דוח אמון
2019
עמוד הבית > תגיות כלליות > שירות לקוחות

שירות לקוחות בחדשות

סוכן חדשות
 
חנות איי דיגיטל / צילום: יח"צ
מנפלאות השירות: מסר סמאטרפון להחלפת סוללה באיידיגיטל וקיבל לידיו חזרה מכשיר "מת"
הסמארטפון נמסר לחנות בראשון לציון • כשבא לקחת את המכשיר חזרה, ניסו להחתים אותו על מסמך שכלל תקלות ש"התווספו" למכשיר • תגובת החנות: "כשהמכשיר הגיע למעבדה הוא כבר לא עבד ולא קיבל מתח"
  
 
חנויות אינטרנטיות זקוקות כיום למערכת תומכת מכירה ושירות/צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב
אמזון בדרך לכאן: האם החנות האינטרנטית שלכם ערוכה לכך?
הדומיננטיות של המסחר המקוון ברשת והפיכתו למנוע צמיחה לעסקים קטנים, מחייבות אותם לטפח חנות אינטרנטית פעילה • מערכת ERP יעילה לתכנון משאבים, תוכל להתאים את אותה החנות לסטנדרט השירות ושילוח המוצרים לו מצפים הלקוחות כיום, במיוחד לקראת כניסת אמזון לישראל
  
 
צביקה ביידא / צילום: יונתן בלום
מתחזקת בדיגיטל: שופרסל השיקה שירות לקוחות בוואטסאפ
לפי נתונים שהגיעו ל"גלובס", היקף ההשקעה השנתי של שופרסל בכוח-אדם בתחום השירות עומד על כ-30 מיליון שקל
  
 
ילדים צופים בטלוויזיה /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
דוח התלונות של מועצת הכבלים והלוויין: עלייה בתלונות נגד yes
לפי הדוח לשנת 2018, נגד הוט התקבל יחס של 14.8 תלונות לכל 10,000 לקוחות - ירידה לעומת 2017 • נגד yes התקבלו פחות תלונות מאשר נגד הוט אך יותר מאשר ב-2017: יחס של 8.5 תלונות לכל 10,000 לקוחות • על מה התלוננו הכי הרבה?
  
 
משה ברקת / צילום: תמר מצפי
מדד השירות: ילין לפידות בולט לחיוב בגמל, אלטשולר שחם בתחתית הדירוג בפנסיה
בתחום הפנסיה החדשה, הפניקס ניצבת בראש טבלת השירות, ואילו אלטשולר שחם בתחתית • במדד שביעות-הרצון וההמלצה לחבר בתחום הפנסיה לשנת 2018 בולטות הקרנות של מיטב דש, הפניקס וכלל ביטוח
  
 
בוטים בהיעדרם  / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיבדנה ארדיטי / איור של גיל ג'יבלי
דנה ארדיטי
האם לצ'טבוטים יש אתיקה?
התחום נמצא עדיין בחיתוליו, והשאלות המוסריות רק מתחילות לצוץ
אחד השימושים השכיחים ביותר ביישומי בינה מלאכותית כיום הוא צ'טבוטים. בין אם מדובר בסייען אישי או במערכת המסייעת לשירות לקוחות, צ'טב...המשך
  
 
רקפת רוסק עמינח / צילום: תמר מצפי
לאומי חוזר לשים דגש גם על השירות האישי ומוכיח שהעתיד עדיין לא כאן עבור כולם
ההודעה של בנק לאומי על חיזוק המוקדים הטלפוניים והקשר האישי עם הלקוחות מוכיחה שהבנק הבין שרץ מהר מדי ורחוק מדי עם המעבר הגורף לעולם הדיגיטלי • העתיד של עולם השירות נמצא ללא ספק באונליין, אך יש לקוחות רבים שעדיין דורשים שירות עם מגע אישי • פרשנות
  
 
בנק לאומי / צילום: אמיר מאירי
רץ מהר מדי רק על הדיגיטל: בנק לאומי מחזק את השירות הפרונטלי
זאת לאחר ששם דגש על התייעלות ושליחת הלקוחות לדיגיטל, ובעקבות הרעה בשביעות רצון של קהלי מסוימים • הבנק צפוי להוסיף 200 בנקאים למוקד הטלפוני ולהגדיל את תקציב המוקד ב-30 מיליון שקל • הבנק ממשיך בפעילות הדיגיטל שלו ללא שינוי

 

 

  
 
חדוה בר / צילום: דוברות הכנסת, יצחק הררי
הציבור מעדיף בנקים שנותרו עם שירות אישי, ובנקים שבחרו בדיגיטל בולטים לרעה
מסקר בנושא שביעות-רצון משירות הבנקים, שנערך לראשונה, עולה לקוחות הבנקים הקטנים והבינוניים, בהם מזרחי–טפחות והבינלאומי, מרוצים יותר מאשר לקוחות הבנקים הגדולים • העמלות והיעדר שירות אישי הם הפרמטרים שהכי מרגיזים את הלקוחות במערכת הבנקאית
  
 
פישל רוזנפלד / צילום: ים לביא
שנים לאחר החרם החרדי הגדול: אל על שוב משחקת באש
הזעם ברשת "מנצח" כשהוא אנטי חרדי, אבל כשאל על תפסה עליו טרמפ היא שכחה מה המחיר שהיא עלולה לשלם • עם כל הכבוד לדיס-אינפורמציה מכותבת אנונימית בפייסבוק, הציבור בוחר להאמין לידוענים שהיו עדים לטירוף • יש מחיר להתעמרות בחרדים
  
 
סלקום סלולר הייטק שירות לקוחות מחשב / יחצנועם גונן / ציור גיל ג'יבלי
נועם גונן
שירות הלקוחות בפני מהפכה
החוק החדש יחייב חברות להשקיע בטכנולוגיות חדשות ובהכשרת כוח-אדם
התרעומת בקרב הצרכנים בדבר האיכות הירודה של המענה שניתן להם במרכזי שירות הלקוחות השונים ואשר קיבלה ביטוי, בין היתר, בתקשורת וברשתות...המשך
  
 
איתן כבל / צילום: יונתן בלום
חזון אחרית הימים? חברות יחויבו למענה טלפוני בתוך 6 דקות
סעיף חשוב בהצעת החוק קובע כי הוא יחול כל החברות ללא יוצא מהכלל • לשם היערכות בקרב החברות, החוק ייכנס לתוקף בעוד כשנה • יוזם ההצעה, ח"כ איתן כבל: "עשינו מהפכה של ממש"
  
 
קובי הבר / צילום: איל יצהר
שירות בביטוח: ביטוח ישיר ו-AIG מככבות; מנורה ואיילון למטה
החברות המובילות בדיגיטציה: כלל ביטוח ו- AIG ישראל • סגן בכיר לממונה: "בין הענפים שאנו מזהים כאתגר, ענף הביטוח הסיעודי וביטוחי אובדן כושר עבודה"
  
 
איתן כבל / שלומי יוסף
הצעת חוק: לא נצטרך להמתין מעל 6 דקות לנציג שירות
הצעת החוק תקפה לכל החברות במשק, כולל ענפים שהורגלו להיות מוחרגים כמו ביטוח • ההצעה מגדירה מפורשות כי מענה של נציג שירות אנושי יינתן בפרק זמן של עד 6 דקות, והיא עוקפת את הקבוע בחוק כיום, לפיו החברות חייבות לספק מענה בטווח של עד 3 דקות
  
 
נציגת שירות / צילום: Shutterstock
נציגי השירות של הוט ובזק יהיו חייבים לענות לכם תוך 6 דקות
משרד התקשורת פרסם היום שורה של תקנות חדשות שמחייבות את חברות התקשורת הגדולות לקצר את זמני ההמתנה לנציגי שירות • חברות התקשורת לא יוכלו להציע ללקוח להשאיר הודעה כדי שיחזרו אליו
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 318 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 20