WPP בחדשות - עמוד 2

סוכן חדשות
 
אייל חומסקי / צילום: איל יצהר
חומסקי מקדם הקמת קרן השקעות בסטארט-אפים יחד עם WPP
זאת במסגרת המו"מ לרכישת מניות אדלר-חומסקי ע"י סוכנות הפרסום הבינלאומית
  
 
מרטין סורל / צילום: רויטרס
WPP משקיעה 250 מיליון דולר בחברת שיווק בתחום הספורט
המהלך יאפשר ללקוחות של קבוצת הפרסום הזדמנויות בתחום חסויות הספורט ושיתופי-פעולה בתחום
  
 
אייל חומסקי, הקונספט העיצובי החדש של נגב קרמיקה / צילום: אלירן אביטל
מו"מ ראשוני למכירת מניות אדלר-חומסקי ל-WPP
שלומי אבנון, יו"ר קבוצת WPP ישראל, מנסה לקדם את העסקה, אך הדרך למימושה עוד ארוכה
  
 
מרטין סורל / צילום: רויטרס
סערה בענף הפרסום: עימות בין מוריס לוי למרטין סורל
סורל, מנכ"ל WPP: "רכישת Sapient ע"י פובליסיס נראית כמו התנהגות של אהוב שנזרק" ■ לוי, מנכ"ל פובליסיס: "לא ידעתי שסורל מבין באהבה"
  
 
מרטין סורל מנכל קבוצת WPP / צילום: רויטרס
קבוצת הפרסום WPP רוכשת חברת מסחר אלקטרוני בסין
מנכ"ל WPP, מרטין סורל, סירב לפרט לגבי היקף ההשקעה הכספית בחברת Poestar, אך ההערכות הן כי מדובר בהשקעה של מספר מיליוני דולרים
  
 
IPG לוגו
בדרך לעסקה בעולם הפרסום? חברת IPG מועמדת למכירה
החברה, המוערכת ב-8.5 מיליארד דולר, עשויה להימכר לאחת מקבוצות הפרסום הבינלאומיות - פובליסיס, אומניקום ו-WPP
  
 
מנכ"ל WPP מזהיר את עובדיו עקב ביטול מיזוג פובליסיס-אומניקום
מרטין סורל לעובדיו: "ראשי פובליסיס ואומניקום פגועים, וקרוב לוודאי שהם יתקפו"
  
 
קרסה עסקת הענק למיזוג קבוצות הפרסום פובליסיס ואומניקום
החברות לא הצליחו להתגבר על קשיים רגולטוריים ועל מחלוקות בנושא תשלומי מסים, ובעיקר לא הסכימו על המבנה הארגוני המשותף ■ המרוויחה הגדולה היא קבוצת הפרסום WPP, שתמשיך להיות חברת הפרסום הגדולה בעולם
  
 
איגוד חברות הפרסום משיק תוכנית מפגשים עם מרצים מחו"ל
זאת ביוזמת אדם אבנון, מנכ"ל y&r ישראל ■ במפגש הראשון ירצה מייסד חברת המובייל הבינלאומית של WPP, תומאס פלגר, על שיווק וחדשנות במובייל
  
 
ב-WPP לא מתרגשים מהביקורת על עלייה של 70% בשכר המנכ"ל
לאחר העלייה בשכרו ישתכר מרטין סורל 30 מיליון ליש"ט בשנה ■ יו"ר קבוצת WPP: השכר מגלם את הביצועים ואת התחזקות המניה
  
 
אלופת הרכישות: קבוצת WPP רכשה 54 חברות ב-2013
קבוצות הפרסום רכשו אשתקד בעיקר סוכנויות קטנות המתמחות בנישות בענף
  
 
מחכים לסורל: האם מנכ"ל WPP יעשה סדר באחזקותיו בישראל?
מרטין סורל, מנכ"ל קבוצת הפרסום WPP, הוא האיש שמחזיק את הקלפים לגבי עתיד משרדי הפרסום של הקבוצה בישראל ■ האם המינוי של שלומי אבנון למנהל הפעילות בארץ מרמז כי סורל החליט שהגיע הזמן לעשות פה סדר?
  
 
שלומי אבנון יעמוד בראש קבוצת WPP בישראל
ירכז את הפעילות של הקבוצה בישראל בתחומי הפרסום, היח"צ והטכנולוגיה
  
 
אורן יוניוב ו-WPP פנו לבוררות בעניין חברת המדיה יוניון
בין הצדדים, השותפים בחברת יוניון, יש חילוקי דעות בנוגע ליחסי הכוחות בחברה
  
 
מי רוצה נתח מתקציב פרסום של 1.3 מיליארד דולר?
מיקרוסופט צפויה לצאת בחודשים הקרובים למכרז על תקציב הפרסום שלה ■ קבוצות הפרסום WPP, פובליסיס וכנראה גם אינטרפבליק צפויות להשתתף במכרז
  
 
האם הלחץ להצליח בתחרויות הקריאייטיב פוגע במפרסמים?
המודעות הפרובוקטיביות של פורד שהכינה סוכנות הפרסום JWT בהודו מעלות תהייה: האם אנשי הקריאייטיב וגחמותיהם הם האשמים בפרשה - או שהלחץ הכבד לזכות בפרסים במסגרת תחרויות פרסום הוא המנוע מאחורי התופעה?
  
 

   1234    >

   נמצאו 49 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 4

צרו איתנו קשר *5988