TMF בחדשות - עמוד 2

סוכן חדשות
 
אורן יוניוב / צילום: איל יצהר
בדיקת הממונה על ההגבלים את שוק המדיה מתקדמת צעד נוסף
מדיה קום וזניט מדיה, שביקשו פטור מהסדר כובל לרכישת מדיה במשותף, עדיין מתלבטות, ואילו יוניון ו-TMF, שביקשו מיזוג, נערכות להמשיך בתהליך
  
 
רן בר און / צילום: אוסף אישי
מדיה קום וזניט מבקשות מהממונה אישור לשיתוף-פעולה
חברות המדיה מבקשות לאשר להן לנהל משא-ומתן משותף מול זכייניות הטלוויזיה המסחרית וסיכום על תנאים מסחריים משותפים, תוך שמירה על שתי חברות המתנהלות בנפרד - כל אחת באופן עצמאי
  
 
מודי כידון / צלם: רוני שיצר
חברות המדיה יוניון ו-TMF סיכמו על מיזוג - איך יגיב הממונה?
בשונה מבקשות לשיתופי פעולה שהרשות לא אישרה בעבר, בטענה שלא זו הדרך לפתור את בעיית הריכוזיות בשוק המדיה, הפעם הכוונה היא להגיש בקשה למיזוג מלא לחברה אחת בתוך שבועות ספורים ■ יוניון ו-TMF הן החברות השנייה והרביעית בגודלן, וסך נתחי השוק שלהן כיום הוא 28%
  
 
אורן יוניוב / צלם: תמר מצפי
מגעים ראשוניים למיזוג בין חברות המדיה יוניון ו-TMF
יוניון, בבעלות אורן יוניוב, ו-TMF, בבעלות משרדי הפרסום גיתם BBDO ויהושע TBWA, ישלבו את פעילותן? ■ בין היתרונות למהלך: קשרים ידידותיים בין הגופים ומיעוט ניגודי אינטרסים
  
 
לוגו לשכת הפרסום הממשלתית
5 משרדים במכרז הדיגיטל של לפמ בהיקף 70 מיליון שקל
התקציב של לשכת הפרסום הממשלתית לפעילות בחו"ל בגוגל ובפייסבוק זכה לביקורות קשות בענף בגלל העמלה הנמוכה הדורשת השקעה גבוהה ■ בין המתמודדות: TMF ו-GO אינטראקטיב, שעובדת עם לפמ כיום ונחשבת למועדפת
  
 
טלוויזיה / צילומים: Shutterstock
למרות הרגולציה: יוניברסל מקאן עדיין חזקה מכל חברות המדיה
במחצית הראשונה של 2017 עומד הנתח של מקאן ברייטינג המשוקלל של הפריים-טיים על 28.4%, אף שהממונה על ההגבלים קבע תקרה שנתית של 25%, כך שבמחצית השנייה יהיה עליה לעשות תיקון מטה
  
 
מוצרי רקיט בנקיזר / צילום: יחצ
TMF זכתה במכרז על תקציב הדיגיטל של רקיט בנקיזר
התקציב, בהיקף של כ-15 מיליון שקל, התנהל עד עתה בענבר-מרחב ובמקאן דיגיטל ■ לעומק התודעה יטפל בתקציב הקריאייטיב
  
 
לוגו אדידס / צילום: רויטרס
TMF זכתה בתקציב המדיה של אדידס בהיקף 6 מיליון שקל
על התקציב התמודדו בין היתר גם זניט, שהחזיקה בתקציב עד עתה; מדיה קום מקבוצת אדלר-חומסקי; ויוניברסל מקאן דיגיטל
  
 
לק של חברת לוריאל / צילום: יחצ
יוניברסל ו-TMF עלו לגמר במכרזי המדיה של לוריאל ואדידס
במכרז אדידס מתמודדים על מדיה וקריאייטיב בנפרד, אך לצד TMF עלה שלב גם גיתם, ולצד יוניברסל עלה גם מקאן
  
 
גיא שמחון/ צילום:איל יצהר
"בעוד 10 שנים לקנות מדיה לפי משקי-בית ייראה פרימיטיבי"
למרות הפופולריות של תחום הפרפורמנס, גיא שמחון, מוותיקי הדיגיטל, חושב שהריצה לבורסות פרסום ולקמפיינים מבוססי לידים היא מיותרת ■ אז איפה העתיד? בקמפיינים שמבוססים על דאטה
  
 
רשת BBB
i&m מקבוצת TMF תטפל בתקציב הפרסום של רשת BBB
ההחלטה לבחור במשרד העוסק בעיקר בפרסום ממוקד ביצועים, נבעה מהחלטה אסטרטגית להפנות את חלק הארי מתקציב הרשת - כ-2 מיליון שקל - לפעילות דיגיטלית
  
 
בעקבות החלטת גילה: מה צפוי לקרות בשוק רכש המדיה?
החלטת הממונה על ההגבלים להגביל את כוחן של חברות המדיה בטלוויזיה עשויה לגרום לרעידת אדמה בשוק וליצור חוקי משחק חדשים: הזכיינים עשויים לזכות מחדש בשליטה על המחיר לנקודת רייטינג, ולמכרזי המדיה ייכנס אולי רציונל עסקי
  
 
גילה יציב לחברות המדיה בשוק הטלוויזיה רף קנייה עד 25%
התחרות בענף הפרסום והמדיה נבחנת בחודשים האחרונים ע"י הממונה על ההגבלים העסקיים ■ הממונה דיויד גילה: "טרם הכרענו בנושא"
  
 
הממונה פסל את הבקשה לשת"פ בין זניט ו-TMF
שת"פ זניט ו-‏TMF‏ אמור היה לייצר כוח חזק בשוק רכש המדיה מול יוניברסל מקאן ■ גילה: הטענה שכוח שוק בידי גורם אחד מצדיקה יצירת כוח אחר, אינה תקפה
  
 
ענף הפרסום: נשקלת פנייה לרשות השנייה לשינוי כללי רכש המדיה
הפנייה צפויה על רקע ההחלטה המסתמנת לא לאשר את המיזוג בין זניט ל-TMF
  
 
מסתמן: הממונה לא יאשר את המיזוג של זניט מדיה ו-TMF
חברות המדיה ביקשו לשלב כוחות כדי לתת מענה לכוחה של יוניברסל מקאן בשוק
  
 

   1234    >

   נמצאו 50 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 4

צרו איתנו קשר *5988