גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

שיווק

עוד כתבות

ההמבורגר מלא העובש בפרסומת של ברגר קינג / צילום: צילום מסך מפייסבוק

דעה: ברגר קינג עושה זאת שוב - מה הסיפור של קציצת העובש?

היא מפתיעה, לוקחת סיכונים ומטרילה את המתחרה הגדולה. סיפורו של מותג נועז

הקרוקס החדשות במיתוג העוף המטוגן של KFC / צילום: Crocs, יח"צ

התרגיל השיווקי של קרוקס ו-KFC: נעליים בריח של עוף מטוגן

הנעליים המכוערות המפורסמות עוצבו בדיוק כמו דלי העופות הצלויים המפורסם של KFC בעל הפס האדום, ויימכרו בכ-60 דולר החל מאפריל

בירה קורונה / אילוסטרציה: שאטרסטוק

"הקורונה הלא נכונה": האם מותג הבירות המקסיקני ניזוק בעקבות הנגיף הסיני?

מותג הבירה המקסיקני נכנס בעל-כורחו לתוך משבר עצום שהגיע מעולמות אחרים ומקצה אחר של הגלובוס • מה לעשות כשהמילה "קורונה" היא המילה המדוברת ביותר בעולם?

משלוח מאמזון/ צילום: Shutterstock  א.ס.א.פ קרייטיב

דעה: שופרסל וסופר-פארם מאמצות את מודל אמזון

בעידן האונליין, ערוצי ההפצה והשילוח הם הבסיס להמשך שגשוג פיננסי – ואת זה השכילו להבין ענקיות השיווק מישראל

סימון מוצרי המזון / צילום: מיכל רז חיימוביץ'

דעה: זה הזמן לטפל בקנקן  

בעוד שחוק הטבק מציב לחברות אתגר בלתי אפשר כמעט, הרי שהתמודדות יצירתית עם רפורמת סימון מוצרי המזון יכולה להפוך אותה להזדמנות • דעה

 

עינת נמש / צילום: ענבל מרמרי

עינת נמש מגוגל: "אני לא עובדת בלקדם את המותג של עצמי"

עינת נמש, מנהלת הפעילות המסחרית של גוגל ישראל ולשעבר מנהלת השיווק של קוקה-קולה בישראל, מסבירה למה לא צריך לעשות דרמה מכל דבר, איך מנהלים כלפי מעלה וכלפי מטה, ולמה היא לא מתמנגלת באירועים • מתוך הפודקאסט "חצי שעה של השראה" של ערן גפן

צמיחה / צילום: שאטרסטוק

דעה: הצרכנים דורשים שהירוק יהיה אמיתי

אנו בתחילתו של עידן ה-‭Greenketing‬ בעולמות השיווק, והמותגים מבינים שצריך לבצע פעולות ירוקות אמיתיות כדי לרצות את הצרכנים • דעה

האינטרנט של הדברים / צילום:shutterstock

דעה: עשור ההיפר-פרסונליזציה בפתח

"האינטרנט של הדברים" יחייב את אנשי השיווק לשדר בעשור הבא בתדרים אחרים • ככה זה כשארון הבגדים "משוחח" עם הרמקול הביתי • דעה

הנסיך צ'ארלס מנסה את משקפי Google Glass  / צילום: Mark Blinch, רויטרס

דעה: לא כל הנוצץ זהב: למה נכשלו המשקפיים החכמים של גוגל

בקול ענות חלושה הודיעה גוגל בסוף השבוע על קצן של משקפי הגוגל גלאס להמונים. מדוע קרס המיזם היומרני ומה אפשר ללמוד מכך על היכולת לחזות את "הדבר הבא"

קניות באינטרנט / צילום: שאטרסטוק

דעה: קמעונאים ותיקים שמאמצים טכנולוגיה ישרדו – השאר ייעלמו

התחרות על ליבו וכיסו של הצרכן הכתיבה: מצוינות באיכות המוצר, זמני האספקה, התאמה אישית ללקוח ושירות ללא דופי • לכן, כבר בעתיד הקרוב נראה יזמים שמפיחים רוח חיים בשוק עם טכנולוגיות חדשות שהבשילו • דעה

ג'ף בזוס, מנכ"ל אמזון / צילום: רויטרס Rex Curry

דעה: טכנולוגיה ישראלית היא אולי הכרחית אבל לא מספיקה ליצירת הצלחה בינלאומית

מחקר חדש שהתפרסם בכתב עת מדעי בינלאומי מצא שגישה ישראלית טיפוסית המדגישה טכנולוגיה מגבילה את ההצלחה של חברות בשווקים בינלאומיים – הפתרון הוא פיתוח גישה אסטרטגית מן החוץ אל הפנים • דעה

שיווק בהתחדשות עירונית. / צילום:Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

דעה: למה כולם מדברים על מיתוג מעסיק?

בעידן של טאלנטים שבו כולם רודפים אחרי הכישרון הבא, חברות מבינות כי עובדים המחוברים למותג ולארגון שבו הם כוח עוצמתי במיוחד

 

מאשה דשקוב - צילום: ליאת מנדל

מיזם חדש: פלטפורמה לשיתוף מידע בנושאי דיגיטל, שיווק ופרסום

מאשה דשקוב, מייסדת ומנכ"ל בית הספר למקצועות הדיגיטל Digitalent, ואסף וענבר דותן, הבעלים של חברת הייעוץ BO Business Online, חברו למיזם טכנולוגי של שיתוף מידע הנקרא Update Club

השולמנים וביטוח לאומי/ צילום: כדיה לוי, עיבוד תמונה: טלי בוגדנובסקי

מה הסיפור של קבוצת העצמאים הלוהטת "אני שולמן"?

היכולת של קבוצת העצמאים הלוהטת בפייסבוק לייצר מהלך שיווקי שתוכנן בקפידה ובאופן מקצועי - אך לשוות לו נראות של מהלך ספונטני ואותנטי לחלוטין - היא סיפור הצלחה גדול

עובדי ההייטק / צילום: Shutterstock

בהייטק שיווק זה בעצם פרסום

איפה יותר כדאי לעבוד, בהייטק או בתעשיות המסורתיות?

מונית מעופפת/ צילום: מתוך אתר החברה Lilium

והרי החדשות: אכפתיות יכולה להשתלם כלכלית, ופקק הוא הזדמנות עסקית ומיתוגית

הבשורה הגדולה של כנס הדיגיטל והטכנולוגיה Web Summit Lisbon שנחתם בסוף השבוע היא לא דיגיטלית או טכנולוגית; קוראים לה פשוט Purpose Marketing • על מה בונים ב-P&G ובאיקאה, ולמה נדמה שלאנושות אין בעיות גדולות יותר מתורים?

חממה לגידול קנאביס/ צילום: shutterstock א.ס.פ.קריאייטיב

צרכן נולד: האתגר השיווקי של חברות הקנאביס הישראליות

מהי הדרך לבנות מערך שיווקי לקטגוריה שלא הייתה קיימת עד כה?

 

 

משחק ווידאו פורטנייט / שאטרסטוק

פורטנייט - בריאתו מחדש של מותג מצליח

פורטנייט הורידה את השאלטר ללא כל התראה ויצרה אי-ודאות המוני בקרב מיליוני המשתמשים שלה. המהלך הזה מעיד על הבנה מעמיקה של קהל היעד שלה

מתוך אלבום האינסטגרם של מיכל נגרין

סופו של מותג: על נפילתה של מיכל נגרין

הגורמים שתרמו להצלחה הם גם אלה שהביאו לדעיכה של מפעל חייה

מחקרי שוק יכולים להוות בסיס בתהליכי קבלת החלטות / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

תשכחו מתחושת בטן: מדוע חברות רבות נעזרות בתחום המחקר?

יותר ויותר חברות מסחריות חוזרות לעשות שימוש בכלי מחקר מסורתיים לצורך תכנון מהלכים שיווקיים וקידום הפעילות העסקית של הפירמה • כיצד יכולים מחקרי שוק לסייע בהתמודדויות מול האתגרים הרבים העומדים בפני מנהלי הארגון ולהביא תועלת בתהליכי קבלת החלטות?