שיווק בחדשות - עמוד 5

סוכן חדשות
 
מאשה דשקוב / צילום: עידן גרוס
"מקצוע השיווק קפא על שמריו; הדיגיטל הוא ההשכמה הרצינית הראשונה"
כשמאשה דשקוב הבינה שתעשיית הדיגיטל משוועת לעובדים, היא עזבה את תפקידה כסמנכ"לית שיווק במכללה למינהל והקימה את Digitalent, בית ספר לתעשיית הדיגיטל ■ בראיון ל"גלובס" היא חולקת תובנות על שיווק ופרסום בעידן הדיגיטלי
  
 
החגיגית השנתית של APASS / צילום מסך
כך הפכו הלקוחות של עליבאבא למקדמי המכירות שלה
נאמנות כהזדמנות שיווק: "תוכנית הטבות" מיוחדת של עליבאבא - 100 אלף סינים עשירים כבר כותבים על החברה ומדברים עליה בחיוב באינטרנט
  
 
בן גירון / צילום:יחצ
סומוטו סוגרת רבעון חזק עם רווח נקי של 1.6 מיליון דולר
חברת התוכנה סומוטו פרסמה היום תוצאות חזקות לרבעון השלישי של 2016 ■ הרווח התפעולי ברבעון הסתכם ב-2.4 מיליון דולר, עלייה של 207% בהשוואה לרבעון השלישי אשתקד
  
 
הצורך בנוכחות דיגיטלית/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
השיווק כווועדת קישוט - באיזו מציאות עסקית, איך ומתי?
גיא עמיעד מגיב על מאמרה של אורנה רודי ■ "מ-16 שנות ניסיוני, אגף שיווק חזק ודומיננטי בחברה מצביע כיום באופן חד-משמעי על עוצמתה והצלחתה"
  
 
קריירה/  צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיבאורנה רודי / איור: גיל ג'יבלי
אורנה רודי
השיווק הופך לוועדת הקישוט
מה קרה לתחום השיווק בישראל, והאם מעמדו נשחק גם בגלל הרכב העוסקים בתחום?
בעשור האחרון הולך ונשחק מעמדו של מקצוע השיווק, תחום שזכה משך מספר עשורים למעמד השליט הבלתי מעורער, בוודאי בחברות עתירות פרסום המשו...המשך
  
 
השקייה / צילום: shutterstock
מי החברות המובילות בתחום הסיטונאות של המזון והמשקאות?
בראש דירוג 100 Dun's בתחום סיטונאות המזון והמשקאות, נמצאת השנה חברה מענף המשחטות ■ בנוסף, סיומה של שנת השמיטה הביא לשינויים משמעותיים בדירוג, בהשוואה לדירוג אשתקד
  
 
אופנה, בגדים וקניות \ מתוך: Shutterstock
מחקר: המשווקים שמים X על הדור שבעמדת הכוח
עפ"י הדוח של Sparks & Honey, המשווקים פונים לבני דור הבייבי בום ובני דור המילניום, ומתעלמים מבני דור ה-X, אף שכוח הקנייה שלהם הוא הגדול ביותר
  
 
אמיר שניידר טל ספיבק וירון פורמן / צילום:תמר מצפי
"כיף לדקלם 'סנאפצ'ט' ו'פרוגרמטי', אבל מנהלי שיווק צריכים יותר מזה"
הם פתחו דף פייסבוק כבלון ניסוי והפכו לדבר החם בעולם השיווק המקומי ■ אמיר שניידר, טל ספיבק ולירן פורמן מסבירים איך הפכה קהילת "מנהלי שיווק מצייצים" שייסדו לגוף משמעותי בן אלפי חברים
  
 
פרסום / אייר: יהונתן קינן
עסקים משפחתיים - זה הנתון שממנף את הצלחת העסק
חברות ותאגידים ברחבי העולם, כבר השכילו לנצל את בסיסם המשפחתי כגורם שיווקי המבטיח ללקוחות אמינות, מחויבות ואחריות מסוג שונה
  
 
דומינו'ס / צילום: רויטרס
5 דרכים לבנות חוויית קנייה שתחסוך ללקוח זמן ותגרום לו לחזור
בעולם של מוצרים דומים ופנאי שהולך ונכחד, יש ערך אחד שאתם יכולים להעניק ללקוח שלכם: זמן ■ חזית הבידול הבאה
  
 
מישל פלקון / צילום: יחצ
"חברות משקיעות הרבה כסף בפרסום, וזה בזבוז של מיליארדים"
מישל פלקון, בעלי סוכנות הייעוץ טרוגון, משוכנע כי הקרב על הצרכן מתחיל ונגמר בחוויית לקוח ■ לכן, לטענתו, ארגונים צריכים להתמקד פחות במכירות ובפרסום, ולהפנות משאבים לשיפור הטכנולוגיה ולהכשרת עובדים ■ מחיר נמוך, הוא אומר, לא יגרום לקונים מאוכזבים להישאר נאמנים
  
 
קריירה / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
מחקר: גברים מרוויחים בדיגיטל, נשים ביחסי ציבור
גם בשיווק, פרסום, דיגיטל ויח"צ יש פערי שכר ניכרים בין גברים ונשים ■ מחקר מגלה כי מעסיקים מעדיפים לגייס נשים לתחומים אלה אך משלמים להן הרבה פחות, בעיקר בדיגיטל ובשיווק ■ ביח"צ, לעומת זאת, נשים מרוויחות מעט יותר מגברים
  
 
מארז יינות של devine / צילום: יחצ
רוכשים את הלא נודע: טרנד "השיווק בהפתעה" צובר תאוצה
אנשי השיווק בישראל גילו שהצרכנים אוהבים ריגושים והפתעות, והם מציעים אותם בשלל מיזמים בתחומים שונים ■ כך הרגה הסקרנות את החשש מפני חתול בשק
  
 
שיווק דיגיטלי / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
רגע לפני שיוצאים לקמפיין - אל תשכחו את הלקוח

רגע לפני שאתם יוצאים לקמפיינים יקרים ואגרסיביים חשוב שתעצרו ותבדקו: מי הלקוחות שלכם, מה באמת מעניין אותם וכיצד הם מקבלים החלטות; בעולם השיווק של היום יש שפע של הזדמנויות

  
 
גוגל / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
קמפיין שיווקי - לא על החיפוש בגוגל לבדו

חברות רבות משקיעות את רוב תקציב הפרסום שלהם בגוגל search מתוך הנחת יסוד המתבססת על כך שהלקוח ממילא מחפש את המוצר, לכן נפנה אליו רגע לפני הרכישה ■ האומנם?

  
 
קניות, קניון / צילום: שאטרסטוק
אמנות הפיתוי: שיטות השיווק שגורמות לנו להוציא יותר כסף
יותר משני שלישים מהמוצרים שאנחנו קונים הם רכישות לא מתוכננות, שההחלטה עליהן התקבלה בנקודת המכירה ■ מעגלת קניות ענקית ועד אווירת מסיבה בחנות - אלה הן שיטות השיווק שגורמות לנו לבזבז עוד ועוד
  
 

<    123456789101112131415    >

   נמצאו 277 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 18

צרו איתנו קשר *5988