Screenz בחדשות

סוכן חדשות
 
השעשועון "בום" - עידו רוזנבלום / צילום: יחצ
השעשועון "BOOM" לא תפס בארה"ב - האם האפליקציה כן?
רק 2.5 מיליון איש צפו בגרסה האמריקאית לשעשועון, שבו המתחרים צריכים לנטרל פצצה מדומה באולפן ■ שיתוף-פעולה ראשון בין Screenz הישראלית לרשת FOX האמריקאית הביא לפיתוח אפליקציה לתוכנית
  
 
הכוכב הבא / צילום: יחצ
מפתחת אפליקציית "הכוכב הבא" גייסה 5 מיליון דולר
חברת Screenz, העוסקת בפיתוח אפליקציות משלימות לתחום הטלוויזיה, הודיעה על השלמת גיוס מקרן ההשקעות הישראלית-אמריקאית Marker
  
 
יובל נתן עוזב את אתר mako: ימונה למנכ"ל Screenz
Screenz היא חברת הקרוס-מדיה של קשת ‎‎ו-‏The Box‏ ■ בקשת עשויים למנות לתפקיד המנהל והעורך הראשי של mako איש תקשורת בכיר מחוץ לחברה‏
  
 
אתר מאקו הגיע למיליון גולשים ביום חול; אבי ניר: "הגענו ליעד"
מנכ"ל קשת: "המספר הזה, של מיליון גולשים בימי חול, היה כתוב על הלוח כיעד לפני מספר שנים, אבל אז זה נראה כל-כך רחוק עד מעורר פליאה"
  
 
אלי אוזן: "הטלוויזיה הופכת לחברתית; ישולבו בה אפליקציות"
בגיל 30 בלבד עומד אלי אוזן, מנכ"ל ובעלי קבוצת התוכן והפרסום הדיגיטלי The Box, בראש חברה בשווי 20 מיליון דולר ומקים עם קשת חברת קרוס מדיה
  
 
קשת ודה בוקס הקימו חברה שתפתח מוצרי דיגיטל לתוכניות טלוויזיה
חברת Screenz מתכוונת להציע מוצרים כמו אפליקציית המשחק בשידור חי של "אל תפיל את המיליון", לצד פיתוח של פעילות אונליין כמו ב"כוכב נולד" ו"האח הגדול"
  
 
צרו איתנו קשר *5988