גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

Innovid

עוד כתבות

מנכ״ל אינוביד צביקה נטר / צילום: אינוביד

אינוביד הישראלית רכשה את הרולנס תמורת 30 מיליון דולר

אינוביד הוקמה ב-2007 על ידי צביקה נטר, טל חלוזין וצחי זגדון, ומעסיקה למעלה מ-200 עובדים בעולם • הרולנס פיתחה פלטפורמה המתמקדת בהעברת תוכן מותאם אישית לפרסומות ומרבית התאגידים הגדולים ביותר בדרום אמריקה הם לקוחותיה, בהם קוקה-קולה, רנו ורשת הקניות מרקאדו ליברה

צביקה נטר וטל חלוזין / צילום: ג'ף פולבר

"אנו עושים מבחני מיון עד צאת הנשמה, נראה לי שלא הייתי עובר"

צביקה נטר, מייסד ומנכ"ל אינוביד שגייסה באחרונה 28 מיליון דולר, מדבר על הקושי בגיוס עובדים בארץ, ומתאר מה מייחד את הפלטפורמה ליצירת פרסומות אינטראקטיביות בתכני וידאו של החברה

5. אינוביד חיה בסרט

אינוביד מציעה פלטפורמה לפרסומות אינטראקטיביות ונהנית מהצמיחה הדרמטית בתחום הווידיאו באינטרנט ■ קוקה קולה וג'ילט כבר משתמשות במוצר והמנכ"ל צביקה נטר אופטימי: "אנחנו גדלים ב-100% בכל רבעון"

Innovid מגייסת 9.5 מיליון דולר מסקויה קפיטל ומדויטשה טלקום

הטכנולוגיה של חברת הסטארט-אפ הישראלית מאפשרת להטמיע פרסומות תלת-ממדיות בתכני וידיאו באינטרנט באמצעות שילוב מותגים וירטואליים בתוך התוכן עצמו

"מכירת AdMob לגוגל ב-750 מ' ד' מציבה לנו תג מחיר גבוה"

בחברת הסטארט-אפ אמובי, המפתחת פלטפורמת ניהול פרסומות וקמפיין במדיות סלולריות, בדומה ל-AdMob, מאמינים כי מדובר ב"הצהרה שיש כאן שוק אמיתי וגדול" ■ החברה נבחרה כאחת "החלוצות הטכנולוגיות לשנת 2010" של הפורום הכלכלי העולמי

טל חלוזין, ממקימי חברת Innovid, נבחר ליזם הצעיר והמבטיח של אירופה

חלוזין, שיכול לזקוף לזכותו גם את הקמת פרוייקט הגאראז' גיקס, נבחר בתחרות שיזמה השלוחה האירופאית של המגזין BusinessWeek