תחבורה בחדשות - עמוד 14

סוכן חדשות
 
ביל פורד: זהו סוף עידן התחבורה כפי שמכירים אותו
נשיא ויו"ר ענקית הרכב האמריקאית: "בעתיד, מכוניות יהיו לא רלוונטיות בערים"; "לאנשים לא תהיה חניה בבית ובטח לא מקום להחזיק שתי מכוניות למשפחה - העתיד הוא במודלים חלופיים"
  
 
כץ: "חברות התעופה יצטרכו לעבור שינוי כדי לעמוד בתחרות"
שר התחבורה, ישראל כץ, שיבח הבוקר בראיון למיכה פרידמן בגל"צ את העברת הסכם "שמיים פתוחים" בממשלה
  
 
ניתוח "גלובס": התוכנית להרחבת כביש החוף - סיוט לנהגים
למה נבחרה החלופה הגרועה יותר לכביש נתניה-חדרה?
  
 
הסוף לפקקים? בת"א מעוניינים להקים מערך שיתוף כלי רכב
העירייה מבקשת לבדוק היתכנות ומשמעויות של הקמת מערך זה בעיר ■ ראש העירייה רון חולדאי: "איננו יכולים להמתין עוד לשיפור הדחוף הנדרש במערכת התחבורה הציבורית במדינת ישראל"
  
 
ועידת הנדל"ן: שיפור התחבורה יוביל לירידה במחירי הדיור?
מושב הדיון "תשתיות: מהמרכז לפריפריה וחזרה" שיתקיים במסגרת ועידת הנדל"ן של ישראל 2013 של "גלובס", שתיערך ב-9 באפריל 2013, יעסוק בנושא וינסה לבדוק מהם הדרכים לפיתוח תשתיות תחבורה, ואיך זה עשוי להשפיע על ההתפתחות האורבנית ושווי הדירות
  
 
גל תחבורה ירוקה שוטף את העולם - למה לא בישראל?
באירופה כבר נקבעו בחוק הטבות מס לרוכבים לעבודה ■ ואתם, איך תגיבו אם הבוס יודיע שבשנה הבאה מחליפים את המאזדה 3 בזוג אופניים?
  
 
עמירם ברקת / איור: גיל ג'יבלי
עמירם ברקת
כבר 40 שנה יש פתרון להצפות
הון מתבזבז על כל תושב בית שאן שיעלה על הרכבת המיותרת
אי-שם בתחילת שנות ה-70 של המאה הקודמת התלבט שר תחבורה בשם שמעון פרס בשאלה לא פשוטה: כיצד לנקז את מי נחל האיילון. מהנדס כבישים אמרי...המשך
  
 
בעוד 3 שנים: הכניסה לת"א תהיה במהירות 10 קמ"ש
חלם זה כאן: בניגוד לכל היגיון ומגמה עולמית, היקף השימוש ברכב פרטי בישראל רק עולה ■ תחבורה ציבורית? אפילו בימי הטורקים היו פה יותר מסילות רכבת
  
 
מיזמי תשתיות יועברו לשת"פ עם המגזר הפרטי
מדובר במיזמי תשתיות ותחבורה בעשרות מיליארדי שקלים שהממשלה כבר תקצבה ויעברו למתכונת PPP ו-BOT ■ כבר בשנת 2013 צפוי לצאת לפועל קיצוץ חד בתקציב פיתוח התשתיות
  
 
אביב לביא / אייר: גיל ג'יבלי
אביב לביא
השר רכב על אופניים
תארו לעצמכם אלף עובדי הבנקים פועלים ודיסקונט בהסעה משותפת למשרד
לפני כשנה הזדמן לי לראיין את סטפן רסמוסן, מתכנן התחבורה הראשי בעיריית קופנהאגן. רסמוסן, אדיב וחייכן (דרך הטלפון) כמו שרק משרת ציבו...המשך
  
 
יגאל קרט / אייר: גיל ג'יבלי
יגאל קרט
בשביל מה היא צריכה וו גרירה ברכב?
אישה מטופחת יוצאת מדמוי ג'יפ שחור ומבריק ומתיישבת בקפה השכונתי
הנה מה שכמעט ולא תראו ברחוב שלכם: מכונית פשוטה עם ארבעה גלגלים, מראה, רדיו ואנטנה. למכונית כזו, אין הרבה מה להציע חוץ מיכולת להעבי...המשך
  
 
ליאת רון / איור: גיל ג'יבלי
ליאת רון
זהירות חשמל
קורקינטים חשמליים זה לא צעצוע. דרושה חקיקה ברוח התקופה
שום דבר בתקנות שתוקנו ב-2004 במשרד התחבורה לגבי קורקינטים חשמליים לא מתכתב עם המציאות של היום. התקנות, שמתייחסות לקורקינט כאל סוג ...המשך
  
 
הרב הראשי: החרדים רוצים הפרדה? שיקימו חברה משלהם
יונה מצגר, בריאיון לרדיו "קול ברמה": "זו לא מדינה של הציבור החרדי, אין לנו סמכות לכפות דעתו על אחרים" ■ "כל עוד אנחנו והם משלמים כמונו, אין לנו מה לעשות"
  
 
ענקית התחבורה הצרפתית SNCF נכנסת להשקעה בישראל
SNCF, חברת הרכבות הצרפתית הממשלתית, רוכשת 20% מפרויקט המטרונית של חברת דן בחיפה ■ מצטרפת לקרן התשתיות "נוי" שמשקיעה גם היא (20%) בפרויקט
  
 
יחימוביץ': "במשרד התחבורה לא מכירים אוטובוס מבפנים"
(עדכון) - "אלא אם זה במסגרת סיור מודרך בתנאי VIP", אמרה יו"ר מפלגת העבודה בכנס עמותת "תחברה היום ומחר" ■ "אנשים נוסעים בישראל בתנאי עדר בקר בעמידה במשך למעלה משעה"
  
 
עומדים: 60% מהישראלים נוסעים עד 45 דקות כל יום לעבודה
21 קילומטר ב-33 דקות: זהו המרחק הממוצע שגומעים אזרחי העולם מדי יום בדרך למקום העבודה או הלימודים, רובם אגב ברכב פרטי ולא בתחבורה ציבורית ■ סקירה מקיפה של סבל היוממות - הנסיעה היומיומית המפרכת למקומות העבודה
  
 

<    2345678910111213141516    >

   נמצאו 252 כתבות   |   עמוד 14 מתוך 16

צרו איתנו קשר *5988