תקלות הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 

הממונה על הגנת הצרכן תבדוק את חיובי היתר בשופרסל

במסגרת הבדיקה ייבחן היקף הנזק שנגרם לציבור, מתי נודע לרשת שופרסל על התקלה, האם ניתנה הודעה לצרכנים, וממתי החלו בזיכוי הצרכנים בגין גביית היתר

שירות גלובס 15.05.2012

שאמה-הכהן זימן דיון דחוף בנושא חיובי היתר בשופרסל

"בקופות שופרסל עוברים כל יום מאות אלפי צרכנים, ולכן כל ניפוח חשבונות - גם אם הוא בתום-לב ובהיקף של אחוזים בודדים מהחשבון - הוא פיגוע צרכני גדול" ■ שופרסל: "מדובר בתקלת מחשוב נדירה בקופות, שתוקנה; זיכינו כ-3,940 לקוחות"

לילך ויסמן 14.05.2012

הלו 015: התקלה תוקנה; חברות התקשורת ניסו לחסום אותנו

החברה מדווחת כי ניתן להוציא שיחות לחו"ל ■ מקורבים טוענים כי מקור התקלה שגרמה להשבתה של יותר מיממה לא היה ב-015 ■ ועדיין, עתיד החברה לוט בערפל

גד פרץ 24.04.2012

yes הודתה בטעות - אך פרסה לתשלומים החזר של 2,500 שקל

הלקוח, שחויב ב-2,500 שקל בגין תקלה, התקשה לקבל החזר מיידי, אף שהסביר כי הסכום שווה בערכו לחצי ממשכורתו החודשית ■ עקב פניית "גלובס" העניין סודר

אפרת אהרוני 23.04.2012

שרתי רשות המסים חזרו לתפקד לאחר שקרסו עקב ריבוי פניות

(עדכון) - עומס רב על שרתי האינטרנט של הרשות ביום האחרון לדיווח תיסכל אלפי בעלי עסקים ישראלים שמנסים כעת להגיש דוחות מקוונים

עינת פז-פרנקל 23.04.2012

בעקבות פעולת צה"ל בדרום: קשיים בקליטת שידורי yes

מאז תחילת הפעילות המבצעית של צה"ל ברצועת עזה, לקוחות yes חווים קשיים בקליטת השידורים ■ מוקד השירות של החברה קרס בשל עומס הפניות

גד פרץ 10.03.2012

שוב תקלה ברכבת: עצירת פתע, נוסעים נאלצו לרדת באמצע

(עדכון) - ברכבת מת"א לאשקלון נאמר לנוסעים שיש רכבת תקועה ולכן הם התבקשו לרדת בתחנת רחובות, ועוכבו כשעה ■ בבוקר רכבת נתקעה הבוקר סמוך לתחנת בית יהושוע זאת בשל תקלה טכנית

חדשות ערוץ 2 ושי ניב 21.02.2012

ייצוגית: "מאבקי הכוח ברכבת ישראל נעשים על גב הנוסעים"

בתביעה, בהיקף 364 מיליון שקל, נדרשת רכבת ישראל לפצות את נוסעיה בגין עלות הכרטיסים, אובדן הזמן ועוגמת-הנפש, עקב תקלות ושיבושים חוזרים בנסיעות

אלה לוי-וינריב 14.02.2012

יטבתה אוספת מהמדפים שקיות שוקו בשל בעיית החמצה

מדובר בשקיות שוקו יטבתה 225 מ"ל שתוקפן פג בתאריכים 31/1/12-17/2/12 ■ לקוחות שרכשו את המוצר ומעוניינים בפיצוי מוזמנים להתקשר לשירות הלקוחות

שירות גלובס 02.02.2012

סליחה, תקלה: לקוחות חברת האשראי כאל רואים חיוב כפול

כאל בתגובה: "מדובר בתקלה טכנית שגרמה לנראות כפולה של החיוב בפירוט העסקאות. בפועל הלקוחות יחויבו פעם אחת. בשעות הקרובות התקלה תתוקן"

אפרת אהרוני 16.01.2012

פרטנר זיכתה 60 אלף לקוחות שחויבו על שירותים שחסמו

פרטנר זיכתה עשרות אלפי לקוחות בסכום כולל של כ-800 אלף שקל, לאחר שחייבה אותם בטעות עקב תקלה טכנית שבעטיה שירותי סלולר נצרכו למרות שנחסמו

יוסי ניסן ואפרת אהרוני 15.01.2012

איקאה ישראל: תקלת בחגורת הבטיחות בכיסאות אוכל לתינוק

11,000 הלקוחות שרכשו באיקאה כיסא אוכל לתינוק מדגם ANTILOP נקראים להחזיר לחנות את חגורת הבטיחות של הכיסא, בשל תקלה

אתר חדשות ערוץ 2 05.01.2012

למרות הבאגים: הוט ממשיכה לשווק את הממיר המקליט HD

החליטה להפסיק למכור את הממיר המקליט הישן - מג'יק, והחלה לשווק רק את הממיר החדש - מג'יק HD ■ הוט: אנו מורידים גירסה עדכנית שתפתור את התקלות

צחי הופמן 02.01.2012

תקלה בפרטנר באזור המרכז: קשיים בביצוע ובקבלה של שיחות

למערכת "גלובס" הגיעו תלונות מלקוחות הסלולר של פרטנר שמתקשים לקבל שירותים מלאים מהחברה ■ התקלה באזור ת"א, חולון, בת-ים, ראשל"צ והסביבה

יוסי ניסן ונדב נוימן 05.12.2011

השקה רכה: כך הופכות היצרניות את לקוחותיהן לשפני ניסיון

התקלות בממיר המקליט החדש של הוט, שירות סלקום ווליום המגמגם והסוללה קצרת החיים של אייפון 4S - מדוע היצרניות השונות משיקות מוצרים לא בשלים?

צחי הופמן ודפנה הראל-כפיר 21.11.2011
אל על | לפני כולם

טיסות אל-על לארה"ב עוכבו הלילה למשך שעות

זאת עקב תקלות שהתגלו בסמוך למועד ההמראה ■ נוסעים בטיסה אמרו ל"גלובס" כי לא ניתנה להם התראה מוקדמת, והם נאלצו להמתין בנתב"ג בחוסר ודאות

ספיר פרץ 20.11.2011

   8910111213141516171819202122   

   נמצאו 356 כתבות   |   עמוד 15 מתוך 23

צרו איתנו קשר *5988