BBDO בחדשות

סוכן חדשות
 
מודי כידון / צלם: רוני שיצר
חברות המדיה יוניון ו-TMF סיכמו על מיזוג - איך יגיב הממונה?
בשונה מבקשות לשיתופי פעולה שהרשות לא אישרה בעבר, בטענה שלא זו הדרך לפתור את בעיית הריכוזיות בשוק המדיה, הפעם הכוונה היא להגיש בקשה למיזוג מלא לחברה אחת בתוך שבועות ספורים ■ יוניון ו-TMF הן החברות השנייה והרביעית בגודלן, וסך נתחי השוק שלהן כיום הוא 28%
  
 
גולן פרצר ואיל סעדה/ צילום: יחצ
זרוע התוכן השיווקי של גיתם תהפוך לסוכנות תוכן עצמאית
הבעלות על הסוכנות החדשה, שעדיין אין לה שם, תתחלק בין גולן פרצר, איל סעדה וגיתם
  
 
ג'וני ספינדלר / צילום: לנס הפקות
המו"לים בעולם כבר איבדו 80 מיליארד ד' בגלל חוסמי הפרסומות
ג'וני ספינדלר, מנהל החדשנות של BBDO אירופה, אינו מאוים מהטכנולוגיה המתחדשת במהירות ■ מבחינתו, היא גורמת למשרדי הפרסום לחזור לעשות קריאייטיב מבריק, אחרי יותר מדי שנים של פרסום גרוע
  
 
גולן פרצר: "לתוכן שיווקי יש פוטנציאל למיליארד שקל בשנה"
לגולן פרצר, מנכ"ל BBDO קונטנט, ברור שמה שיכול "להחיות את הטלוויזיה" ו"לעשות את ההבדל בין התמוטטות להישרדות" הוא התרת הרסן בכל הנוגע לתוכן השיווקי: "'פרסומת סמויה' זה צירוף מילים ישראלי אפל"
  
 
אסף אזולאי מונה לתפקיד מנכ"ל משותף בחברת BBDO IM
חברת BBDO IM מתמחה בייעוץ אסטרטגי ■ לצד אזולאי ימונה בקרוב מנכ"ל נוסף
  
 
שריל סנדברג התלהבה - וקמפיין של P&G יופץ בעולם
קמפיין קטן של המותג פנטן בפיליפינים קיבל ביקורת חיובית מסמנכ"לית התפעול של פייסבוק - וזכה לתהודה עולמית
  
 
עדו הר-טוב ימונה לסמנכ"ל פיתוח אסטרטגי בגיתם BBDO
כיום משמש הר-טוב כמנכ"ל משותף בחברת הייעוץ BBDO IM ■ יוביל במסגרת תפקידו פיתוח כלים תקשורתיים ושיווקיים חדשים לטובת לקוחות הקבוצה
  
 
מנכ"ל BBDO אירופה: ענף הפרסום היום רלוונטי מאי-פעם
פיטר שרמן: "אפשר להשתמש בהמון פלטפורמות בעולם הפרסום, אבל בשורה התחתונה אם הרעיון לא יצירתי ולא מרתק - אנשים לא יצרכו את זה"
  
 
ספי שקד מצטרף כשותף למשרד הפרסום דרורי-שלומי
שקד ימונה לשותף שווה במשרד, יחד עם יורם דרורי, טובית שלומי ו-BBDO
  
 
סיימון בונד: "הוידיאו אונליין יגדל פי ארבעה ב-2015"
סיימון בונד, סגן נשיא ב-BBDO: "לא יאומן שיש ביו-טיוב 2 מיליארד סרטי וידיאו חדשים כל יום" ■ "2.5 מיליארד איש יוכלו לגשת לאינטרנט דרך מכשירי טלפון"
  
 
מייסד Digital Lab ישתתף בוועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס"
המיזם, בראשות סיימון בונד, מסייע למנהלי מותגים להתמודד עם השינויים בתחום השיווק הדיגיטלי והמדיה החברתית
  
 
אלן רוזנשיין, מנכ"ל ויו"ר BBDO לשעבר, ירצה בפסטיבל קקטוס הזהב
רוזנשיין, שהוכתר ע"י המגזין "Advertising Age" כאחד מ-100 האנשים המשפיעים ביותר בתחום הפרסום ב-100 השנים האחרונות, ידון בהרצאתו במטרה הראשית של הקריאייטיב ובהשפעתו החיובית על המותג בעיני הצרכן
  
 
רותי רודנר מצטרפת למשרד הפרסום גיתם BBDO
רודנר מצטרפת למשרד כאחראית פיתוח תוכן בתחום האינטרנט ■ רודנר תחליף את אימי עירון, שכיהנה בתפקידים שונים במשרד ב-5 השנים האחרונות, בהם גם סמנכ"לית תוכן אינטרנט
  
 
בכיר בנייקי בכנס DLD: "הצרכן הוא זה שמנהל היום את העניינים"
סמיר ארורה, מנכ"ל גלאם מדיה המתמחה בפרסום ורטיקלי באינטרנט: שיעור הפרסום הדיגיטלי יעלה ל-20%-25% ■ אנדרו רוברטסון, נשיא סוכנות הפרסום BBDO: "צריך לחשוב מה שימושי, ואנשי הטכנולוגיה כבר יעשו את השאר"
  
 
ענקי הפרסום: מהן 10 סוכנויות הפרסום הטובות ביותר בעולם?
עם הפנים ל-2010, מגזין "אד אייג'" מסכם את העשור שחלף - ובוחר את 10 סוכנויות הפרסום שעשו את ההבדל והטביעו חותם על התעשייה
  
 
הקמפיין החדש של פפסי מאיים להוציא מהתמונה את משרדי הפרסום
תופעת "מיקור הקהל" תופסת תאוצה בשוק הפרסום האמריקני, ועכשיו מבקשת פפסי הצעות מהציבור הרחב לקמפיינים למותג המשקאות מאונטיין דיו - במקום ממשרד הפרסום BBDO
  
 

   12    >

   נמצאו 17 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988