עמוד הבית > חברות > 9 מיליון

9 מיליון בחדשות

סוכן חדשות
 
בטוח שאפשר להוזיל את ביטוח הרכב/צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
10 דרכים לשלם פחות על ביטוח מקיף לרכב
מי זכאי להנחות, על אילו כיסויים אפשר לוותר, ומה הטעות של רוב המבוטחים? זה הזמן לבדוק אם גם אתם משלמים יותר מדי על ביטוח הרכב
  
 
גידי הכבאי בקמפיין בזק / צילום: ליאור נורדמן
הפרסומת הזכורה, האהובה והמושקעת ביותר השבוע: גידי הכבאי לבזק אינטרנט
גיאוקרטוגרפיה: בפרסומת של בזק אינטרנט, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, הושקעו כ-1.1 מיליון שקל • שיעורי זכירות לקמפיין נמוכים בכ-25% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.9%
  
 
קמפיין ביטוח ישיר / צילום מסך
קמפיין היונים של ביטוח ישיר - הזכור והאהוב ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות לפרסומת נמוכים בכ-49% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 11% • הקמפיין לפלאפון בכיכובו של יהודה לוי הוא המושקע ביותר השבוע עם כ-1.3 מיליון שקל
  
 
יהודה לוי / צילום: רפי דלויה
איש חשוב מאוד: הקמפיין לרנואר עם יהודה לוי - המושקע ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: בקמפיין, שנעשה באמצעות משרד הפרסום AVRAHAM, הושקעו כ-767 אלף שקל • הפרסומת הזכורה ביותר השבוע היא של סופר-פארם; האהובה ביותר - של 9 מיליון
  
 
קמפיין מזרחי טפחות / צילום: מתוך יוטיוב
הפרסומות למזרחי טפחות ול-9 מיליון שומרות על הובלה: הזכורה והאהובה ביותר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של קליל, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, היא הפרסומת עם היקף ההשקעה הגבוה ביותר השבוע
  
 
סניף בנק מזרחי טפחות / צלם: יח"צ
גם השבוע: הפרסומת לבנק מזרחי טפחות - הזכורה ביותר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למזרחי טפחות, בהשראת הסדרה המצליחה "בית הנייר", ממוקמת גם במקום השני בדירוג הפרסומות האהובות, אחרי הפרסומת של 9 מיליון • הקמפיין ל-yes הוא המושקע ביותר השבוע עם כ-1.3 מיליון שקל
  
 
קמפיין מזרחי טפחות/ צילום: יחצ
בהשראת בית הנייר: הפרסומת למזרחי טפחות - הזכורה והמושקעת ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-9 מיליון היא האהובה ביותר בשבוע החולף • הילדה אמלי מהפרסומת ל-yes לא הצליחה להעפיל הפעם לראש הדירוג
  
 
קמפיין ביטוח ישיר / צילום מסך
9 מיליון וביטוח ישיר בראש טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-9 מיליון היא האהובה ביותר בשבוע החולף, ואילו פרסומת היונים לביטוח ישיר היא הזכורה ביותר • הקמפיין המושקע ביותר: הפרסומת לקוטג' של תנובה עם רשף לוי, שבה הושקעו 822 אלף שקל
  
 
קמפיין 9 מיליון/ צילום מסך
לא שוכחים את סופר-פארם: חוזרת להוביל את דירוג הפרסומות הזכורות
גיאוקרטוגרפיה: בראש רשימת האהובות מככבת השבוע הפרסומת לביטוח 9 מיליון בכיכובה של שני כהן • ההשקעה בקמפיין תמי 4 לא סייעה לו להיכנס לדירוג
  
 
קמפיין בזק בינלאומי / צילום: אבי קורן
גם השבוע: הפרסומת לבזק בינלאומי כובשת את הזכורות והאהובות
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות לפרסומת של בזק בינלאומי, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, נמוכים בכ-48% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות • הקמפיין לבנק לאומי הוא המושקע ביותר השבוע עם שיעור של כ-1.04 מיליון שקל
  
 
קמפיין בזק בינלאומי / צילום: אבי קורן
הפרסומת לבזק בינלאומי - הזכורה, האהובה והמושקעת ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: בקמפיין שנעשה באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי הושקעו כ-1.4 מיליון שקל • שיעור הזכירות לפרסומת נמוך בכ-8% מהמוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות ביותר
  
 
קמפיין בזק בינלאומי / צילום: אבי קורן
למרות שלא שודרה כמעט בטלוויזיה: הפרסומת החדשה של בזק בינלאומי בראש דירוג הזכורות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק בינלאומי, באמצעות אדלר-חומסקי, רושמת שיעורי זכירות הנמוכים בכ-39% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות • פרסומת ההשקה של הרשת החדשה של שופרסל, Be, היא הקמפיין המושקע ביותר השבוע עם כ-950 אלף שקל
  
 
לא רק הרכב, מהן עלויות האחזקה שעולות לכם ביוקר?/צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
סוף הרכישה זו רק ההתחלה: הוצאות הרכב השוטפות שיש לקחת בחשבון
קניית מכונית היא הוצאה משמעותית, אבל המחיר הוא לא הדבר היחיד שעלול להכביד עלינו כלכלית • אחזקת הרכב גובה מאיתנו תשלומים קבועים שיש להביא בחשבון עוד לפני הרכישה

 

 

  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום מסך
גם השבוע: הוט - הפרסומת הזכורה ביותר, 9 מיליון - הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: עם זאת, שיעורי הזכירות לפרסומות נמוכים בכ-40% ובכ-29% בהתאמה מממוצע הפרסומות החצי-שנתי • הקמפיין לשופרסל באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי הוא המושקע ביותר השבוע - כ-1.06 מיליון שקל
  
 
קמפיין הוט / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: אחרי שבועות - yes מפנה את המקום הראשון למתחרה הוט
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן היא הזכורה ביותר השבוע, והושקעו בה 1.1 מיליון שקל
  
 
פעמיים קומסי קומסה: הפרסומת של yes - גם זכורה וגם אהובה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-yes אהודה יותר בקרב נשים • גברים אוהדים את הפרסומת לביטוח ישיר
  
 

   12345678910    >

   נמצאו 159 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 10