WPP בחדשות - עמוד 3

סוכן חדשות
 
סורל סירב לתוכנית המיזוג בין משרדי y&r ו-JWT בישראל
‎מייסד ומנכ"ל סוכנות הפרסום העולמית ‏WPP‏, השלוחה הבינלאומית של ‏y&r‏ ישראל ו-‏JWT‏ ישראל, קטע מו"מ ראשוני למיזוג בין המשרדים
  
 
רונאלדו הברזילאי מצטרף לסוכנות הפרסום WPP
כדורגלן העבר יעבוד לצדו של מנכ"ל WPP מרטין סורל ■ "אחרי 18 שנה על המגרש אני מרגיש שאמנם עשיתי הרבה, אבל כמעט שלא למדתי"
  
 
מירב עוז
קאן זה כאן
הלקח מהפסטיבל: מקום הקריאייטיב בעשייה הפרסומית חשוב יותר מהכול
ערב שבת, בחוף ליד מלון מרטינז, דיוויד סיבל, המנכ"ל העולמי של Y&R, עומד בחליפה מדוגמת וכיפה על הראש בכניסה למסעדה ומקבל את האור...המשך
  
 
ענקית הפרסום WPP הובילה גיוס של 10 מ' ד' ב-mySupermarket
בכך עלה הסכום שהחברה גייסה לכ-32 מיליון דולר ■ חברת mySupermarket נותנת אפשרות להשוות מחירים בין רשתות שיווק בצורה מקוונת כמו גם בין מוצרים באותה קטגוריה
  
 
פחות פרסומות: הוצאות הפרסום בעולם ירדו ברבעון השני
בין המדינות שספגו את הפגיעה הקשה ביותר בהוצאות על פרסום: מצרים, יוון וספרד
  
 
מרטין סורל, מנכ"ל WPP: "הדיגיטל כבר מהווה 28% מעסקינו"
סורל, אחד האנשים החזקים בעולם הפרסום, מדבר בראיון בלעדי ל"גלובס" על המדיה החדשה, מסביר למה אין לו פרופיל בפייסבוק, וכיהודי גם נותן לישראל עצות למיתוג המדינה
  
 
מיינדסט של מצליחן: מהו סוד ההצלחה של מנכ"ל WPP מרטין סורל
מהו הגורם שהופך מצליחנים כמו וורן באפט, ג'ק וולש ודונאלד טראמפ למי שהם? האם זו חריצות או חוכמה יתרה, מיומנויות ניהול מופלאות, כישרון או אולי מזל? ■ אורי עיני, חנן גליקמן ומוטי שרף מנסים לפצח את החידה
  
 
אלי ציפורי / איור: גיל ג'יבלי
אלי ציפורי
ביבי בלה-בלה ושילוח בלה-בלה
טייקון הפרסום התעלם במפגיע מהריכוזיות בענף, ורה"מ חזר לשווק כותרות נבובות
בשעה שצפינו השבוע בבליץ התקשורתי של נתניהו עם הצטרפות ישראל ל-OECD, בהבטחות שפיזר למלחמה בריכוזיות, בביורוקרטיה, בשכר הבכירים ובמה...המשך
  
 
כמה מוציאות חברות האינטרנט והטכנולוגיה על קמפיין הפרסום?
מדו"ח של חברת מחקר השווקים WPP עולה כי eBay נמצאת במקום הראשון בהוצאות על פרסום, ואחריה יאהו ■ מיקרוסופט מוציאה פי 2 מאפל על הקמפיין הפרסומי
  
 
תקציב הפרסום של מיקרוסופט עובר ממקאן לאדלר-חומסקי
הטיפול בתקציב העולמי של מיקרוסופט עבר לסוכנות וונדרמן שאין לה ייצוג בישראל, וזו התקשרה לצורך הטיפול בתקציב עם LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי ■ היקף תקציב הפרסום של מיקרוסופט בישראל: כמיליון דולר
  
 
JWT עולה לאחזקות של 80% במשרד הפרסום JWT ישראל
קבוצת הפרסום WPP, באמצעות זרוע הפרסום JWT, רוכשת את מלוא מניותיהם של דוד טמיר ורוני כהן במשרד ■ השותף הישראלי היחיד שנותר במשרד הוא המנכ"ל יורם דמבינסקי
  
 
אורן יוניוב ואייל חומסקי יקימו חברת רכש מדיה בפורמט Group M
Group M מאגדת את רכש המדיה של כל החברות מקבוצת WPP ואחראית על 20% מרכש המדיה בעולם ■ יוניוב מנהל מגעים עם Group M כדי לייצגה בישראל ■ אם תוקם - תהיה זו חברת רכש המדיה הגדולה בישראל
  
 
מקאן-אריקסון העולמית זכתה בתקציב הפרסום לאולימפיאדת לונדון 2012
סוכנות הפרסום האמריקנית גברה על קבוצת WPP הבריטית, ותהיה גם נותנת החסות הרשמית של האולימפיאדה בהשקעה של 10 מיליון פאונד
  
 
ולפעמים החגיגה נגמרת: בוטלו המסיבות בפסטיבל הפרסום השנתי בקאן
המשבר הכלכלי הוביל לביטול חלק מהמסיבות, ופסטיבל הפרסום בקאן יהיה הרבה יותר מפוכח בכל המובנים
  
 
שטרן-אריאלי חוברת לרשת יחסי הציבור הבינלאומית Cohn & Wolfe
רשת יחסי הצבור Cohn & Wolfe שייכת לקבוצת התקשורת WPP ; בתוך כך הודיעה שטרן-אריאלי על מינוי עליזה חורי למנכ"ל משותף בחברה
  
 
מרטין סורל, מנכ"ל ענקית הפרסום WPP: "למרות המצב הכלכלי, אל תקצצו בפיתוח"
סורל שוחח עם עיתונאים בפורום הכלכלי בדאבוס והמליץ לחברות לא לקצץ בברוטאליות ; "חברות שיראו במשבר הזדמנות ודווקא ימשיכו בהשקעות - ייצאו ממנו חזקות יותר"
  
 

<    1234    >

   נמצאו 49 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 4

צרו איתנו קשר *5988