ת"א-מוסקבה בחדשות

סוכן חדשות
 
גם במגזר הרוסי: מקאן-אריקסון הוא משרד הפרסום המוביל
הקטגוריה המובילה בפרסום במגזר היא רשתות השיווק ■ סופר-פארם - המפרסמת המובילה
  
 
יעקב קדמי מחולל מהפכה במערך הפרסום של פרטנר
מאז שקדמי חזר לפרטנר נדחקו שלמור-אבנון-עמיחי וראובני-פרידן הצידה לטובת משרד ת"א-מוסקבה, שהוא בכלל מגזרי במהותו ■ מה בדיוק קורה שם - ואיך קשורה לזה בת-זוגו של קדמי?
  
 
אורנג' מהדקת את הקשר עם המגזר הרוסי
מסכמת תחרות בת 3 חודשים במסגרתה העלו אמנים רוסים לרשת כ-6,300 יצירות אמנות ■ קדמי: "מדובר בפעילות תדמיתית שנועדה ליצור קרבה רגשית של המותג לקהל דובר הרוסית"
  
 
ת"א-מוסקבה המגזרי הפיק לפרטנר קמפיין למגזר הכללי
תקציב הפרסום של פרטנר מטופל בשני משרדים - שלמור-אבנון-עמיחי וראובני-פרידן, אך דווקא המשרד המגזרי הוא שהתבקש להפיק את הקמפיין רחב ההיקף למהלך "אורנג' בי פירסט"
  
 
צרו איתנו קשר *5988