גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

תימור גורדון

פרסומאי

עוד כתבות

תימור גורדון/צילום:יחצ

לפני כולם תימור גורדון עוזב את פובליסיס ועובר לקבוצת עזריאלי

גורדון, מאנשי הדיגיטל הבולטים בישראל, מונה למנהל מסחר דיגיטלי רב-ערוצי בקבוצת עזריאלי - ועוזב את ענף הפרסום

טל כתרן ותימור גורדון / צילום: יחצ

לפני כולם פובליסיס ישראל משיקה אקסלרטור לסטארט-אפים

הרעיון הוא ללוות יזמים וסטארט-אפים מקומיים מתחומי הפרסום והשיווק, כשבסוף התהליך יוצגו המיזמים בפני משקיעים

אילו קמפיינים ישראליים הותירו חותם על בכירי ענף הפרסום?

כולם יודעים לזמזם "איזה זיפ שותים היום", גדלו על "עוגת עלית את אפית" וזוכרים את הגרסה הראשונה של "הקרב על המילקי" ■ אבל אילו קמפיינים ישראליים הותירו חותם על הבכירים בענף הפרסום? ■ "גלובס" מציג: בחירת הפרסומאים

"הקלות שבה מחליטים לעצור קמפיין לא תעלה על הדעת"

המחאה החברתית חשפה בפני הצרכנים את הכוח שבקולקטיב ■ כיצד צריכים הפרסומאים לפעול בימים שבהם כל קמפיין עלול לעלות על המוקד?

לפני כולם איש הדיגיטל תימור גורדון חוזר לקבוצת פובליסיס

ניהל בעבר את ‏ARC‎‏ אינטראקטיב שהייתה זרוע האינטראקטיב של גלר-נסיס

לפני כולם מסתמן: ARC תמוזג לתוך פעילותה של אידיאולוג'יק

המיזוג הוא חלק ממהלך התייעלות של מערך הדיגיטל בקבוצת פובליסיס ישראל

מיזם חדש יאפשר להציג פרסומות על מסכי מחשב במסעדות

המיזם של הפרסומאי תימור גורדון והמסעדן ינון אברמוב מאפשר להציע ללקוחות תפריטים דיגיטליים המוטמעים במסכים, המשלבים גם משחקים אינטראקטיביים ובידוריים

מהפך: אתרים מתחילים למכור פרסום רק לפי חשיפות

השיטה החדשה תחליף את המודל לפיו מוכרים פרסום על-פי מיקום באתר, זמן הקמפיין באוויר ורוטציה ■ את המהלך מובילים האתרים נענע10 ו-ynet, שהודיעו על מעבר לשיטה החדשה

מנכ"ל arc אינטראקטיב: "בשנה הקרובה ייסגרו חלק ממשרדי האינטראקטיב המקומיים"

תימור גורדון מאמין כי המיתון יביא לכך שמי שלא ישכיל לשלב את האינטראקטיב עם עולם האוף-ליין - או במילים אחרות: שיווק מכירות דיגיטלי - פשוט ייעלם

צפי ל-2009 בענף הפרסום: המיתון עתיד לחרוץ את גורלם של משרדי אינטראקטיב רבים

המפסיד העיקרי יהיה הבאנר - כלי הפרסום החבוט, שהפופולריות שלו תלך ותדעך ב-2009 ; "גלובס" מציג 5 דברים שהובטח לנו כי יקרו ב-2009 - ומנתח את סיכויי ההצלחה שלהם

בענף האינטראקטיב מעריכים: צפויה ירידה בהיקפי פרסום, אך המשבר טרם הגיע לישראל

בכירים בענף האינטראקטיב טוענים כי למרות המשבר הפיננסי והציפיות להאטה מסוימת בשוק, מוקדם לדעת מה יהיו ההשלכות על שוק הפרסום המקוון הישראלי