Vigo בחדשות - עמוד 2

סוכן חדשות
 
מה ברשת, ביבי ונוני/ צילום: איור גיל גיבלי
רץ ברשת: הגילויים החדשים בפרשה שמסעירה את המדינה
מהתגובות המשעשעות והציניות להתפתחויות בפרשת נתניהו-מוזס, דרך הפיגוע הנורא בירושלים שהצית שיח גולשים נוקב - ועד הפיצוץ ברכב של מרגול שגרר גל של ממים יצירתיים במיוחד ■ צפו בתוכנית "מה ברשת"
  
 
מה ברשת, משפט אלאור אזריה, הסתה ברשת, ויראלי, אינטרנט / צילום: וידאו
כזה דבר עוד לא היה: תראו מה קורה ברשת אחרי פס"ד אזריה
הרשעת אלאור אזריה מטלטלת את הרשת עם שלל תגובות והסתה פרועה במיוחד, וגם הפוסטים המצחיקים ביותר על רקע חקירת נתניהו שנפתחה השבוע ו"חוק השקיות" שנכנס לתוקף ■ צפו בתוכנית "מה ברשת" לסיכום האירועים הבולטים של השבוע
  
 
שקיות / צילום מסך מטוויטר
עשר אגורות ואלף סטטוסים: השקיות קורעות את הרשת
רק אתמול חוק השקיות נכנס לתוקף וכבר הרשת מלאה בממים, סטטוסים וניסיונות למכור את אוסף השקיות של סבתא במחיר מוזל ■ הנה כמה מהאהובים עלינו
  
 
מה ברשת, שי-חי וביבי/ צילום : וואלה סלבס
מאות אלפי ישראלים שיתפו: הסיפורים החמים ברשת ב-2016
כוח, ישירות ואפילו אלימות: מיהם האנשים הכי מאוזכרים ברשתות החברתיות ב-2016? ■ מהם הסיפורים שעשו את השנה, ומה הפך אותם לוויראליים באמת? ■ צפו בסיכום שנת 2016 ב"מה ברשת"
  
 
סודה סטרים / צילום: יוטיוב
מדד הפרסומות המדוברות בנובמבר: קמפיין סודהסטרים בראש
בחודש נובמבר דווקא משרדים קטנים יחסית הצליחו ליצור קמפיינים שזכו לתהודה הרבה ביותר: סודהסטרים בפרסומת נוספת עם דמויות מ"משחקי הכס", שימי תבורי בפרסומת לאבקת הכביסה קולון וקמפיין פוליטי לכאורה ליד2
  
 
רביב דרוקר ובנימין נתניהו / צילום: יוסי כהן ואמיל סלמן - הארץ
עימות נתניהו-דרוקר: 70% מהגולשים תומכים בראש הממשלה
מניתוח של Vigo עולה כי 12 אלף שיחות נוהלו ביממה האחרונה סביב המתקפה החריפה של נתניהו על דרוקר וערוץ 10 ■ "הנתונים מוכיחים שוב כי הרשת בישראל ימנית אפילו יותר ממפת ההצבעות"
  
 
מה ברשת, נתניהו בצוללת / צילום: צילום מסך פייסבוק
חורך את הרשת: כך הפך נתניהו לבדיחה ברשתות החברתיות
מהלעג של הגולשים לנתניהו על רקע פרשת הצוללות, דרך ההסתבכות של אלון קסטיאל בפרשת התקיפות המיניות לכאורה ועד ההתבטאות האומללה של השבוע שחוללה סערה
  
 
רכבת ישראל / צילום: איל יצהר
מדד הפרסומות המדוברות באוקטובר: קמפיין הרכבת בראש
הקמפיינים של רכבת ישראל ושל משרד החקלאות הגיעו למקומות הראשונים במדד הפרסומות המדוברות, והחיים האמיתיים של הדוגמניות נדחקו לתחתית הטבלה - אולם לא מעט מהשיח שהתעורר החודש ברשת היה שלילי
  
 
בנימין נתניהו ואילנה דיין / צילומים: מארק ניימן, לע''מ
סערה ברשת: 53% תמכו באילנה דיין, 47% ברה"מ נתניהו
מבדיקה של Vigo מקבוצת יפעת עולה כי הרוב המוחלט של התגובות עסק בדיין ובנתניהו, ורק 9% מהם נגע לתחקיר עצמו של "עובדה" ■ כצפוי - בטוויטר נרשמה תמיכה רבה בדיין, בעוד בפייסבוק התמונה התהפכה
  
 
רויאלטי/ צילום:youtube
מדד הפרסומות המדוברות בספטמבר: קמפיין רויאלטי בראש
קמפיין המתיחות של תכשיטי רויאלטי, בכיכובה של ריטה ובאמצעות פרסום חברון-זלצמן, הגיע למקום הראשון במדד ■ קמפיין הגן הדיגיטלי של מזרחי-טפחות עורר אהדה, אך היקף השיח עליו היה נמוך יחסית
  
 
סמארטפון LG v20 מובייל, טכנולוגיה, סלולר / צילום: וידאו
מדד הפרסומות המדוברות באוגוסט: קמפיין קסטרו סקול בראש
הפרסומות המדוברות בחודש האחרון פנו לצעירים ודיברו בשפתם ■ קסטרו, במקום הראשון, עשתה זאת עם הקולקציה לבית הספר, והמשטרה עשתה זאת בקמפיין גיוס מפתיע
  
 
קווי לילה / צילום: יוטיוב
מדד הפרסומות המדוברות בחודש יולי: קמפיין "קווי לילה" בראש
עוברים לאינסטגרם: יותר ויותר קמפיינים מתבססים על הרשתות החברתיות, במיוחד בתקופת החופש הגדול ■ קמפיינים הפונים לנוער כמעט לא השתמשו במדיה מסורתית
  
 
פרסומות מילקי / צילום: יחצ
מדד הפרסומות המדוברות לחודש יוני: קמפיין מילקי מוס בראש
הפרסומת למילקי מוס של רועי כפרי זכתה בפרגון הן מהברנז'ה והן מהציבור, למרות השקעה כספית נמוכה יחסית
  
 
קמפיין הוט / צילום: אבי קרפיק
קמפיין הוט הצליח לשפר את הסנטימנט בנוגע לשירות בחברה
כך עולה ממדד הפרסומות המדוברות ■ שירותי בריאות כללית השתמשו בפייסבוק לייב כדי להראות יום אחד בבית החולים בילינסון
  
 
רביב טל / צילום: יח"צ ויגו
חדש: מדד הפרסומות המדוברות של Vigo ו"מנהלי שיווק מצייצים"
"גלובס" משיק את מדד הפרסומות המדוברות של חברת Vigo וקהילת "מנהלי שיווק מצייצים", שמציג את הקמפיינים שזכו לחשיפה הגדולה ביותר במדיה החברתית
  
 

   12   

   נמצאו 31 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988