תפוצ'יפס בחדשות

סוכן חדשות
 
רותם סלע בפרסומת לטורנדו / יחצ
רותם סלע במקום גל גדות: הקמפיין לטורנדו הוא הזכור ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת להוט שומרת על מקומה כאהודה ביותר • הקמפיין לחטיף החדש של שטראוס, תפוצ'יפס אפוי, הוא המושקע ביותר השבוע מבחינת הוצאה כספית במדיה - כ-860 אלף שקל
  
 
במבה אוסם / צלם:  איל יצהר
שוק החטיפים ב-2014: במבה הכי נמכר, דובונים הכי יקר
סטורנקסט: ב-2014 הוציא הצרכן הישראלי 972.7 מיליון שקל על חטיפים ■ אסם ושטראוס-עלית שולטות בשוק - 85% מההוצאה על חטיפים היא על מותגים שלהן
  
 
אוכלים חטיפים? שימו לב מה באמת אתם מכניסים לגוף
בניגוד מוחלט לטרנד המזון הבריא, ענף החטיפים פורח ומשגשג ■ בדיקת "גלובס" מגלה שבתפוצ'יפס ובכיפלי כמות השומן היא הגבוהה ביותר, בפרינגלס יש כמות עצומה של קלוריות, ובבייגלה יש הרבה יותר מדי מלח
  
 
סקר פרסומות: הזאב הרע של תפוצ'יפס - הכי אהוב
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת הזכורה השבוע - ה"טוורקינג" של קסטרו עם גל גדות
  
 
הפרסומת של הוט עם "הבורר" ועידן אלתרמן - הכי זכורה ואהובה
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות לפרסומת נמוכים ב-30% מהממוצע, ושיעורי האהדה נמוכים ב-20%
  
 
אדלר-חומסקי עדיין לא העלה קמפיין מקורי לשטראוס
תקציב המחלבות של שטראוס עבר לאדלר-חומסקי לפני כחצי שנה ■ משרד הפרסום "לעומק התודעה" קיבל את תקציב הדיגיטל והקד"מ של המותג תפוצ'יפס
  
 
מכירות במבה, תפוצ'יפס וביסלי: חצי מיליארד שקל ב-2012
שוק החטיפים בישראל גלגל בשנת 2012 כ-928 מיליון שקל ■ פרינגלס, דובונים ודוריטוס רשמו עלייה דו-ספרתית במכירות; כיפלי נחלש
  
 
אדלר-חומסקי יטפל בתקציב המחלבות של שטראוס
שלמור-אבנון-עמיחי ישאיר בידיו את תקציב הפרסום של יטבתה, יד מרדכי והחטיפים המלוחים של שטראוס ■ באומן-בר-ריבנאי יקבל את תקציב הסלטים
  
 
שטראוס משיקה את "סדרת השף אייל שני" תחת המותג תפוצ'יפס
זאת בהשקעה של 3 מיליון שקל ■ תעלה קמפיין טלוויזיה, אינטרנט וטעימות בנקודות המכירה
  
 
שטראוס מגיעה ל-YouTube: משיקה סדרה לקידום המותג תפוצ'יפס
מדובר בסדרת אינטרנט בת 8 פרקים בשם "קרטושקס", שיצרה חברת התוכן The Box ■ היקף ההשקעה במהלך מוערך בחצי מיליון שקל
  
 
במבה הוביל את מכירות החטיפים ב-2009 - ואחריו תפוצ'יפס
ביסלי, צ'יטוס ודוריטוס ניצבים במקומות השלישי, הרביעי והחמישי כחטיפים הנמכרים ביותר בשוק הישראלי ■ מכר שוק החטיפים בישראל עומד על כ-747 מיליון שקל בשנה
  
 
שטראוס משיקה צ'יפס לילדים שיתחרה בבמבה
תשקיע 4 מיליון שקל בקמפיין ההשקה ■ לפי סטורנקסט, המותג במבה של אסם מוביל את קטגוריית החטיפים המלוחים עם נתח כספי של 25% - בעוד שהמותג תפוצ'יפס של שטראוס מחזיק בנתח כספי של 16.5%
  
 
תפוצ'יפס - הפרסומת המדוברת ביותר השבוע ברשת
כך עולה מדירוג הפרסומות המדוברות שעורכת חברת Twisted Fly עבור "גלובס" ; הקמפיין, באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי, מוביל את הדירוג הן במונחי היקף השיחה והן מבחינת כמות השיחות ומספר המשתתפים
  
 

   1    >

   נמצאו 13 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1

צרו איתנו קשר *5988