Hulu בחדשות - עמוד 2

סוכן חדשות
 
עכשיו קונים? יאהו רוכשת חברת פרסום מקוון ב-270 מ' ד'
ענקית האינטרנט יאהו הודיעה לפני זמן קצר על רכישת חברת Interclick, המתמחה בפרסום מקוון, בסכום המוערך בכ-270 מיליון דולר
  
 
הולו ממשיכה לחפש מזומנים: שוקלת מחדש לצאת להנפקה
חברת שירות הווידיאו המקוון הפסיקה במאי השנה הליכים להנפקה ראשונית לציבור, לפי שווי כולל של 2 מיליארד דולר ■ החברה מחפשת מזה זמן רב הון על בסיס רכישה או גיוס חיצוני
  
 
יאהו בדרך החוצה מוול סטריט? זה מה שג'רי יאנג רוצה
האם עסקה עם חברת השקעות פרטית תציל את יאהו מקריסה? המנכ"ל לשעבר ואחד ממייסדי ענקית האינטרנט, ג'רי יאנג, מאמין שכן ■ וגם: יאהו יורדת סופית מרכישת Hulu
  
 
פייסבוק לא עוצרת: צפו בחידושים שתציג באירוע
פייסבוק תקיים את האירוע השנתי שלה - F8, בו היא צפויה להשיק מספר שירותים ופיצ'רים חדשים ■ מה אנחנו צפויים לראות
  
 
הקדים את YouTube: הולו יגייס בנפקה ראשונה עד 300 מיליון דולר
החברה צפויה עשויה להגיש תשקיף לניירות הערך האמריקנית (SEC) עוד לפני סוף השנה ■ הולו הוקם ב-2007 כיוזמה משותפת של ניוז קורפ ו-NBC יוניברסל
  
 
רועי גולדנברג
רועי גולדנברג
הטלוויזיה החכמה תתעכב בדרך
כשיגלוש הצופה הישראלי ל-Hulu הוא יקבל הודעת שגיאה המבשרת שאינו תושב ארה"ב
בישראל רגילים להתעדכן בכל החידושים הטכנולוגיים באיחור. את הגעת ה-iPhone של אפל, למשל, קיבלנו בזרועות חצי פתוחות רק מהדגם השלישי ...המשך
  
 
ארה"ב: מדידת הרייטינג תשלב גם צפייה בתוכניות באינטרנט
מדובר במהלך ראשון מסוגו של נילסן, אשר ישפיע כבר בפברואר 2011 על המו"מ בנושא מחירי הפרסום
  
 
זינוק של 72% בצריכת הווידיאו בסלולר במחצית השנייה של 2009
כך עולה מממצאי דו"ח תנועת האינטרנט ברשתות סלולריות של אלוט תקשורת ■ הגידול בצריכת רוחב הפס ברשתות הסלולר בעולם נובע בעיקר מגידול משמעותי בשימוש באפליקציות כמו YouTube וסקייפ
  
 
"שנת 2010 היא רק ההתחלה של שוק הווידיאו באינטרנט"
כך אמר ג'ייסון קילר, מנכ"ל Hulu, בכנס ה-DLD במינכן ■ "אין קטע וידיאו אחד ב-Hulu שלא משולבים בו פרסומות, בין אם מדובר בתוכן חדש או ישן" ■ "אנחנו מקדימים בהרבה את התחזיות שלנו להכנסות"
  
 
"רוב הקהל של 'גיבורים' כבר לא יושב מול הטלוויזיה"
(עדכון) - טים קרינג, יוצר הסדרה הפופולרית "גיבורים", מסביר ל"גלובס" איך צריכה להתנהל סדרה בעידן הדיגיטלי שבו רוב הצופים כבר נמצאים במקום אחר ■ "צריך לדוג את הצופים במקום בו הם נמצאים - פייסבוק, טוויטר וכו'"
  
 
התשובה הסינית ל-Hulu: חברת Baidu משיקה אתר לתכני וידיאו
האתר של "גוגל הסינית" יציע לגולשים צפייה בתכנים מוגנים בזכויות יוצרים, על-פי המודל של אתר הווידיאו האמריקני הפופולרי Hulu
  
 
גוגל לחברות המדיה: העבירו את התכנים המקוונים שלכן ל-YouTube
ענקית ההחיפוש באינטרנט שואפת לעצב מחדש את מפת הפרסום המקוון: "הרעיון שפרסום ברשת שונה משאר הסוגים הולך להיעלם"
  
 
YouTube: לא רק קליפים - גם תכנים באורך מלא בתשלום
האולפנים הגדולים חוששים לאפשר לגולשים גישה בחינם, ואילו YouTube רוצה לשכנע אותם שזה משתלם
  
 
גידול בפופולריות של תוכניות TV באמריקה העלה מספר הגולשים ב-HULU
תנועת הגולשים גדלה בחודש אוקטובר האחרון ב 47%, והגיעה להעברת 856 מיליון קטעי וידיאו
  
 
YouTube העירה את שוק רשתות התוכן - הישראליות בכוננות
רשתות להעברת תכנים, CDN, הוא תחום שקיים מאמצע שנות ה-90 ■ כעת הגידול בביקושים לווידיאו ברשת מחזיר אותו לאופנה ■ אחרי גל רכישות ושיתופי-פעולה בתחום, אלקטל-לוסנט, סיסקו ו-IBM מעלות הילוך
  
 
ההרצאות מגיעות מהאוניברסיטאות לכיתה הגלובלית של YouTube
הטכניון והאוניברסיטאות תל-אביב והעברית מצטרפות לסטנפורד וייל - וישדרו ב-YouTube שיעורים לקהל הרחב
  
 

   123    >

   נמצאו 36 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 3

צרו איתנו קשר *5988