תפוזינה בחדשות

סוכן חדשות
 
קמפיין קוקה קולה / צילום מסך
טעם חדש לחיים: קוקה-קולה - הפרסומת הזכורה, yes האהובה
גיאוקרטוגרפיה: האהדה לפרסומת לקוקה-קולה - הראשונה אחרי עידן דחף - עולה ככל שגיל הנחשפים לה יורד
  
 
קפה עלית  / מתוך יוטיוב
מדד הפרסומות של יו-טיוב באוקטובר: עלית ופרטנר בראש
עלית ופרטנר יצרו סדרות תוכן ייעודיות לקהל היעד, ושוקולד פרה חושף את "מאחורי הקלעים"
  
 
קמפיין אל על / צילום: יחצ
נוחתת בפסגה: הפרסומת של אל-על בראש מדד האהובות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לתפוזינה ממוקמת בראש מדד הזכורות זה השבוע השני ברציפות
  
 
קמפיין תפוזינה / צילום: יחצ - שוקה כהן
סקר הפרסומות: שוקו מוו - הכי אהובה השבוע; תפוזינה - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: קמפיין שוקו מוו של טרה הגיע גם למקום השני במדד הפרסומות הזכורות
  
 
קוקה קולה / מתוך יוטיוב
מדד הפרסומות ביו-טיוב: קמפיין קוקה-קולה מוביל
בחמישייה המובילה של מדד פרסומות הווידיאו מככבים 4 מותגי מזון ומשקאות
  
 
יו טיוב youtube / צלם: יחצ
מדד הפרסומות הנצפות של יו-טיוב: קפה נמס עלית בראש
המדד מלמד שלא צריך לדחוף בכוח את המוצר, אלא לבנות סביבו סיפור מעניין
  
 
קמפיין אופטיקה הלפרין / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה; אופטיקה הלפרין - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של אופטיקה הלפרין העפילה לראש טבלת הזכירות בהשקעה נמוכה, באמצעות מסר ששודר בתדירות גבוהה
  
 
יפאורה-תבורי הודיעה על העלאת מחירים של כ-5%
החברה, שמשווקת בין היתר את מותגי המשקאות RC קולה, תפוזינה, קריסטל ושוופס, הודיעה כי העלייה במחירים תיכנס לתוקפה בתחילת נובמבר
  
 
רטרו מוצלח: הפרסומת לתפוזינה - הזכורה והאהובה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לתפוזינה אהודה פחות בקרב צעירים שלא הכירו אותה בעבר
  
 
צרו איתנו קשר *5988