הגאדג'ט החדש דרך יוטיוב, לסור אל סוכנות הנסיעות בדרך ליעד החלומי באינסטגרם ולהזיל ריר על מנת הגורמה בפייסבוק ■ כך נרקמת מתחת לרדאר תעשייה שמשנה לחלוטין את תחום השיווק והפרסום

יעל בן ישראל 30.12.2017
ג'רני 2017

שיווק בחסות הטכנולוגיה: להתקדם או להיעלם

כנס ה-JOURNEY של פירמת הייעוץ וראיית החשבון EY ושל עיתון "גלובס" יציע כיווני חשיבה חדשים ■ הכנס יתקיים ב-25 באוקטובר במלון הילטון ת"א

שירות גלובס 14.09.2017
מתוך "אצל הדודה והדוד". עולה בקנה אחד עם ערכי האמנה? / צילום מסך

"בעולם הנוער אין מבוגר אחראי. זו אחריות המפרסם והפרסומאי"

היום הושקה אמנה לפרסום אחראי והוגן לנוער, שנועדה להגדיר ולהסדיר כללי שיווק לצעירים - גם על רקע איום בהסדרה בחקיקה ■ בין הנושאים שהוסדרו: אי-הטעיה ושקיפות, תגמול הולם על השתתפות בפרסומת וייצוג גם לילדים שנמצאים מחוץ למעגל של "ילדים יפים שמקבלים מתנות באינסטגרם"

ענת ביין-לובוביץ' 11.09.2017
שירלי קנטור / צילום: איל יצהר

"מנהלי שיווק מבינים היום שהם צריכים לפתח רדאר חברתי"

במשך שנים ניסתה שירלי קנטור, מומחית לאחריות תאגידית, לשכנע חברות להתחשב בשיקולים חברתיים במהלכים עסקיים ■ בראיון ל"גלובס" מדברת קנטור על השינוי הנדרש וטוענת: "כשהצרכן יידע למה חולצה עולה 30 שקל - הוא פשוט לא יקנה אותה"

ענת ביין-לובוביץ' 18.08.2017

   123456789101112131415   

   נמצאו 295 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 19

צרו איתנו קשר *5988