LEAD בחדשות

סוכן חדשות
 
קמפיין הקארפול של משרד התחבורה / צילום: צילום מסך, גלובס
בלפ"מ זועמים: קמפיין משרד התחבורה לקידום הקארפול הועבר ללא מכרז למשרד פרטי
ל"גלובס" נודע כי מנכ"ל לפ"מ בועז סטמבלר שלח מכתב זועם לשר התחבורה סמוטריץ', בו טען כי התנהלות המשרד פוגעת בלפ"מ ואינה תקינה • גם בענף הפרסום התפלאו לגלות מהלך פרסומי של משרד ממשלתי מבוצע ע"י משרד LEAD • ומי עומד מאחורי מימון הקמפיין?
  
 
שלי יערי שפילמן / צילום: יחצ
משנה למנכ"ל חדשה במשרד הפרסום ברוקנר-יער-לוי
שלי יערי-שפילמן, לשעבר המשנה למנכ"ל במשרד הפרסום LEAD, מונתה לתפקיד המשנה למנכ"ל במשרד הפרסום ברוקנר-יער-לוי • שימשה בתפקידה האחרון כסמנכ"לית השיווק של קבוצת הרכב סמל"ת
  
 
אלפא רומיאו / צילום: יחצ
סמל"ת מרכזת את תקציב הפרסום במשרד LEAD
המשמעות היא שתקציבי הפרסום של המותגים פיאט, אלפא רומיאו, לנצ'יה ואבארט, בהיקף של כ-14 מיליון שקל בשנה - שטופלו עד כה במשרד הפרסום אדלר-חומסקי - יועברו ל-LEAD
  
 
עידן רגב / צילום: יחצ
עידן רגב, מנהל הקריאייטיב בבאומן, מצטרף כשותף ב-LEAD
הפרסומאי רמי יהודיחה עושה מאמץ נוסף לשדרג את הצעת הערך שלו בתחום הקריאייטיב ומצרף למשרד הפרסום LEAD את עידן רגב כמנהל קריאייטיב ראשי במסלול שותפות
  
 
פנגו / צילום: יחצ
תקציב הפרסום של שירות החניה פנגו עובר למשרד מנצ'
תקציב הפרסום של פנגו הגיע ל-LEAD ב-2012, לאחר שהמשרד רכש את חברת הפרסום mobi שטיפלה אז בתקציב • לפני מספר חודשים הופסקה ההתקשרות בין הצדדים בגלל שלא הגיעו להסכמה בעניינים מסחריים
  
 
טיב טעם/ צילום: לם וליץ סטודיו
משרד LEAD במו"מ על תקציב הפרסום של טיב טעם
היקף תקציב הפרסום של טיב טעם מוערך בכ-5 מיליון שקל בשנה • בין הצדדים קיימים עדיין פערים סביב היקפי העבודה והתשלום עליהם • נציגי טיב טעם נפגשו גם עם באומן-בר-ריבנאי, אך המגעים לא צלחו
  
 
רמי יהודיחה / צילום: איל יצהר
משרד הפרסום LEAD זכה במכרז של חברת נתיבי איילון
על רקע השינוי מרחיק הלכת שעוברת נתיבי איילון, שבמסגרתו הפכה לחברה ממשלתית, היא תשקיע מיליוני שקלים במהלכים שישנו את המיצוב שלה מ"חברה של כביש" ל"חברה לתשתיות תחבורה חכמה" • משרד הפרסום LEAD כבר מחזיק בתקציבים ממשלתיים, בהם הדיוטי פרי ואגד
  
 
דורון ארד / צילום: יח"צ
דורון ארד מונה למשנה למנכ"ל במשרד הפרסום LEAD
ארד, ששימש בעבר כסמנכ"ל בחברת המשקאות פריגת, מחליף את הפרסומאית שלי יערי שפורשת מתפקידה לאחר 6 שנים
  
 
יס yes לוגו / צילום: יחצ
LEAD יטפל בתקציב מיזם הטלוויזיה האינטרנטית של yes
המיזם אמור לתת מענה לתחרות הגוברת עם השחקניות החדשות בשוק הטלוויזיה, והתמודדו בו גם ברוקנר יער לוי ופרסום אברהם
  
 
רמי יהודיחה / צילום: איל יצהר
אחרי עידן פוגל: LEAD חתם על הסכם ייצוג עם אוגילבי
סוכנות אוגילבי היא חלק מקבוצת WPP, המיוצגת בין היתר ע"י אדלר-חומסקי, שהוא בעל השליטה ב-LEAD ■ הסוכנות ניהלה הליך בדיקה ארוך מול LEAD כדי לוודא כי המשרד עומד בסטנדרטים הנדרשים
  
 
אמיר גיא ואורי עיני  / צלם: איל יצהר
אחרי הדיל עם גוגל: קבוצת אדלר-חומסקי תעבור דירה
לאחר שמשרד הפרסום פינה את משרדיו במגדל אלקטרה לטובת גוגל תמורת 40 מיליון שקל, הוא יעבור בינואר לבניין בדרך מנחם בגין בת"א בשטח 4,000 מ"ר למשך 10 שנים
  
 
סניף טיב טעם / צילום: תמר מצפי
LEAD פורש מההתמודדות על תקציב הפרסום של טיב טעם
במכרז נותרו מקאן ת"א וגליקמן-שמיר-סמסונוב, שיידרשו להציג מצגות קריאייטיב, אסטרטגיה ומיתוג
  
 
רשות שדות התעופה לוגו / צילום: יחצ
LEAD זכה בתקציב הפרסום של רשות שדות התעופה
למרות שתקציב הפרסום הוגדר על 10 מיליון שקל, רוב המשרדים בחרו שלא להתמודד עליו נוכח התנאים שנדרשו במכרז
  
 
רשות שדות התעופה לוגו / צילום: יחצ
חרם? משרדי הפרסום הגדולים נמנעים מלגשת למכרז רש"ת
בשל ביקורת על תנאי המכרז יתמודדו על התקציב רק LEAD וענבר-מרחב
  
 
בניין של עמידר / צילום: איל יצהר
ענבר-מרחב, דרורי-ארועטי-ברמן ו-lead עלו לגמר מכרז עמידר
בעמידר החליטו לצאת למכרז, בין היתר כדי לבנות תדמית מותגית לחברה ככזאת המגדילה באופן משמעותי את הדיור הציבורי, משביחה את הדירות הקיימות ופועלת לטובת הקהילה
  
 
פרוייקט של חנן מור / צילום: איל יצהר
משרד הפרסום LEAD זכה בתקציב של חנן מור
הקבוצה נכנסת לפעילות חדשה בתחום הנדל"ן המניב, בעיקר בעיר החדשה חריש ■ על התקציב התמודדו גם משרדי הפרסום ענבר-מרחב ויהושע TBWA
  
 

   1234    >

   נמצאו 54 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 4

צרו איתנו קשר *5988