JWT בחדשות

סוכן חדשות
 
פרסומת לגולן טלקום / צילום מסך
אחרי מכירת גולן טלקום: מי יזכה בתקציב הפרסום?
משפחת זלקינד, מבעלי אלקטרה, נוטה להעביר את תקציב הפרסום של גולן טלקום ל-JWT ישראל ■ זאב קלימי, מנכ"ל החברה, מעדיף כי התקציב יטופל ביהושע TBWA
  
 
משרדי הפרסום של השנה
דירוג "גלובס" המלא של משרדי הפרסום ל-2016: מקומות 11-20
מי פותחת את העשירייה השנייה של הדירוג? ■ מי הן חברות הבוטיק שנכנסו לרשימה? ■ ומה צופנת 2017 לענבר-מרחב G, ברוקנר-יער-לוי, יהושע TWBA ומצטיינים אחרים?
  
 
מנכ``ל JWT, יורם דמבינסקי  /צלם: איל יצהר
בדרך למיזוג? מנכ"ל JWT ינהל גם את y&r ישראל
לאחרונה הגיע לארץ נציג של y&r העולמית, שערך יחד עם יורם דמבינסקי פגישות עם לקוחות העוגן של y&r ישראל, שטראוס ושסטוביץ ■ דמבינסקי: "קיבלתי את האחריות הניהולית על המשרד, אך אין שום עניין של מיזוג"
  
 
קפה ג'ייקובס / צלם: יחצ
על רקע שינויים גלובליים: תקציב ג'ייקובס עובר לענבר-מרחב G
קראפט מכרה את המותג קפה ג'ייקובס, ובעקבות זאת הופסקה ההתקשרות עם קבוצת JWT, והמותג עבר בכל העולם לטיפול קבוצת אבאס
  
 
מנכ``ל JWT, יורם דמבינסקי  /צלם: איל יצהר
JWT ישראל זכה בתקציב הפרסום של הדיוטי פרי
על התקציב התמודדו גם משרדי הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב והביילינים
  
 
סקרלט ג'והנסן בקמפיין סודה סטרים  / צילום: יחצ
ליאו ברנט, JWT ו-y&r ישראל בגמר מכרז סודהסטרים
משרדי הפרסום ענבר מרחב ופרסום אברהם, שלקחו חלק בשלב הראשון במכרז, נותרו מחוץ להתמודדות
  
 
אקספון 018 לוגו
018 אקספון עורכת מכרז על תקציב הפרסום
פנתה בין היתר למשרד הפרסום JWT ישראל, שהיה חתום על הכניסה של פלאפון לשוק, וכן למשרד הפרסום ענבר-מרחב
  
 
סניף של תמנון / צילום: תמר מצפי
משרד הפרסום JWT יטפל בתקציב רשת האופנה תמנון
הרשת פרסמה ב-2014 בהיקף של 2 מיליון שקל במחירים ריאליים
  
 
זאב קלימי / צלם: דפנה גזית
רה-ארגון בתקציב אלקטרה: יתחלק בין אדלר, יהושע ו-JWT
זאת בניגוד להערכות מוקדמות כי אדלר יאבד את תקציב מחסני חשמל ואת רוב רכש המדיה ■ תקציב הפרסום הריאלי של אלקטרה עמד אשתקד על כ-63 מיליון שקל
  
 
יורם דמבינסקי רמי יהושע / צילום: איל יצהר ועינת לברון
רה-ארגון בתקציב אלקטרה: יהושע יטפל באייס ובאוטו דיפו
אדלר-חומסקי, שטיפל בחלק הארי של תקציב אלקטרה, יידחק לטובת JWT ישראל - שיקבל את תקציבי מחסני חשמל, שקם אלקטריק, ווירלפול וסוני אריקסון
  
 
יהב דרייזן / צילום: תמר מצפי
יהב דרייזן ישמש כמשנה למנכ"ל JWT ישראל
בשנה האחרונה שימש דרייזן כמנכ"ל משרד הפרסום ענבר-מרחב
  
 
לבנת פורן / צילום: כפיר זיו
לבנת פורן מעבירה את תקציב הפרסום ל-JWT
תקציב המרכז למימוש זכויות רפואיות עמד אשתקד על כ-10 מיליון דולר במחירי מחירון ■ תקציב המדיה יישאר בידי הילה ושות'
  
 
הדס ליבר / צילום: יחצ
האם אפשר לאלץ משרד פרסום לשלוח נציג לפסטיבל קאן?
‎‎הדס ליבר, סמנכ"לית הקריאייטיב שפוטרה ממשרד הפרסום ‏‏JWT‏, ביקשה לאלץ את המשרד לשלוח אותה לפסטיבל הפרסום בקאן ■ שופט בית הדין לעבודה הבהיר כי לא יחייב את המשרד לעשות זאת, וליבר משכה את עתירתה
  
 
JWT ישראל קיבל את תקציב הפרסום של לקסוס
‎‎המשרד טיפל עד לאחרונה בתקציב בטר פלייס ■ לקסוס פרסמה ב-2012 בהיקף של 4.8 מיליון דולר במחיר מחירון‏
  
 
מסתמן: תקציב קבוצת הראל יעבור לפובליסיס ישראל
התקציב מטופל כעת במשרד הפרסום‏JWT ‎‏ ישראל ■ קבוצת הביטוח הראל פרסמה בשנה שעברה בהיקף של 17.3 מיליון דולר במחירי מחירון
  
 
האם הלחץ להצליח בתחרויות הקריאייטיב פוגע במפרסמים?
המודעות הפרובוקטיביות של פורד שהכינה סוכנות הפרסום JWT בהודו מעלות תהייה: האם אנשי הקריאייטיב וגחמותיהם הם האשמים בפרשה - או שהלחץ הכבד לזכות בפרסים במסגרת תחרויות פרסום הוא המנוע מאחורי התופעה?
  
 

   1234    >

   נמצאו 62 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 4

צרו איתנו קשר *5988