LEAD הוספה למעקב +

משרד פרסום מקבוצת אדלר-חומסקי, מתמחה בפרסום B2B

כתבות אחרונות

 
מיקרוסופט / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

בעננים: LEAD יטפל בתקציב הפרסום של מיקרוסופט

משרד הפרסום LEAD קיבל לטיפולו את תקציב הפרסום של חברת מיקרוסופט לפרויקט השקת הענן של החברה בישראל • למרות שמדובר בתקציב לא גדול באופן יחסי המוערך ב-3 מיליון שקל בלבד, מדובר במותג נחשק בקרב משרדי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 12.02.2020
קמפיין הקארפול של משרד התחבורה / צילום: צילום מסך, גלובס

בלפ"מ זועמים: קמפיין משרד התחבורה לקידום הקארפול הועבר ללא מכרז למשרד פרטי

ל"גלובס" נודע כי מנכ"ל לפ"מ בועז סטמבלר שלח מכתב זועם לשר התחבורה סמוטריץ', בו טען כי התנהלות המשרד פוגעת בלפ"מ ואינה תקינה • גם בענף הפרסום התפלאו לגלות מהלך פרסומי של משרד ממשלתי מבוצע ע"י משרד LEAD • ומי עומד מאחורי מימון הקמפיין?

ענת ביין-לובוביץ' 06.10.2019
שלי יערי שפילמן / צילום: יחצ

משנה למנכ"ל חדשה במשרד הפרסום ברוקנר-יער-לוי

שלי יערי-שפילמן, לשעבר המשנה למנכ"ל במשרד הפרסום LEAD, מונתה לתפקיד המשנה למנכ"ל במשרד הפרסום ברוקנר-יער-לוי • שימשה בתפקידה האחרון כסמנכ"לית השיווק של קבוצת הרכב סמל"ת

ענת ביין-לובוביץ' 29.04.2019
אלפא רומיאו / צילום: יחצ

סמל"ת מרכזת את תקציב הפרסום במשרד LEAD

המשמעות היא שתקציבי הפרסום של המותגים פיאט, אלפא רומיאו, לנצ'יה ואבארט, בהיקף של כ-14 מיליון שקל בשנה - שטופלו עד כה במשרד הפרסום אדלר-חומסקי - יועברו ל-LEAD

ענת ביין-לובוביץ' 10.02.2019
עידן רגב / צילום: יחצ

עידן רגב, מנהל הקריאייטיב בבאומן, מצטרף כשותף ב-LEAD

הפרסומאי רמי יהודיחה עושה מאמץ נוסף לשדרג את הצעת הערך שלו בתחום הקריאייטיב ומצרף למשרד הפרסום LEAD את עידן רגב כמנהל קריאייטיב ראשי במסלול שותפות

ענת ביין-לובוביץ' 17.01.2019
פנגו / צילום: יחצ

תקציב הפרסום של שירות החניה פנגו עובר למשרד מנצ'

תקציב הפרסום של פנגו הגיע ל-LEAD ב-2012, לאחר שהמשרד רכש את חברת הפרסום mobi שטיפלה אז בתקציב • לפני מספר חודשים הופסקה ההתקשרות בין הצדדים בגלל שלא הגיעו להסכמה בעניינים מסחריים

ענת ביין-לובוביץ' 10.12.2018
טיב טעם/ צילום: לם וליץ סטודיו
באומן בר ריבנאי | לפני כולם

משרד LEAD במו"מ על תקציב הפרסום של טיב טעם

היקף תקציב הפרסום של טיב טעם מוערך בכ-5 מיליון שקל בשנה • בין הצדדים קיימים עדיין פערים סביב היקפי העבודה והתשלום עליהם • נציגי טיב טעם נפגשו גם עם באומן-בר-ריבנאי, אך המגעים לא צלחו

ענת ביין-לובוביץ' 04.06.2018
רמי יהודיחה / צילום: איל יצהר
משרדי פרסום | לפני כולם

משרד הפרסום LEAD זכה במכרז של חברת נתיבי איילון

על רקע השינוי מרחיק הלכת שעוברת נתיבי איילון, שבמסגרתו הפכה לחברה ממשלתית, היא תשקיע מיליוני שקלים במהלכים שישנו את המיצוב שלה מ"חברה של כביש" ל"חברה לתשתיות תחבורה חכמה" • משרד הפרסום LEAD כבר מחזיק בתקציבים ממשלתיים, בהם הדיוטי פרי ואגד

ענת ביין-לובוביץ' 22.04.2018
דורון ארד / צילום: יח"צ
מינוי בכירים | לפני כולם

דורון ארד מונה למשנה למנכ"ל במשרד הפרסום LEAD

ארד, ששימש בעבר כסמנכ"ל בחברת המשקאות פריגת, מחליף את הפרסומאית שלי יערי שפורשת מתפקידה לאחר 6 שנים

ענת ביין-לובוביץ' 09.08.2017
יס yes לוגו / צילום: יחצ
yes | לפני כולם

LEAD יטפל בתקציב מיזם הטלוויזיה האינטרנטית של yes

המיזם אמור לתת מענה לתחרות הגוברת עם השחקניות החדשות בשוק הטלוויזיה, והתמודדו בו גם ברוקנר יער לוי ופרסום אברהם

ענת ביין-לובוביץ' 20.04.2017
רמי יהודיחה / צילום: איל יצהר

אחרי עידן פוגל: LEAD חתם על הסכם ייצוג עם אוגילבי

סוכנות אוגילבי היא חלק מקבוצת WPP, המיוצגת בין היתר ע"י אדלר-חומסקי, שהוא בעל השליטה ב-LEAD ■ הסוכנות ניהלה הליך בדיקה ארוך מול LEAD כדי לוודא כי המשרד עומד בסטנדרטים הנדרשים

ענת ביין-לובוביץ' 03.01.2017
אמיר גיא ואורי עיני  / צלם: איל יצהר
אדלר חומסקי | לפני כולם

אחרי הדיל עם גוגל: קבוצת אדלר-חומסקי תעבור דירה

לאחר שמשרד הפרסום פינה את משרדיו במגדל אלקטרה לטובת גוגל תמורת 40 מיליון שקל, הוא יעבור בינואר לבניין בדרך מנחם בגין בת"א בשטח 4,000 מ"ר למשך 10 שנים

ענת ביין-לובוביץ' 25.07.2016
סניף טיב טעם / צילום: תמר מצפי

LEAD פורש מההתמודדות על תקציב הפרסום של טיב טעם

במכרז נותרו מקאן ת"א וגליקמן-שמיר-סמסונוב, שיידרשו להציג מצגות קריאייטיב, אסטרטגיה ומיתוג

ענת ביין-לובוביץ' 09.06.2016
רשות שדות התעופה לוגו / צילום: יחצ
אדלר חומסקי | לפני כולם

LEAD זכה בתקציב הפרסום של רשות שדות התעופה

למרות שתקציב הפרסום הוגדר על 10 מיליון שקל, רוב המשרדים בחרו שלא להתמודד עליו נוכח התנאים שנדרשו במכרז

ענת ביין-לובוביץ' 13.04.2016
רשות שדות התעופה לוגו / צילום: יחצ
משרדי פרסום | לפני כולם

חרם? משרדי הפרסום הגדולים נמנעים מלגשת למכרז רש"ת

בשל ביקורת על תנאי המכרז יתמודדו על התקציב רק LEAD וענבר-מרחב

ענת ביין-לובוביץ' 10.01.2016
בניין של עמידר / צילום: איל יצהר

ענבר-מרחב, דרורי-ארועטי-ברמן ו-lead עלו לגמר מכרז עמידר

בעמידר החליטו לצאת למכרז, בין היתר כדי לבנות תדמית מותגית לחברה ככזאת המגדילה באופן משמעותי את הדיור הציבורי, משביחה את הדירות הקיימות ופועלת לטובת הקהילה

ענת ביין-לובוביץ' 29.11.2015

   1234   

   נמצאו 55 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 4

צרו איתנו קשר *5988