TNS בחדשות

סוכן חדשות
 
סטלה קריוף / צילום: יחצ
סטלה קריוף, מנכ"לית חברת המחקר קאנטר, פורשת
זאת בתום 5 שנים ■ קריוף, שתישאר בתפקידה עד ינואר 2018: "אני משאירה אחריי חברה יציבה, מגובשת עם אנשי מקצוע מהמעולים בתחום"
  
 
סטלה קריוף / צילום: יחצ
זיכיון Millward Brown בישראל עובר ממכון שילוב ל-TNS
זאת במסגרת מהלך של קאנטר, זרוע המחקר של קבוצת WPP, לריכוז פעילויותיה בישראל בידי גוף אחד
  
 
סקר של TNS: מה אנחנו עושים עם הסמארטפון שלנו?
אנחנו נרדמים עם הסמארטפון, רוצים להגביר את השימוש בו כאמצעי תשלום ומייחסים לסוללה שלו חשיבות גדולה מאשר למותג ■ סקר של TNS בקרב עשרות אלפי משתתפים בארץ ובעולם מנתח את מערכת היחסים שלנו עם הסלולרי
  
 
סקר: הצרכן הישראלי מאמין להמלצות - ולא לפרסומות
מכון המחקר TNS: הצרכן הישראלי, בבואו לרכוש מוצרים חדשים, מסתמך על המלצות של הקרובים לו, מגלה ציניות כלפי פרסומות ומחפש בעיקר מוצרים שמספקים לו את התמורה הטובה ביותר עבור הכסף וכאלה הנתפסים כבריאים
  
 
"רוב המותגים עדיין לא מבינים לגמרי את המדיה החברתית"
כך טוענת רוזי הוקינס, בכירה ב-TNS ■ אילן רם, מנהל פיתוח ‏TNS‏ טלסקר: "לישראלים יש פתיחות לתקשר עם מותגים. הבעיה היא באופן ההתקשרות של המותגים בזירה הדיגיטלית"‏
  
 
גוגל וארגון לשכות הפרסום באירופה השיקו ברומטר מסחר צרכני
הכלי החדש הוא כלי אינטרנטי חינמי, שמטרתו לספק תובנות צרכניות למפרסמים ב-27 מדינות, בהן ישראל, ובכ-36 קטגוריות מוצרים
  
 
סקר מנהלי הקרנות של מריל לינץ': זינוק ביחס המזומן בתיקים
המשקיעים לוקחים נשימה בספטמבר לאחר הראלי ■ 72% ממנהלי הקרנות מצפים להתחזקות הכלכלה בשנה הבאה אך ההתאוששות תהיה מתונה ולא אינפלציונית ■ רק 1% החזיק בתיקים מניות בגוש האירופי במשקל חסר
  
 
דורי שדמון מסיים את תפקידו כיו"ר קבוצת TNS ישראל
זאת אחרי 26 שנה בקבוצת מחקרי השיווק והמדיה אותה ייסד ■ לאחר העברת מלוא המניות בקבוצה ל-TNS העולמית, שדמון יפרוש מהניהול השוטף אך ימשיך לייעץ לקבוצה בתחומים נבחרים
  
 
מחקר: הקיצוץ בהוצאות הפרסום פוגע במותגים בטווח הארוך
עפ"י המחקר, החברות ששמרו על רמת הוצאה אחידה ואף הגבירו את ההוצאה - איבדו נתח שוק מוגבל יחסית
  
 
רפי צרפתי: "באינטרנט עוד לא כל-כך ברור איך מודדים רייטינג, בהשוואה לטלוויזיה"
צרפתי, יו"ר משותף של קבוצת יורו ישראל, ברב-שיח על עתיד המדידה באינטרנט: "השאלה העיקרית היא האם צריכה להיות מדידה נפרדת בין האינטרנט לטלוויזיה, שכן אנחנו הולכים לעולם שבו הכלים הללו משתלבים"
  
 
מנכ"ל TNS דורי שדמון: "סקר TIM עדיין חי ובועט, המדידה האחידה לא תחליף אותנו"
אבינעם ברוג, מנכ"ל מרקט ווטש-גמיוז שזכתה במכרז המדידה באינטרנט: "כשתתחיל המדידה בישראל - סקר TIM כבר לא יהיה רלוונטי"
  
 
טלגאל הורידה את מחיר ההצעה וזכתה במכרז מדידת הרייטינג בטלוויזיה
הורידה את מחיר ההצעה הראשונית שנתנה בלמעלה מ-20% לכ-8.1 מיליון שקל בשנה ; ההסכם החדש בין טלגאל והוועדה למדרוג נחתם ל-5 שנים נוספות
  
 
ההכרעה על מכרז הרייטינג בטלוויזיה תתקבל בעוד שבוע
מאחר שרק חברה אחת ניגשה בסופו של דבר למכרז - ייתכן כי המכרז יבוטל, והוועדה למדרוג תפרסם מכרז חדש
  
 

   1    >

   נמצאו 13 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1

צרו איתנו קשר *5988