תקציב פרסום בחדשות

סוכן חדשות
 
מימין : ירון מרחב, בן סבר, אור גלייכר, חן ענבר, משרד פרסום ענבר מרחב G / צילום: איל יצהר, גלובס
ענבר-מרחב זכה בתקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה
על התקציב, בהיקף 5 מיליון שקל לשנה, התמודדו גם משרדי הפרסום אדלר-חומסקי ולעומק התודעה

 

 

  
 
מטוס בואינג 767, ארקיע / צילום: יואב יערי
ארקיע מפסיקה את ההתקשרות עם משרד הפרסום ליאו ברנט
כפי שנחשף ב"גלובס", ארקיע נכנסה בתקופה האחרונה למהלך של התייעלות, קיצוצים והפחתת שכר, כמו גם החלפת היו"ר • בשלב זה עדיין לא ברור האם ליאו ברנט יוחלף במשרד פרסום אחר או שיימצא פתרון אחר במטרה לייעל את ההוצאות
  
 
קופת חולים כללית / צילום: בר אל
הולכים על כל הקופ"ח: תקציב הפרסום של שירותי בריאות כללית בגובה כ-10 מיליון שקל - בדרך למכרז
מדובר באחד מתקציבי הפרסום האטרקטיביים בענף • בשונה ממכרזים קודמים, התקציב יכלול הפעם את האונליין ואת האוף-ליין של החברה כמקשה אחת
  
 
קק"ל / צילום: איל יצהר
אלו חמשת משרדי הפרסום שמתמודדים על תקציב קק"ל
ל"גלובס" נודע כי משרדי הפרסום באומן-בר-ריבנאי, אדלר-חומסקי, יהושע TBWA, בלנקו וגל-אורן עלו לשלב הסופי • לפי מסמכי המכרז, תקציב הפרסום של קק"ל עומד על 7 מיליון שקל
  
 
אוניברסיטת בר אילן / צילום: איל יצהר
ברוקנר-יער זכה תקציב הפרסום של אוניברסיטת בר-אילן
המשרד יעבוד לצד משרד המיתוג "פירמה", שנבחר גם הוא בהליך מכרזי וכבר החל בעבודתו • היקף התקציב: כ-4 מיליון שקל לשנה
  
 
האוניברסיטה העברית / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב
אגוזי אקדמיה: 11 מיליון שקל לפרסום ההשכלה הגבוהה מחפשים בית
לפחות בשלוש אוניברסיטאות (בר-אילן, הפתוחה והעברית) מתנהלים בימים אלה מכרזים לבחירת משרד פרסום • הדרישות שהציבו חושפת את השינוי העצום שעובר שוק ההשכלה הגבוהה באופן ההתנהלות התקשורתית ובקהלי היעד החדשים, וגם בבעיות המותגיות שלהן
  
 
שקע ותקע מתוך הקמפיין של חברת החשמל לישראל / צילום: מתוך יוטיוב
רק אדלר-חומסקי מתמודד על תקציב הפרסום של חברת החשמל
משרדי הפרסום הגדולים האחרים - ביניהם מקאן ת"א, גיתם, באומן-בר-ריבנאי, יהושע TBWA, ראובני-פרידן וגליקמן-שמיר-סמסונוב - בחרו שלא להתמודד • היקף התקציב: כ-15 מיליון שקל בשנה
  
 
שקע ותקע מתוך הקמפיין של חברת החשמל לישראל / צילום: מתוך יוטיוב
מסתמן: רוב משרדי הפרסום הגדולים לא יתמודדו על תקציב חברת החשמל
תקציב הפרסום של חברת החשמל עומד על כ-15 מיליון שקל בשנה – היקף שאמור היה לגרום לכל המשרדים הגדולים לרצות להתמודד עליו, אולם במשרדים חשים כי בחברה יש העדפות לגבי זהות הזוכה – אדלר-חומסקי, המטפל כיום בתקציב
  
 
מועדון זאפה  / צילום: יחצ
לאחר ההשתלטות: תקציב הפרסום של קבוצת זאפה יוצא למכרז
לאחר השינוי במבנה הבעלות, קבוצת זאפה מחפשת משרד פרסום
  
 
שקע ותקע מתוך הקמפיין של חברת החשמל לישראל / צילום: מתוך יוטיוב
שקע ותקע על המדף: תקציב הפרסום של חברת החשמל יוצא למכרז
התקציב, שטופל ב-6 השנים האחרונות במשרד הפרסום אדלר-חומסקי, יוצא למכרז מתוקף חוק חובת מכרזים, לאחר שההתקשרות עם המשרד הוארכה למספר השנים המקסימלי המותר • היקף התקציב: 15 מיליון שקל
  
 
צ'יטוס/   צילומים:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
מתחזקים בשטראוס: ליאו ברנט יטפל בתקציבי צ'יטוס ודוריטוס
היקף התקציבים - כ-10 מיליון שקל • במקביל, ההתמודדות על תקציב המדיה של שטראוס עולה שלב: מצגות להנהלה ייערכו מחר
  
 
קפה גרג / צילום: יחצ
קפה גרג מעבירה את תקציב הפרסום שלה לשמעוני פינקלשטיין
המהלך קורה לאחר עשור שבו עבדה החברה עם משרד הפרסום True • תקצוב הפרסום השנתי עומד על 4 מיליון שקל
  
 
אליקה מרחבי / צילום: יוסי צווקר
ישראייר יעבדו עם זרמון גרופ
ההתקשרות מתייחסת לשירותי סטודיו וחלק מהקריאייטיב באוף-ליין ובדיגיטל • תקציב הפרסום של ישראייר נאמד במיליוני שקלים בודדים
  
 
אופטיקנה / צילום: איל יצהר
יש חיים אחרי קסטרו: תקציב אופטיקנה עובר מגיתם לראובני-פרידן
הקירבה היחסית של גיוס התקציב החדש הפועל בדיוק באותה זירה שיווקית מלמד כי בראובני-פרידן התכוננו לפרידה מקרולינה למקה והכינו חלופה • בקרולינה למקה נערכים כעת למכרז בהשתתפות שלושה משרדי פרסום
  
 
 זיו קורן, משה ראובני וניב חורש / צלם: יוסי שיאון
אחרי קסטרו: ראובני-פרידן נפרד מקרולינה למקה
זאת לאחר שלאחרונה הוחלט בקבוצת קסטרו להפסיק את ההתקשרות עם ראובני-פרידן ולהעביר את התקציב לאדלר-חומסקי • מנכ"ל משרד הפרסום זיו קורן במייל לעובדים: "הלכתי לחברים והודעתי להם על רצוננו לסיים את הקשר. בשיא. בפיק. פרידה ממרומי פסגת האוורסט של המותגים בישראל"
  
 
יגאל ברקת / צילום: איל יצהר
יהושע TBWA זכה בתקציב הפרסום של נתיבי ישראל
המשרד זכה במכרז בו התמודד גם משרד הפרסום אשכנזי-זלצמן, שהחזיק בו בארבע השנים האחרונות ושגם חתום על מהלך שינוי השם שלה ממע"צ לנתיבי ישראל • היקף התקציב יעמוד על כ-6 מיליון שקל בשנה
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 906 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 57

צרו איתנו קשר *5988