תמר יסעור בחדשות - עמוד 2

סוכן חדשות
 
יסעור: "חוק ישראכרט יאפשר תחרות שווה על בתי העסק"
כך אומרת מנכ"לית לאומי קארד ■ יסעור: "החוק שמאפשר לנו לסלוק כרטיסי ישראכרט יפתח פוטנציאל צמיחה חדש. מעכשיו תהיה תחרות שווה על בתי העסק" ■ החברה הרוויחה 45 מיליון שקל ברבעון
  
 
מנכ"לית לאומי קארד: "אנחנו נמצאים בכוננות ספיגה"
לאחר שנת שיא ורווח של 177 מיליון שקל, תמר יסעור מעריכה כי בשנת 2012 הרווח יירד, וקצב הצמיחה יקטן
  
 
חברות האשראי הרוויחו 489 מיליון שקל מתחילת השנה
אולם, בענף פסימיים לקראת העתיד ■ מנכ"ל כאל: "לכל הענף צפויה שנה קשה. לא רק שהרווח לא יעלה אלא שנרד ברווחיות" ■ מנכ"לית לאומי קארד: "ההאטה תימשך לתוך 2012"
  
 
דבר לא עוצר את ההלוואות היקרות של חברות כרטיסי האשראי
מצבן של חברות האשראי בסיום המחצית נראה מצוין עם רווח מצרפי של 310 מיליון שקל וההיסטוריה מראה כי אין סיבה שהן ייפגעו משמעותית מירידת העמלה הצולבת ■ זה לא מפריע למנכ"לים שלהן לנסות לשכנע אותנו אחרת: "פגיעה מהותית" ו"נצטרך להתרגל לרווח נמוך יותר"
  
 
"האטה דרמטית בצריכה - אוגוסט אחד החלשים מזה שנים"
תמר יסעור, מנכ"לית לאומי קארד, סוגרת רבעון עם רווח של 47 מיליון שקל, אך מתריעה: "כרטיסי אשראי הם ברומטר לצריכה - ומצמיחה של 9% ירדנו ל-2%" ■ "חוששת שזה לא ייגמר באוגוסט"
  
 
השיחה: מי הגיעו לפרגן לבמאי יוסף סידר?
רולנד כהן ונאוה ברק הגיעו לפרמיירה של הסרט "הערת שוליים" ■ צ'ארלס ברונפמן חוגג יום הולדת ■ תמר יסעור מארחת ■ וגם: ממה חושש איתן זינגר?
  
 
רווחי לאומי קארד צמחו ב-18% ברבעון הראשון ל-40 מיליון שקל
למרות הירידה בעמלה הצולבת, חברת כרטיסי האשראי מציגה דוח טוב עם עלייה ברווח, בהכנסות ובאשראי החוץ בנקאי ■ לאומי קארד הכריזה על מדיניות דיבידנד חדשה
  
 
דובר לאומי, אבירם כהן, ימונה לראש מערך השיווק בבנק
‎המנכ"לית גליה מאור החליטה כי עדיף לאייש את התפקיד במועמד מתוך הבנק ‏‎■‎‏ גלי שבד תמונה לראש אגף השיווק ותפעל תחת כהן
  
 
בכיר בפייסבוק: "פייסבוק תהיה הליבה של ניהול משברים"
אמר בלייק צ'נדליי, סגן נשיא ודירקטור סחר בפייסבוק, בדיון "המותג והרשת החברתית", אליו התכנסו בכירי שיווק במשק
  
 
ראש מערך השיווק בלאומי, תסיים תפקידה ותקודם
תמר יסעור תמלא תפקיד בכיר אחר - כאשר במערך משאבי אנוש כבר החלו לראיין מועמדים להחליפה ■ במאי יפרוש המשנה הבכיר למנכ"ל וממלא מקום המנכ"ל
  
 
תמר יסעור מבנק לאומי נבחרה לאשת השיווק של דצמבר
יסעור, ראש מערך השיווק של בנק לאומי, נבחרה ע"י איגוד השיווק הישראלי בזכות הובלתה למימוש הפוטנציאל האדיר הטמון בזירת הבנקאות הדיגיטלית
  
 
בנק לאומי ישקיע 12.5 מיליון שקל בשיווק במדיה החברתית
לדברי תמר יסעור, ראש מערך השיווק בלאומי, מדובר ב-25% מתקציב הפרסום הכולל של הבנק
  
 
"אפשר להפוך את HOT למותג אהוב, כמו סקס אחרי ריב גדול"
כשהטכנולוגיה כבר אינה ייחודית, וכשרמת השירות הגבוהה היא גם נחלתם של המתחרים - לא נותר למנהל המותג אלא לנסות להתקרב אל הקונים דרך הרגש ■ איך עושים זאת?
  
 
בנק לאומי משיק עמוד מותג חדש בפייסבוק
זאת במסגרת קמפיין ל"לאומי דיגיטל" בהשקעה של 10 מיליון שקל ■ ראש מערך השיווק בבנק, תמר יסעור: "פייסבוק זה לא עוד גימיק שצריך רק לעשות עליו 'וי' - הוא מאפשר לענות על הרבה מאוד צרכים של הלקוחות שלנו"
  
 
הבלוגרית גליה מאור: בנק לאומי פתח את אתר "לאומי בלוג"
מאור: "זהו צעד מאוד לא פשוט, אך אנו נכנסים אליו בלב חפץ ובעיניים פקוחות. אנו מודעים לכך שהמהלך עשוי להביא תגובות מכל הסוגים, לרבות תלונות וטענות אודות שירותים שאנו נותנים, יחסים עם לקוחות, רמת שירות וכו'"
  
 
בניגוד למלחמת לבנון השנייה, הפעם המפרסמים למדו שלא לצאת בקמפיינים שתופסים טרמפ תדמיתי על המצב
הפרסום במהלך מבצע עופרת יצוקה הוא יותר למען הלקוח ופחות מאדיר את המפרסם, ומהלכים מסוימים למען תושבי הדרום אינם מתוקשרים כלל ; גדעון עמיחי: "צריך להיזהר מליצור מהלך שייתפס כניצול הזדמנות ציני"
  
 

   12   

   נמצאו 32 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988