שיווק בחדשות - עמוד 6

סוכן חדשות
 
דאטה / איור: צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
מהפכת הדאטה מגיעה לענף הפרסום והשיווק המקומי
הבשלה טכנולוגית לצד השקעות ויוזמות של שחקנים מקומיים הופכות את השיווק מבוסס הנתונים ללהיט של ענף השיווק והפרסום בארץ ■ בדרך יצטרכו גופי המדיה, משרדי הפרסום והמפרסמים לעבור שינוי תודעתי וארגוני
  
 
מקדונלדס / צלם: רויטרס
מסע השיווק שהוציא את רשת מקדונלד'ס מהבוץ
בשר אורגני, עופות שלא גודלו על אנטיביוטיקה ופנייה להורים ש"היום מגיע לכם לנוח" ולקחת את הילדים לאכול מזון מהיר ■ כך הצליח מנכ"ל מקדונלד'ס סטיב איסטרברוק לאושש את המכירות ולהקפיץ את המניות
  
 
ירון אחר / צילום: ניר עמוס
"הכנסת רגל בדלת. יופי. מה עכשיו?"
ירון אחר ואתגר שפיבק יצאו השבוע בקמפיין מימון המונים לספרם "שיווק בעידן דיגיטלי" ■ "מוצר בעל ערך קודם לכל הטריקים השיווקיים"
  
 
האתגרים שניצבים בפני יזמים בשיווק פרוייקט/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
שלושה תסריטי אימה למנהלי השיווק
אתם רק מדברים הרבה על דיגיטל, אבל לא באמת מבינים בתחום? ייתכן שבקרוב מאוד לא באמת תהיה לכם עבודה
  
 
משחק מיחזור שמעניק פרסים / צילום מסך
כן משחק ילדים: איך משווקים נושאים יבשים באמצעות "מישחוק"?
כיצד מסייע המעבר מתקשורת רציונלית לצרכן אל פנייה המבוססת על הומור ומשחק לארגונים רבים בעולם?
  
 
האתגרים שניצבים בפני יזמים בשיווק פרוייקט/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
תמ"א 38: כיצד יכולים היזמים לשווק עצמם לציבור
התאוצה שצובר תחום ההתחדשות העירונית בשנים האחרונות הביאה לתחרות עזה בשוק ■ כיצד יכולים יזמים לשווק את עצמם נכון ולבדל עצמם מהמתחרים
  
 
יובל ארנון/ קרדיט יחצ
גם בעולם הביטוח: שיווק נכון עושה את כל ההבדל
סוכני הביטוח צריכים לשנות את הטרמינולוגיה בה הם משתמשים: במקום לדבר עם הלקוח על עת צרה כלשהי יש לדבר על מניעתה, במקום לשווק שמות של תוכניות חייבים לעסוק בכבוד האדם ואיכות חייו
  
 
כנס עתיד הקמעונאות  / צילום: רויטרס
האתגר של הקמעונאים: להיות צעד אחד לפני הלקוחות
המסקנה מביקור בכנס על עתיד הקמעונאות: ההתפתחות הטכנולוגית המואצת שינתה מקצה אל קצה את המשוואה הקמעונאית הקלאסית
  
 
ארנון הראל / צילום: אמיר
השכר בשיווק: מתחילים ב-12 א' ש' בחודש, מגיעים ל-45 אלף
רמות השכר בתחום השיווק בחברות מוצרי הצריכה נותרו יציבות, ועלייה קלה נצפתה בשכר של אנשי השיווק הדיגיטלי ■ מגמה נוספת: עלייה בחיפוש אחר תפקידי ניהול מותג, לעומת ביקוש מופחת לבכירים כמו סמנכ"לי שיווק או מנכ"לים ■ מדריכים בתחום
  
 
הדקה ה-90/ צילומים: יחצ ,רויטרס, אריאל ירוזולימסקי
כך מדברים ומוכרים לדור שנשאר תקוע בשנות ה-90
הם מסרבים להתבגר, עדיין תלויים בהוריהם, עסוקים בעצמם ומתגעגעים למה שכבר לא יהיו אף פעם ■ זו ילדותם השנייה
  
 
שוקט למבוגרים בלבד / צילומים: הטלוויזיה החינוכית, יחצ
למה מותגים המזוהים עם ילדים מתחילים לקרוץ למבוגרים?
בעבר היה ברור כי רק ילדים שותים שוקו, אוכלים ממתקים ומתפנקים עם מעדני חלב ■ היום, שורה של חברות ואנשי פרסום עובדים קשה מאוד כדי להתאים את העולם המותגי המתבגר, לצרכנים שמסרבים לעשות זאת ■ כך עוברים מותגים את גיל ההתבגרות עם קהלם ומוכרים את עצמם לדור שאוהב את עצמו, לא פחות מאשר את ילדיו
  
 
נטוורקינג / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
"החשיפה וההיכרות האישית בנטוורקינג מביאה אנשים לעסק"
בעלי עסקים קטנים נתקלים פעמים רבות במחסום בבואם לשווק את העסק למטרות קידום ■ ארגוני נטוורקינג, המחברים ביניהם ומעניקים ייעוץ, עשויים לתרום למינוף העסק והרחבתו
  
 
אפליקציית אובר / צילום: בלומברג
ירון שגיא
מותגים, צאו מאזור הנוחות
תשכחו מתוכנית החומש שלכם. הפתרונות השיווקיים צריכים לשנות את כללי התחרות בתחום כאן ועכשיו
היום, בעולם שמשתנה כל הזמן, חברות צריכות פתרון טוב יותר מעוד ערוץ פרסום או אתר אינטרנט. הפתרון שלהן צריך להיות דינמי כמו מים, חסר ...המשך
  
 
בנייה / צלם: תמר מצפי
המחיר הוא לא חזות הכל: כיצד משווקים פרויקטי תמ"א 38
בניגוד לפרויקטי נדל"ן רגילים המשווקים נמרצות לקהל הרחב באמצעות מבצעים שונים, תחום התמ"א 38 מתאפיין בשיטות מכירה אישיות מפה לאוזן ■ מדוע היזמים מעדיפים לעבוד בדרך זו, מי קהלי היעד שלהם, ומה חשוב להם לקבל בדירות החדשות
  
 
משה-שלום-יתר-04-08
החלפת דיסקט שיווקית: המרחק בין האמת המוצרית לקמפיין
ימי הנאמנות האוטומטית למותגים חלפו, ולכן הפרסום והשיווק צריכים לבטא מהלכים אמיתיים, שהציבור יכול להעריך ולהתחבר אליהם ■ מהן ההתאמות הספציפיות שהתהליך הזה דורש מהבנקים ומחברות הביטוח?
  
 

<    123456789101112131415    >

   נמצאו 277 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 18

צרו איתנו קשר *5988