JCDecaux בחדשות

סוכן חדשות
 
פיליפ רו / צילום: איל יצהר
JCDecaux קיבלה זיכיון לפרסום בתחנות הרכבת הקלה בי-ם
מדובר בהסכם ארוך-טווח ל-5 שנים עם אופציה להארכה ל-5 שנים נוספות, המעניק לחברה הצרפתית את הזיכיון לפרסום על מתקני ריהוט רחוב בתחנות הרכבת הקלה בירושלים ובקרונות הרכבת
  
 
שילוט חוצות / צילום:תמר מצפי
חברות השילוט ויתרו על מכרז הפרסום בשדות התעופה
החברות פנו להנהלה ולמבקר המדינה: "תנאי המכרז אינם מאפשרים לקיים פעילות כלכלית סבירה" ■ הבעיות במכרז נובעות בין השאר מכך שבשנה האחרונה הרשות שיווקה את הפרסום בעצמה והורידה את המחירים ב-50%
  
 
רפיד משכה את העתירה נגד מכרז פרסום החוצות בר"ג
רפיד דרשה מעיריית ר"ג לבטל את זכיית JCDecaux במכרז, אך העירייה הגישה כתב הגנה ואסמכתאות שהחלישו מאוד את טיעוני רפיד נגד ההתנהלות במכרז
  
 
בעקבות הביקורת: יוסר הקמפיין למניעת השמנת יתר של ילדים
חברת שילוט החוצות Jcdecaux הודיעה כי החליטה להסיר את השלטים ■ במקומם יוצבו כרזות עם הכיתוב: "עכשיו, כשהמודעות ירדו - זה בידיים שלך"
  
 
ליאת רון / איור: גיל ג'יבלי
ליאת רון
למה להעליב את השמנים?
מי שרוצה להילחם בהשמנה צריך לזעזע, אבל לא ללעוג ולרמוס
קמפיין חדש נגד השמנת ילדים, שעלה על שילוט החוצות בתל-אביב, ממחיש את האמירה "הדרך לגיהינום רצופה כוונות טובות", ואולי מדויק יותר במ...המשך
  
 
"כל מי שעוסק ברכש מדיה הוא גם קצת סוחר סוסים"
אורי נצר פורש אחרי 10 שנים שבהן ניהל את חברת שילוט החוצות רפיד ■ בראיון לרגל פרישתו הוא אומר: "היו ניסיונות של חדשנות בשילוט החוצות עם ברקודים ופלזמות. בסוף הלקוח רוצה דבר אחד: 'תנו לי את עצמי בענק, לבד ולהרבה זמן'"
  
 
ענף שילוט החוצות סוער: טענות למכרזים בעייתיים בת"א ובר"ג
5 שנים אחרי הדרמה שעורר מכרז שילוט החוצות בת"א, הענף שוב סוער בעקבות מכרז דומה ברמת-גן ■ על הפרק: טענות כלפי JC Decaux שזכתה במכרזים, ביקורת על עיריית ת"א ופנייה לשר הפנים שלא לאשר את המכרז החדש
  
 
מהלך "השלטים המרעננים" של ספרייט מגיע לישראל
חברת פרסום החוצות ‏JCDecaux‏ תציב בתחנות אוטובוס מרכזיות "שלטים מרעננים" של ספרייט, שיצננו את העוברים והשבים באמצעות נתזי מים עדינים
  
 
"לבטל את זכיית JcDecaux במכרז פרסום החוצות בר"ג"
6 חברות פנו בעניין לשר גדעון סער ■ המכרז דורש השקעה של 10 מיליון שקל בשדרוג מבני הפרסום בעיר, והחברות טוענות כי רק ל-JcDecaux יש אפשרות כזו
  
 
"התקדמנו הרבה מאוד מאז תקופת שלטי החוצות הקלאסיים"
ז'אן סבסטיאן דקו, מנכ"ל אזורי בחברת שלטי החוצות JC Decaux, מסביר מדוע זה עומד להיות העשור של שילוט החוצות, ולמה הוא מתוסכל מהענף בישראל
  
 
שמעוני-פינקלשטיין - הזוכה בתחרות פרסום החוצות של JCDecaux
זאת עם פוסטרים לעמותת נט"ל ■ למקום השני הגיע אדלר-חומסקי עם פוסטר עבור אלרין, ובמקום השלישי זכה גיתם BBDO עם פוסטר של חוגלה KLEENEX
  
 
דוחות 2010: JCDecaux היא חברת השילוט הגדולה בעולם
חברת הפרסום, המחזיקה בין היתר בזיכיון הבלעדי לפרסום על גבי תחנות אוטובוס ומכווני תנועה בתל-אביב, דיווחה על הכנסות בגובה 2,350 מיליון אירו בשנה החולפת
  
 
חברת שילוט החוצות JCDecaux יוצאת בפעילות לט"ו באב
תאפשר ל-10 גולשים להציע נישואים או להצהיר על אהבתם על גבי מודעות פרסום בתחנות אוטובוס בתל-אביב
  
 
"יש בישראל פוטנציאל גדול לשילוט חוצות"
מחסום נתח ה-4% מעוגת הפרסום, השמור לשילוט החוצות, עומד להיפרץ - כך לפחות לפי ז'אן שארל דקו, בעלי ענקית שילוט החוצות הצרפתית JCDecaux ■ בראיון ל"גלובס" הוא מתאר איך הוא מתכוון לכבוש את תל-אביב
  
 

   1    >

   נמצאו 14 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1

צרו איתנו קשר *5988