Twisted Fly בחדשות - עמוד 4

סוכן חדשות
 
הפרסומות המדוברות ביותר השבוע ברשת: מילקי ופרימור
Twisted Fly: הפרסומת של פרימור הצליחה להרגיז מספר לא מבוטל של צופים, בעיקר נשים ונשים בהריון, ו-43% מהדנים בפרסומת הביעו כלפיה סנטימנט שלילי
  
 
הפרסומת המדוברת של השבוע ברשת - וודקה סטוליצ'ניה
Twisted Fly: הדיון סביב שידור הפרסומת במהלך "כוכב נולד" וההחלטה להוריד אותה משידור תפס 71% מהדיון על הפרסומת בכלל
  
 
מדברים על אקי וסנדי: הפרסומת למילקי - הפרסומת המדוברת ביותר ברשת
Twited Fly: הפרסומת למילקי, שעדיין לא שודרה, חוללה 52% מהיקף השיחה ברשת בשבוע החולף ■ בפרסומת משחקים השניים זוג שמתגרש ומסכים על חלוקת כל רכושו - למעט החלוקה על המילקי
  
 
גם השבוע: פרסומת "החומה" של סלקום - המדוברת ביותר ברשת
Twisted Fly: הפרסומת לסלקום של מקאן-אריקסון חוללה 68% מהיקף השיחה על פרסומות באינטרנט
  
 
הפרסומת לקווי הטלפון של 013 נטוויז'ן - המדוברת ביותר השבוע ברשת
Twisted Fly: הדעות לגבי הפרסומת היו חלוקות, וחלק מהגולשים אף ניהל שיחה לגבי סוגיית הניתוק ממכשירים רפואיים ■ הקמפיין החדש של סלקום יצר באזז בטוויטר
  
 
הפרסומת המדוברת של השבוע: קמפיין yes למכשיר hdmax
Twisted Fly: הקמפיין אחראי ל-20% מהיקף השיחה ברשת על פרסומות ■ 76% הביעו סנטימנט חיובי לקמפיין
  
 
הפרסומת המדוברת ביותר השבוע: הקמפיין האמריקני של CK קלווין קליין
Twisted Fly: למרות שמדובר בקמפיין חוצות שעלה רק בניו-יורק, הפרסומת של CK חוללה בישראל 56% מהיקף השיחה על פרסום ברשת
  
 
הפרסומת המדוברת של השבוע: האגיס Hip Hop Jeans
Twisted Fly: עיקר השיחה ברשת לגבי הפרסומת נסבה סביב דעות שונות שהציגו הגולשים על השימוש בתינוקות בסיטואציות מחיי המבוגרים
  
 
הפרסומת המדוברת ברשת השבוע: הקמפיין לתכנון פיננסי של בנק הפועלים
Twisted Fly: הפרסומת של בנק הפועלים גרמה לשורה של דיונים ברשת על שוביניזם בפרסום ועל הנשים ככוח דומיננטי במסגרת המשפחתית
  
 
הפרסומת של פלאפון - בראש הפרסומות המדוברות ברשת בשבוע החולף
Twisted Fly: מחולל השיחה הראשי היה פוסט בו נטען כי בהרצה לאחור של הפרסומת ניתן לשמוע מסר סמוי
  
 
הפרסומת של פלאפון - המדוברת ביותר השבוע
Twisted Fly: בדיון על הפרסומת עלו 3 נושאים עיקריים: המנגינה של הפרסומת, הקריאייטיב של הקמפיין והדיון על פלאפון כחברה
  
 
בפעם השלישית: הפרסומת של רשות המים בראש דירוג הפרסומות המדוברות
Twisted Fly: הפרסומת קיבלה גם את מספר הפוסטים הגבוה ביותר - וחוללה מעל 90% מהיקף השיחה ברשת
  
 
קמפיין רשות המים חוזר להוביל את דירוג הפרסומות המדוברות ברשת
Twisted Fly: הפרסומת "חייבים להציל את הכנרת" חוללה 47% מהיקף השיחה על פרסומות ברשת ; בניגוד לעבר, הדיון לגבי הפרסומת התמקד בשאלה "מה עושים" - ולא בשאלה "מי אשם" במשבר המים
  
 
הפרסומת לסלקום כבשה את מדד הפרסומות המדוברות
Twisted Fly: הדיון על הפרסומת של "סלקום משפחה" התפרס על זירות רבות ברשת ונגע בנושאים של הורות, סלולר, שירים - וגם בסוגיה של יוצאים בשאלה
  
 
קמפיין רשות המים - הפרסומת המדוברת ביותר ברשת במהלך פסח
Twisted Fly: מרבית הדיון בפרסומת התרכז בהטלת האחריות על האזרחים לפתרון משבר המים וב"גזירות" בנוגע לשימוש במים
  
 
קמפיין חיבור היבשות של פלאפון מחולל גם שיחות ברשת
כ-40% מהשיחות ברשת על פרסומות עוסקות באהדה הרבה לפרסומת של פלאפון ; במקום השני - הפרסומת למחסני כמעט חינם עם 17%
  
 

<    12345    >

   נמצאו 72 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 5

צרו איתנו קשר *5988