TBWA digital בחדשות

סוכן חדשות
 
יהושע TBWA זכה בתקציב הפרסום של מכללת אחווה
‎התקציב הוא בהיקף של 4 מיליון שקל ■ במכרז הושם דגש על פעילות דיגיטלית
  
 
TBWA דיגיטל זכה בתקציב האינטראקטיב של טוטו-ווינר
על התקציב, בהיקף 4 מיליון שקל‏, התמודדו גם מקאן-אריקסון, אידיאולוג'יק ו-‏y&r‏ אינטראקטיב‏
  
 
ניר ברון מונה לתפקיד מנכ"ל TBWA דיגיטל
ישמש גם כסמנכ"ל הדיגיטל של משרד הפרסום יהושע TBWA ■ רמי יהושע: מינויו מחזק את היכולות האסטרטגיות של המשרד
  
 
מינויים חדשים ב-TBWA Digital ובבאומן-בר-ריבנאי
ערן שיאון ישמש כמנכ"ל TBWA Digital, ודניאל וייסמן ישמש כמנהל האסטרטגיה של באומן-בר-ריבנאי
  
 
דרורי-שלומי, פוגל ו-TBWA דיגיטל מתמודדים על תקציב מיסטר זול
תקציב הפרסום של הרשת מקבוצת קו-אופ ישראל צפוי לעמוד בשנת 2010 על 7 מיליון שקל
  
 
רמי יהושע רוכש את מלוא המניות של TBWA DIGITAL
ירכוש מהשותפים גיא וירון מור את 49% המניות שבידיהם - ויהפוך לבעלים היחיד של חברת האינטראקטיב
  
 
TBWA Digital קיבלה את תקציבי הפרסום הדיגיטלי של מכללת ר"ג ו"בית מניב ישראל"
היקף שני התקציבים עומד על כ-9.5 מליון שקל ; "בית מניב ישראל" הינה חברה כלכלית בה שותפים בנק דיסקונט ובכירים בעולם הפיננסי
  
 
צרו איתנו קשר *5988