תה קר בחדשות

סוכן חדשות
 
אייס טי ויסוצקי / צילום מסך מאתר החברה
הרגשתם טעם לוואי בויסוצקי אייס טי? החברה קראה לריקול
חשש לטעם לוואי בבקבוקי חליטת ויסוצקי ICE משקה תה ירוק טעם לימונית לואיזה באריזת 1.5 ליטר המיועד לשימוש עד 7/6/19 • הציבור מתבקש לא לצרוך את המוצר, ובמקביל החברה פועלת לאסוף את המוצר מנקודות המכירה
  
 
נסטי / צילום: אלי אטיאס
השפעות הפיצול לא נעצרות: נסטי ירדה למקום ה-3 בקטגוריה
פיוז טי הולכת וכובשת את השוק עם נתח של 75%, וספרינג טי של יפאורה מחזיקה ב-13% ■ לפי טמפו, שהמותג נסטי עבר לידיה במארס ומאז ביטלה את הגרסה המוגזת והעלתה מחירים, דווקא נראית מגמת שיפור
  
 
נסטי / צילום: יחצ
מתיחות בין אסם לשופרסל על רקע קיפוח במבצעים למותג נסטי
בעוד רשתות אחרות קיבלו מחיר מבצע על נסטי לפני פסח, באסם סירבו להציע מבצע לשופרסל, ולכן ברשת שקלו לצמצם את מקומו של המותג על המדפים ■ בשופרסל ובאסם מכחישים: אין סכסוך מסחרי ■ מכירות נסטי ירדו ב-16% מתחילת השנה
  
 
שוק התה הקר רותח: פיוז טי של קוקה-קולה גובר על נסטי
הקרב על קטגוריית התה הקר בין שתי הענקיות - קוקה-קולה ואסם-נסטלה - מסתיים לפי שעה בניצחון ביניים למותג פיוז טי של קוקה-קולה ■ יו"ר אסם-נסטלה, דן פרופר: "אנחנו בעיצומו של תהליך. נסטי יגיע רחוק וגבוה" ■ ניתוח מיוחד
  
 
סערה בכוס תה: קוקה-קולה ואסם נלחמות על שוק התה הקר
גלובס" חושף: מהו הנשק הסודי של אסם-נסטלה בקרב מול קוקה-קולה בשוק התה הקר, וכמה שילמה קוקה-קולה לרשתות על תצוגת המותג החדש פיוז טי?
  
 
מה מסתתר בקנקן? "גלובס" בודק מה יש במשקאות שאנו שותים
מכמויות סוכר גבוהות ועד חומרים משמרים, צבעי מאכל וחומצה זרחתית: "גלובס" בודק מה מכילים המשקאות שרובנו צורכים על בסיס קבוע - ומדרג אותם לפי רמת התועלת לגוף
  
 
ויסוצקי יוצאת מקטגוריית התה הקר: מוחקת את המותג "אייס T"
החברה יוצאת מהקטגוריה לאחר שספגה בה הפסדים ולאחר שכשלו מגעיה להעביר את המכירות וההפצה לאחת מחברות המשקאות ; במקביל בוחנת בארץ ובחו"ל כניסה לקטגוריות חדשות בתחום המזון
  
 
צרו איתנו קשר *5988