שיווק בחדשות - עמוד 9

סוכן חדשות
 
המהלכים השיווקיים הבינלאומיים הכי טובים בשנה החולפת
כולם מחפשים את המהלך השיווקי שיותיר את הצרכנים והמתחרים פעורי פה ■ חברי איגוד השיווק מסמנים את המהלכים הבינלאומיים שעשו עבורם את ההבדל
  
 
קודקס: עלייה של 22% במשרות בתחום השיווק בחודש שעבר
מנתוני החברה עולה כי 20% מהמשרות שנפתחו יועדו למנהלי שיווק בדרגי ביניים ובדרגים בכירים, ו-15% מהמשרות יועדו למנהלי דיגיטל
  
 
מהו שיווק נכון? פאנל בוועידת MAD ינסה לענות על השאלה
הפאנל "הרכב מנצח", בהנחיית ליאת רון, ייערך במסגרת ועידת MAD לשיווק, פרסום, דיגיטל ותקשורת של "גלובס" בשיתוף orange, שתתקיים ב-17 ביולי
  
 
הכירו את הנשים שהשתלטו על ענף השיווק בישראל
תמצאו אותן כסמנכ"ליות שיווק בחברות הרכב, ואפילו במעוז הגברי ביותר, עולם הבנקאות - בכל הבנקים הגדולים מכהנת היום מנהלת שיווק, לא מנהל ■ יום אחד הן עשויות לתפוס את עמדות הניהול הבכירות ביותר בתאגידים
  
 
מהו סוד ההצלחה של קמפיין השמות של קוקה-קולה?
קמפיין השמות של קוקה-קולה, המהלך השיווקי המשמעותי ביותר השנה, הצליח כי השכיל לשלב את המוצר בזירה מסורתית ובזירה האינטראקטיבית ■ וגם: איך הצליחה החברה לחבר את הדור הצעיר עם המותג הוותיק? ■ ניתוח מיוחד
  
 
גיל שגיב
האנשים שעושים את המותג
מה הסיכוי לייצר בידול בין מותגים רק בעזרת קמפיין פרסומי?
בשוק משוכלל, המתאפיין בתחרות ערה, קשה מאוד לייצר בידול אמיתי, מתמשך ובר-אבחנה (כזה שגם הלקוחות רואים, ולא רק מנהלי המותג). בכל קטג...המשך
  
 
ועידת MAD 2013 של "גלובס" תיערך ב-17 ביולי
הוועידה בתחומי השיווק והפרסום, המדיה והאינטרנט תתקיים במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בת"א, ובמסגרתה ייחשף מדד המותגים של "גלובס" לשנת 2013
  
 
תביאו לגימה מהיין הצ'יליאני הרשמי של מנצ'סטר יונייטד
ספונסר טלקומוניקציה בקמבודיה, נודלס באוקיאניה, וכרטיסי אשראי ממותגי המועדון בעשרות מדינות; אסטרטגיית השיווק המדהימה של מנצ'סטר יונייטד
  
 
דן חן
דן חן
9 תובנות על שיווק פה לאוזן
צרכנים מאמינים למה ששמעו מחבריהם. כאן המפתח שלך!
תובנה אחת על למה - ותשע אחרות על איך לעשות שיווק פה לאוזן. למה? כי מאמינים לזה יותר מכל פרסומת שתעשה בחיים שלך! אינספור מחקרים נעש...המשך
  
 
מניפולציות חושיות שמשנות הרגלי צריכה
רובנו רואים בעצמנו צרכנים נבונים, שעושים סקר שוק ומתייחסים בספקנות לפרסומות ■ אבל האם אנו מצליחים לזהות את הפעמים שאנחנו קונים קרואסון רק כי הריח שיגע אותנו, או אוכלים מהר-מהר רק כי הרעש במסעדה מפריע לנו?
  
 
מה אוכלים היום באמריקה? 5 מגמות בשוק המזון
הצרכנים בארה"ב מקווים למצוא בתוך שקית צ'יפס שגרתית את אותם הטעמים הנמצאים במנה המוגשת במסעדה יוקרתית ■ איך המשווקים יתמודדו עם האתגר?
  
 
השכר בשיווק: אחרי נחשול הפיטורים - 2013 תהיה טובה יותר?
אחד התחומים שספגו פגיעה קשה על רקע ההאטה וגל הפיטורים במשק הוא השיווק בסקטור התקשורת ■ המומחים מעריכים כי 2013 לא תהיה טובה יותר
  
 
פורום השיווק הישראלי משיק כנס בשיתוף אוניברסיטת ת"א
הרצאה הפתיחה בכנס "שיווק 2013" תהיה של ינון לנדנברג, מנכ"ל פובליסיס אידיאולוג'יק ישראל, תחת הכותרת "האם השיווק הדיגיטלי מת?"
  
 
לידיעת ההורים: שטיפת המוח השיווקית מתחילה כבר בגני הילדים
אם חשבתם שבין כותלי הגן מוגנים הילדים משטיפת מוח שיווקית, באות חברות מסחריות ומוכיחות אחרת ■ בין היצירות מהגן מוצאים ההורים גם מעטפה עם עלוני פרסומת ודוגמיות של חיתולים, והכול משום שהחוק לא מגן על ילדי הגנים הפרטיים
  
 
גוף חדש יוצא לדרך: פורום השיווק הישראלי
היו"ר רונן עפר: "מטרת הפורום היא ליצור שיח ואינטראקציה מפרה. הפורום מציע תכנים עדכניים וכנסים סביב הנושאים המעסיקים את אנשי השיווק בעידן החדש"
  
 
איריס בראל / אייר: גיל ג'יבלי
איריס בראל
ספר קריאה אינו גביע קוטג'
כל לקוח הוא סיפור בעצמו ולכן הוא מצפה וצריך גם לקבל תשומת לב ייחודית לו
שנה סוערת ומרתקת עברה עלינו, אך טרם הסתיימה. השפעותיה, השלכותיה והמשמעות האמיתית שלה, עדיין מהדהדות: בכיסם של הצרכנים, בתבונה ובתו...המשך
  
 

<    2345678910111213141516    >

   נמצאו 277 כתבות   |   עמוד 9 מתוך 18

צרו איתנו קשר *5988