IAB בחדשות

סוכן חדשות
 
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock
ארה"ב: הפרסום בדיגיטל זינק ב-19% ל-27.5 מיליארד דולר
זאת במחצית 2015 לעומת התקופה המקבילה אשתקד ■ מגזרי הקמעונאות, השירותים הפיננסיים והרכב ממשיכים להוביל בהוצאות הפרסום
  
 
הפרסום באינטרנט לא עומד במקום: עלייה של 15% בארה"ב
PwC: הוצאות הפרסום באינטרנט בארה"ב עמדו ב-2012 על 36.6 מיליארד דולר
  
 
היקף הפרסום אונליין בארה"ב: 530 מיליארד דולר ב-2011
סכום זה מהווה 3.7% מהתמ"ג של ארה"ב ב-2011 - לעומת 2.1% ב-2007
  
 
ארה"ב: הפרסום באינטרנט צמח ב-2011 ב-22% ל-31 מיליארד דולר
IAB: ברבעון הראשון של 2012 צמח השוק ב-15% לעומת הרבעון המקביל
  
 
גוגל וארגון לשכות הפרסום באירופה השיקו ברומטר מסחר צרכני
הכלי החדש הוא כלי אינטרנטי חינמי, שמטרתו לספק תובנות צרכניות למפרסמים ב-27 מדינות, בהן ישראל, ובכ-36 קטגוריות מוצרים
  
 
רגולציה באינטרנט? האיגוד לפרסום אינטראקטיבי ניסח כללים לפרסום התנהגותי
הפרסום ההתנהגותי מבוסס על הרגלי הגלישה של הצרכן, ובאיגוד רוצים לוודא כי פרטיות הגולשים לא תיפגע
  
 
בלגן באינטרנט: באתרים ישראליים יש 300 גדלים שונים של באנרים
מנכ"ל מקאן דיגיטל, יוסי ארז: "ריבוי הגדלים יוצר הרבה עבודת סטודיו מיותרת, על חשבון כסף שיכול להיות מוזרם למדיה"
  
 
צרו איתנו קשר *5988