TMF בחדשות - עמוד 3

סוכן חדשות
 
הממונה על ההגבלים מבצע בדיקה מעמיקה בשוק רכש המדיה
על הכוונת: בקשה לשת"פ בין TMF לזניט מדיה, שמבקשות להקים גוש חוסם מול יוניברסל מקאן ■ בקרוב תוגש גם בקשה של יוניברסל להארכת השת"פ עם גליקמן ■ האם ההחלטות של הממונה ייצרו כדור שלג בענף הפרסום? ניתוח מיוחד
  
 
4 מתמודדים במכרז על רכש המדיה של לוריאל
תקציב המדיה של לוריאל עומד על 5 מיליון דולר ■ המתמודדים: חברות המדיה יוניון מדיה, יוניברסל מקאן מקבוצת מקאן-אריקסון, TMF ופובליסיס ישראל
  
 
חברות המדיה TMF וזניט מבקשות מגילה אישור לשת"פ
על-פי הפורמט שהתגבש בין יורם באומן למודי כידון, זניט תרכוש את המדיה שלה באמצעות TMF
  
 
סלקום העבירה את רכישת השילוט לחברת "חדשות העיר"
רכישת המדיה של סלקום נעשתה עד כה ע"י יוניברסל מקאן ו-TMF ■ "חדשות העיר" היא חברת מדיה קטנה מאד ■ בסלקום טוענים כי מדובר בצעד נקודתי הנובע ממניעים מסחריים ■ גורמים בענף: "מדובר בצעד תמוה"
  
 
סלקום לא מפרסמת אצל רשת בשל מחלוקת על תעריפי הפרסום
עם המעבר של רשת לשידור בתחילת השבוע, זכיינית ערוץ 2 מבקשת מחירים גבוהים יותר - וסלקום מחרימה בתגובה את ימי השידור שלה ■ סלקום בתגובה: "אין עימות" ■ רשת: "איננו מגיבים על עניינים מסחריים"
  
 
זניט מדיה ו-TMF בוחנות הקמת מיזם לרכישת מדיה באינטרנט
המיזם המשותף נועד למקסם את כוח הקנייה של שתי החברות באינטרנט ■ כרגע מחכים הצדדים לתום הבדיקה של הממונה על ההגבלים על שוק רכש המדיה בישראל
  
 
MPG של יורו ישראל תטפל בתקציב המדיה הבינלאומי של קיה
החלק בתקציב עליו היה אחראי המשווק המקומי של קיה, חברת טלקאר, יישאר בידי זניט מדיה
  
 
הממונה על ההגבלים החלה בחקירה חדשה על שוק המדיה
הורתה לזכייניות להעביר לה נתונים על הרכישה והמכירה של זמן האוויר בטלוויזיה ■ הבדיקה היא חלק מהחקירה שעורכת קן בעקבות הכוונה של חברת מדיה קום של אדלר-חומסקי וחברת המדיה יוניון לשתף ביניהן פעולה
  
 
הרשות השנייה תאפשר לשבץ מותג בפרסומות יותר מפעמיים בשעה
השינוי הוא חלק מכללי מיקוד הרגולציה החדשים של הרשות, הכוללים גם את הסרת המגבלה הקיימת לפיה מותר לשדר רק שתי דקות קדימונים בשעה ■ בחברות המדיה מברכים על השינוי
  
 
דברי הימים של הקרבות בשוק רכש המדיה ומשרדי הפרסום בישראל
בין עשרות הידיעות על סכסוכים בין הכוחות הפועלים בתחום רכש המדיה, התפנינו לעשות קצת סדר בבלגן: מה יצר את מבנה השוק? למה אורן יוניוב חובר לאדלר-חומסקי? מאיפה נובע כוחו של מקאן - ולמה כולם כל-כך עצבנים?
  
 
בטלוויזיה חוגגים את הקיץ: עודף ביקוש העלה את מחירי הפרסום - למרות המיתון
בטלוויזיה המסחרית נהנים בשבועות האחרונים מעודפי ביקוש ■ בחברות המדיה מעריכים כי מחירי זמן האוויר לפרסום עלו בכ-5% יחסית לשנה שעברה ■ אבל לא כולם חוגגים: ערוץ 10, שסובל מירידה ברייטינג, מרוויח פחות
  
 
קראט מדיה וואן פורשת ממכרז המדיה של רשת האופנה H&M
זניט מדיה ממשיכה בשלב זה להשתתף במכרז ותתמודד בשלב הבא מול חברת המדיה TMF
  
 
מסתמן: רק TMF וקראט ומדיה וואן יתמודדו על תקציב המדיה של רשת H&M
ככל הנראה, חברות המדיה יוניון, יוניברסל מקאן וזניט מדיה לא ייקחו חלק במכרז ■ במקביל מתקיים מכרז על תקציב הפרסום של רשת האופנה גאפ, בו משתתפים גיתם BBDO, גלר-נסיס ואדלר-חומסקי&ורשבסקי
  
 
מכינה את הקרקע: רשת האופנה H&M הוציאה למכרז את תקציב המדיה שלה
בסיבוב הראשון של המכרז השתתפו רוב חברות המדיה הגדולות - זניט מדיה, יוניון, קראט מדיה וואן ו-TMF ; הרשת השבדית לא תתקשר עם משרד פרסום ישראלי, וכל הקריאייטיב הפרסומי ייובא מחו"ל
  
 
זניט מדיה זכתה במכרז על תקציב המדיה של דן
על התקציב התמודדו גם חברות המדיה יוניברסל מקאן ו-TMF ; בשלב ראשון רוכשת החברה את המדיה לקמפיין החדש של דן בכיכובו של חיים יבין
  
 
ירידה בביקושים לזמן אוויר לפרסום בחג הפסח בהשוואה לשנים קודמות
להערכת בכירים בענף, בשלב זה יש ביקושים לכ-80%-90% מזמן הפרסום במסך - בניגוד לשנים קודמות בהן היתה תפוסה של למעלה מ-100% ; למרות המיתון - זכייניות ערוצים 2 ו-10 שומרות על מדיניות מחיר קשוחה
  
 

<    1234    >

   נמצאו 50 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 4

צרו איתנו קשר *5988