גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

H&O

רשת אופנה

עוד כתבות

לקוחות בפתיחת הסניף הראשון של רשת רזרב בקניון אילון / צילום: מיכל רז-חיימוביץ'

מה לא יעשו הישראלים בשביל כרטיס טיסה מתנה לבוקרשט

היום פתחה רשת RESERVED הפולנית את הסניף הראשון שלה בארץ עם סוכריה שווה במיוחד: 200 הקונים הראשונים יקבלו כרטיסי טיסה בחינם • התוצאה? מאות לקוחות מסתערים, כאוס מוחלט ומנהל חסר אונים אחד

פתיחת חנות  RESERVED / צילום: שני מוזס

ריזרבד הגיעה לישראל עם הבטחה: כרטיסי טיסה למזרח אירופה

מחר בערב תיפתח החנות הראשונה בישראל של רשת האופנה המוזלת הפולנית RESERVED, בקניון איילון בר"ג • כדי לעורר באזז ולהבטיח עומס לפחות במעמד הפתיחה, הרשת תחלק כרטיסי טיסה ליעדים במזרח אירופה ל-200 הרוכשים הראשונים

reservd / צילום: יחצ

ענקית האופנה RESERVED, "זארה הפולנית", מגיעה לישראל

רשת האופנה צפויה לפתוח 30 סניפים בהשקעה של 270 מיליון שקל • מי שעומד מאחורי ההגעה של ריזרבד לישראל היא קבוצת H&O שבבעלות משפחת לבנת • ההבטחה: המחירים ברשת יהיו זהים לחנויות באירופה וינועו בין 20-300 שקל

לשיווק מותג האופנה הבינלאומי RESERVED / צילום :יחצ

H&O קיבלה זיכיון להפעלת רשת האופנה RESERVED בישראל

עוד תחרות לרשתות האופנה המקומיות: מותג האופנה הבינלאומי RESERVED, הנחשב ל"זארה הפולני", יפתח רשת חנויות בארץ בהשקעה של 70 מיליון שקל

H and O אייץ' אנד או לוגו / צילום: יחצ

לפני כולם עקב התחרות: H&O תעביר את תקציב הפרסום שלה

בפגישות עם משרדי פרסום דובר על הבעיה התדמיתית של הרשת ■ כרגע המועמדים הבולטים הם לעומק התודעה וסאצ'י

חיילים בבקו"ם/ צילום: בן אברהם - במחנה

האם משרד הביטחון יצא במבצע ציוד למתגייסים - ללא מכרז?

היקף המכרז, שבו זכו המשביר ו-H&O, הוא 70 מיליון שקל, בעוד היקף רכישת הציוד למתגייסים נאמד ב-200 מיליון שקל - ויש הבדל בפריטים ■ גורמים בענף: מכרז ייעודי לחיילי החובה היה מוריד משמעותית את העלויות ■ משרד הביטחון: מימשנו אופציה חוקית להגדלת היקף ההתקשרות

אופנה

רשת H&O קיבלה זיכיון למכירת בגדי הילדים של נייקי

בשלב ראשון המותגים ייכנסו לכל 36 חנויות הרשת בפורמט של "חנות בתוך חנות", ובשלב השני מתכננת H&O לפתוח רשת עצמאית שתכלול 25 חנויות

לפני כולם ענבר-מרחב-ניסן זכה בתקציב הפרסום של H&O

תקציב הפרסום של‏‎ H&O ‎עומד במחירים ריאליים על כ-10 מיליון שקל בשנה‏‏ ונחשב לאחד מתקציבי האופנה הגדולים‎‏ בישראל

לפני כולם אדלר-חומסקי ופוגל-אוגילבי עלו לגמר במכרז H&O

‎‎היקף הפרסום השנתי של רשת האופנה‏‎: כ-10 מיליון שקל במחירים ריאליים‏

לפני כולם תקציב H&O: פובליסיס ישראל לא ישתתף במכרז

Y&R ישראל, ענבר-מרחב-ניסן, אדלר-חומסקי ופוגל אוגליבי מתמודדים על תקציב הפרסום שנאמד ב-10 מיליון שקל

לפני כולם תקציב H&O, בהיקף של 10 מיליון שקל, יוצא למכרז

בין המתמודדים במכרז: אדלר-חומסקי ופוגל-אוגילבי ■ פובליסיס ישראל, המטפל בתקציב בשנה האחרונה, יוכל להתמודד אם ירצה בכך

לפני כולם רשת TAG WOMAN מתכווצת: סגרה 6 סניפים

רשת האופנה מונה היום 3 סניפים בלבד, לעומת 30 סניפים שהיו לה בשיא

לודז'יה רוטקס שוקלת לסגור את רשת ההלבשה התחתונה

זאת אחרי תוכנית הבראה והפסד של 2.3 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2012

הישראלים משלמים על מותגי אופנה בינל' עד 50% יותר

גם מותגי האופנה יקרים כאן יותר מאשר בחו"ל ■ ג'ינס מנגו עולה 290 שקל בישראל - ו-200 שקל באירופה ■ מכנסיים בזארה עולים כאן 200 שקל - ובאירופה 150 שקל

לפני כולם TAG WOMAN סגרה 20 מתוך 30 סניפי הרשת

8 מהסניפים נסגרו בחודשים האחרונים, וסניף נוסף ייסגר בקרוב ■ H&O, בעלת הרשת: "אנחנו סוגרים סניפים מדממים ונגיע עד סוף השנה לאיזון. פתחנו 17 סניפים בתוך רשת H&O"

מותג בגדי הילדים האמריקני carter's מגיע לישראל

המותג ישווק ברשת ‏H&O‏ כ"שופ אין שופ" ■ מנכ"ל ‏H&O‏: "נגיע למכירות של 50 מיליון שקל בתוך שנתיים, על חשבון שילב ופוקס" ‏

באיזו רשת אופנה כדאי להיות חבר מועדון - וכמה זה עולה?

4 מועדוני לקוחות חדשים הושקו החודש: מנגו, גאפ, שילב ומגה ספורט, המצטרפים לזירה תחרותית במיוחד של רשתות המחפשות צרכנים נאמנים ■ לאיזה מועדון הכי כדאי להשתייך?

H&O מעבירה את התקציב מבאומן-בר-ריבנאי לגלר-נסיס

זאת לאחר יותר מ-10 שנים ■ ‎‎‏היקף התקציב: כ-8 מיליון שקל ■ מבחינת גלר-נסיס זוהי סגירת מעגל: לאחר שהופסקה עבודתו עם הוניגמן, הוא פעל נמרצות כדי לחזור לתחום האופנה‏

מותג האופנה האמריקני "אמריקן איגל" בדרך לישראל

החברה מנהלת מו"מ לגבי הזיכיון עם פוקס, אלביט קמעונאות, קבוצת זארה, H&O והמשביר לצרכן ■ פעלה עד לאחרונה רק בארה"ב ובקנדה אך החליטה לשנות את מדיניותה

סקר: H&M לא הצליחה עדיין לכבוש את לב הישראלים

מאיזו רשת אופנה הישראלים הכי מרוצים? מסקר החברות המובילות של "גלובס", בשיתוף פלאפון ובאמצעות מכון שריד, עולה כי הישראלים דווקא הכי מרוצים מרשת תמנון, ובאמצע מדורגות בצפיפות רוב הרשתות האחרות