OPEN בחדשות

סוכן חדשות
 
אלון ברנר
open ו-K Logic זכו במכרז המדיה והדיגיטל של ביג פלוס
התקציבים של אתר הסחר של קבוצת ביג גדולים יחסית: תקציב הדיגיטל צפוי להיות כ-15 מיליון שקל, והטלוויזיה 7 מיליון שקל - עבור פחות משנה
  
 
תקציב הפרסום של שילב עובר מפוגל-אוגילבי ל-OPEN
רשת שילב משקיעה בפרסום כמיליון דולר בשנה במחירים ריאליים
  
 
פובליסיס, LEAD ו-OPEN - בין המתמודדים על תקציב גאפ
היקף תקציב הקריאייטיב של גאפ עמד ב-2012 על כ-600 אלף דולר במחירי מחירון ■ באחרונה נבחר יהושע TBWA לטפל בתקציב המדיה של המותג
  
 
חברת OPEN זכתה במכרז למיתוג מחדש של העיר הרצליה
תהליך מיתוג העיר יתבצע במספר שלבים הכוללים מחקר, קריאייטיב ויישום, בהשקעה של חצי מיליון שקל
  
 
מייסדי OPEN רוכשים בחזרה את מניות החברה מידי יהושע TBWA
משרד הפרסום יהושע TBWA רכש לפני שנתיים 35% ממניות חברת המיתוג OPEN ; כעת רוכשים מייסדי OPEN את המניות בחזרה ושבים לעבוד באופן עצמאי ; רמי יהושע: "הכל נעשה בשמחה ובאהבה"
  
 
צרו איתנו קשר *5988