שני מוזס בחדשות - עמוד 2

סוכן חדשות
 
חמאה תנובה מתוך סניף של שופרסל / מתוך צילום של שלומי יוסף
משרד החקלאות במסמך רשמי: "אין מחסור של חמאה ברשתות השיווק"
הדברים נכתבו במסמך רשמי של משרד החקלאות על רקע ההכרעה בשאלה האם לפתוח מכסות ליבוא חמאה או להסיר את המכסים למשך שנה ב-2020 • בבדיקה אקראית שביצע "גלובס" במספר סניפים של מגה בעיר, שופרסל ורמי לוי במועדים שונים, תועדו מדפים בלי אף סוג של חמאה
  
 
ארוחה מהמדפסת ובשר מהמעבדה / איור: איל אונגר, גלובס
ארוחה מהמדפסת ובשר מהמעבדה: כך ינסו תאגידי המזון לשמר את כוחם גם בעשור הבא
בתעשיית המזון מחפשים חלופות מזון בריאות שגם יאפשרו לשמור על שורת הרווח • בישראל ובעולם שוקדים על פיתוחים שונים כמו הפקת חלבון מחרקים, ובטוחים שבסוף התהליך יצליחו להשפיע על בלוטות הטעם שלנו באמצעות טכנולוגיה בלבד • פרויקט מיוחד
  
 
רמי לוי  / צילום: שלומי יוסף
"עוף בשקל" זה יותר ממבצע, זאת תוכנית פעולה
רמי לוי, מנכ"ל ובעל השליטה ברשת רמי לוי שיווק השקמה, הוא אחד מאנשי העשור של "גלובס" • פרויקט מיוחד
  
 
החנות של אורבן אאוטפיטרס/  צילום: שלומי יוסף
Be תיכנס במקום רשת אורבן אאוטפיטרס לדיזנגוף סנטר בתמורה ל-10 מיליון שקל
קבוצת פוקס המחזיקה בזיכיון של הרשת בארץ ויתרה על המיקום היוקרתי אף שכבר החלה בהכנות לפתיחת הסניף • שכר הדירה שתשלם Be מקבוצת שופרסל, יעמוד על 200-250 אלף שקל לחודש • פוקס והנהלת דיזנגוף סנטר מסרו שהן מחפשות לסניף של אורבן אאוטפיטרס מיקום חלופי בסנטר
  
 
מותג תחליפי הסוכר האמריקאי טרוביה  / צילום: יח"צ
גורי נכנסת לשוק תחליפי הסוכר: "נחזיר את הכסף למי שלא יאהב את הטעם"

תחליף הסוכר טרוביה המבוסס על צמח הסטיביה יחל להימכר בישראל בחודש הקרוב על ידי חברת גורי • היעד של החברה: להוביל את שוק הממתיקים הטבעיים עד שנת 2023 • בחברה מוכנים להחזיר את הכסף למי שלא יאהב את הטעם ומבטיחים שמדובר באחוזים זניחים

  
 
מייקי בן ארי  / צילום: מתן פורטנוי, גלובס
"התפקיד שלי הוא לחלום, להעז, לזהות הזדמנויות ולהביא אותן"
כשהוא לא עסוק בענייני קבוצת פוקס, מייקי בן ארי מפעיל מיזם חברתי שמאפשר לכל אחד להתנדב

 

 

  
 
נחום ביתן / צילום: שלומי יוסף
עסקת פרשמרקט-ביתן ממריאה: אלה שלושת הסניפים שבדרך לאחים אמיר
ל"גלובס" נודע כי סניפי יינות ביתן שיעברו לידי פרשמרקט בשבועיים הקרובים הם סניף בבלי בת"א, סניף מרום נווה ברמת גן והסניף בשכונת רבין בחולון • את התשלום תבצע פרשמרקט באופן יחסי מתוך העסקה בהתבסס על מחזור המכירות של כל סניף
  
 
רמי לוי / צילום: שני מוזס, גלובס
רמי לוי מסמן את השכונה, גם באונליין: חונך מרכז רובוטי בלב ת"א ויספק משלוחים בתוך שעתיים
רשת רמי לוי תחל לספק הזמנות אונליין באמצעות מרכז אוטומטי שהקימה בשיתוף עם הסטארט-אפ פאבריק • המרכז, הממוקם בחניון של מגדל שלום בת"א, כולל משלוחים של מזון יבש מצונן וקפוא ויספק כ-400 הזמנות מדי יום
  
 
סניף רשת BE פארם של שופרסל באילת / צילום: שיר גולני
שנתיים אחרי הרכישה: שופרסל ממזגת לתוכה את רשת הפארם Be
במסגרת זו, שופרסל תקלוט בדרך של מיזוג סטטוטורי את כל פעילותה, התחייבויותיה ונכסיה של Be ללא מתן תמורה כלשהי, וחברת Be תחוסל ללא פירוק ותימחק מרישומי רשם החברות
  
 
חבילות של אמזון./צילום:  Shutterstock  א.ס.א.פ קריאייטיב
כבר לא רק דואר ישראל: אמזון מחדשת את ההתקשרויות עם ספקים נוספים
3 חודשים אחרי שחתמה על הסכם עם דואר ישראל והפסיקה את ההתקשרות עם ספקים חיצוניים בתחום השילוח ועמילות המכס, אמזון חוזרת לעבוד מול חברות בתחום • השינוי מתרחש בצל הצהרת אמזון על שבירת שיאי מכירות בישראל בבלאק פריידי האחרון
  
 
יעל בוימל  / צילום: מתן פורטנוי, גלובס
"ניהול המגזר הוא זכות עצומה לצד אחריות גדולה כלפי הצרכנים"
יעל בוימל, מנהלת המגזר הדתי־חרדי בקוקה־קולה, בטוחה ש"הבעיה הכי גדולה בחברה שלנו היא חוסר הסובלנות"

 

 

  
 
ניר זיגדון  / צילום: מתן פורטנוי, גלובס
"מה שבשבילך זה זבל, לאחרים זה אותנטי וייחודי"
ניר זיגדון ייסד חברה שמייעצת לעסקים ישראליים כיצד להקים ולתפעל חנויות באמזון

 

 

  
 
מיכל בנישתי / צילום: מתן פורטנוי, גלובס
"הבנתי שכדי לעשות שינוי אמיתי בתעשיית המזון יש לפעול מבפנים"
מיכל בנישתי הייתה מנהלת כספים, אבל הזדמנות להגשים חלום וללמוד גסטרונומיה גרמה לה לשנות כיוון והובילה אותה לתפקיד ייחודי וחלוצי בשטראוס
  
 
אמרי גלאי / צילום: מתן פורטנוי, גלובס
"צריך נתיבי תחבורה מופרדים לאופניים וכלים חשמליים"
אמרי גלאי גילה בוקר אחד שיש לו צוות אבל אין לו חברה, אז הוא הביא את Wolt לישראל ועשה היסטוריה על גלגלים
  
 
מפעל כרמית בראשון לציון / צילום: יחצ
כרמית לא נבהלת מרפורמת הסימון האדום: תשכנע הורים לקנות ממתקים לילדיהם
בעוד שענף המזון כולו עוסק בשינוי הרכבי המוצרים כך שיתאימו לעידן הסימון האדום, חברת הממתקים כרמית פונה לילדים עם מוצרים שיסומנו באדום, תחת הסיסמה: "כשמדובר בילדים – לא מתפשרים" • כרמית בתגובה: "הקמפיין תוכנן לפני כשנה, הקמפיין החדש יותאם לרוח התקופה"
  
 
יוני שסטוביץ ואיציק אברכהן / צילום: רפי דלויה
הקרב על הבושם: רשת Be של שופרסל תייבא מותגים של המתחרה שסטוביץ
רשת הפארם Be מקבוצת שופרסל תחל לשווק את מותגי הבישום CK, נרסיסו, מון בלאן ואברקרומבי • מבחינת שסטוביץ מדובר באובדן מכירות לרשת הפארם השנייה בגודלה
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 887 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 56

צרו איתנו קשר *5988