תשתיות תחבורה בחדשות - עמוד 13

סוכן חדשות
 
העבודות להקמת הרכבת הקלה בתל אביב /צילום: תמר מצפי
דעה: תפסיקו להתבכיין על הרכבת הקלה, כולנו נרוויח בסוף
נתיבי איילון, כביש 6, הרכבת בירושלים, פרויקט כביש 431, נתב"ג 2000 - זוכרים? מי יכול עכשיו לחשוב על החיים בלעדיהם?
  
 
אופניים חשמליים / צילום: תמר מצפי
משרד התחבורה מתכנן רשת אוטוסטרדות לאופניים בגוש דן
בשלב הראשון, יוקמו 10 אוטוסטרדות אופניים שיחברו את מרכזי הערים לאזורי התעסוקה באורך כולל של כ-150 ק"מ, והמטרה היא לסיים את סלילת השבילים ב-4 השנים הקרובות ■ עלות הפרויקט נאמדת ב-250 מיליון שקל
  
 
פקק / צילום: אלון רון
מה הדרך הכי מהירה בבוקר מרמת השרון לרמת החייל?
פתיחת הפקק בפחות מ-3 מיליון שקל: למרות היתרון בתשתיות למכונית, האופניים הגיעו מהר יותר מהמכונית במסלול בין רמת השרון לקריית עתידים
  
 
ליסבון/ צילום: רויטרס
OECD: אותה כמות נסיעות - רק עם 10% מכלי הרכב
מודל חדשני שפותח בפורום התחבורה הבינ"ל של OECD מראה איך אפשר לקצר זמני נסיעות, להוסיף שטח לעיר ולשפר שירות, כמעט בלי להשקיע בתשתיות חדשות ■ לידיעת פרנסי ת"א החופרים את הרכבת התחתית
  
 
רכבת ישראל / צילום: איל יצהר
הרכבת בוחנת הקמת מסילות תת-קרקעיות באיילון
בינתיים, באוקטובר הקרוב צפויה החברה לפרסם מכרז למערכת איתות שתיתן פתרון לביקושים בטווח הקצר
  
 
פקק בכביש 1 / צילום: אריאל ירוזולימסקי
נדמה לכם שהפקקים בכבישים החריפו? אתם טועים
חומרת הפקקים - לפחות כפי שהם משתקפים מ-37 המסלולים שבוחן מדי חודש מדד גלובס-Waze - לא החריפה במיוחד בשנתיים וחצי האחרונות
  
 
כביש 2, כביש החוף, נתיב שלישי בין נתניה לחבצלת / צילום: גלובס טיוי
צפו בנתיב החדש שיחסוך ל-100 אלף נהגים הרבה עצבים
פתיחת הנתיב השלישי בכביש החוף צפויה להקל באופן משמעותי על גודש התנועה ולהגביר את רמת הבטיחות
  
 
פסי רכבת / צילום: אייל פישר
בנק ישראל: התחבורה בארץ מפגרת אחר מדינות ה-OECD
מדוח של הבנק עולה כי ההשקעה בתחבורה ציבורית נמוכה יחסית וכי התלות ברכב פרטי מאוד גבוהה
  
 
פקק / צילום: איל יצהר
לשחרר את הפקק: ישראל תצטרך להשקיע 250 מיליארד שקל
הדבקת פערי התשתיות בין ישראל לעולם דורשת השקעה של מאות מיליארדים - כ-75% מהתקציב השנתי ■ ללא איחוד כוחות עם המגזר הפרטי זה לא יקרה ■ ישראל יכולה להפוך תוך עשור למדינה שפקקי הבוקר בה יסתיימו ב-9 בבוקר
  
 
בני דקלים / צילום: תמר מצפי
מלכודת הדבש שסידרה המדינה למשפחות צעירות בפריפריה
בין היתר, המשפחות הצעירות שנשלחו לחבל לכיש צריכות לממן כביש גישה בן 4 מסלולים ליישוב ■ משרד השיכון: סטנדרט הבנייה ביישוב גבוה
  
 
נתיבי איילון / צילום: מירב מורן
פחות מקהיר וריו: 14 מטר נת"צ לכל תושב בתל-אביב
השטח המוקצה בישראל לתחבורה המונית הוא מהקטנים בעולם ■ אולי אפשר להתנחם בכך שמשרד התחבורה הודיע בסוף השבוע כי יגביר את האכיפה בנתיבים המיוחדים ויתקין בהם מצלמות
  
 
תוואי הרכבת לירושלים / צילום: וידאו
מת"א לי-ם ב-30 דקות: פרויקט התחבורה הגדול בישראל
כך נראה פרויקט התשתיות הגדול ביותר בהיסטוריה של ישראל: 5 מנהרות ענק שנחפרו לאורך עשרות ק"מ, 10 גשרים, ותחנת הרכבת הגדולה בארץ שנמצאת 80 מטר מתחת לאדמה
  
 
כביש אגרה כביש 6 / איור: יחצ
מה הפחית את התנועה בכביש 6 בחודש אוקטובר?
מדד התחבורה לאוקטובר: כביש האגרה רשם ירידה לא אופיינית, שכן בדרך כלל בחגים יהודיים הנסיעות בו עולות כי הוא קולט את התנועה לאזורי הנופש בצפון הארץ
  
 
חניון רב קומות בתל אביב/ צילום: אסף מרדכי
איך מכניסים עוד מיליון אנשים לגור בתל-אביב?
מדיניות הבנייה בארץ מותאמת למכוניות פרטיות ■ בדיקה כלכלית מגלה כי שינוי מדיניות זו היה חוסך הון למדינה, מפחית את יוקר המחיה לאזרחים ומשפר מאוד את החיים של כולם ■ כמה עולה לנו ה"קוטג'" עם שתי מכוניות פרטיות?
  
 
נתיבי איילון / צילום: מירב מורן
כבישים מהירים בישראל חוסכים זמן? לא בדיוק
למרות ההשקעות העצומות בפיתוח תשתיות תחבורה, משך הזמן שרוב האנשים מבלים בדרך לעבודה נותר קבוע ■ ההסבר לכך לא נעוץ בכלי הרכב ובמצב הכבישים, אלא באופי האנושי
  
 
ישראל כץ / צילום: תמר מצפי
כריית המנהרות בכביש 1 החדש הושלמה בעלות 150 מ' ש'
חברת נתיבי ישראל השלימה את כריית המנהרות בכביש 1 החדש ■ עלות כביש 1 כולו נאמדת בכ-2.5 מיליארד שקל
  
 

<    67891011121314151617181920    >

   נמצאו 2430 כתבות   |   עמוד 13 מתוך 152

צרו איתנו קשר *5988