Y&R אינטראקטיב בחדשות

סוכן חדשות
 
אמיר גיא / צילומים: איל יצהר
"בסוף יהיו רק קבוצות פרסום גדולות; נמות - או נתאחד"
הקריסה של y&r והצמצומים בקבוצת פובליסיס הם רק הדוגמאות האחרונות את המחיר משלמים - ועוד ישלמו - בעיקר המשרדים הבינוניים, שאין להם המשאבים הדרושים כדי לעבור שינוי
  
 
"הלקוחות לא יודעים מי הם יאנג אנד רוביקאם. בשבילם אנחנו בעלי הבית"
גיא בר כבר היה סגור בתפקיד מנכ"ל גיתם, אבל פניית פרסה ברגע האחרון הביאה אותו לאתגר אחר: מנכ"ל משותף במשרד המשתקם y&r ישראל ■ בראיון ל"גלובס" הוא מסביר מדוע ענף הפרסום נמצא בשפל תדמיתי, ואיך המשרד שלו מנסה לתת פייט למשרדים הגדולים: "פרסום זה להמציא דברים - לא רק פרסומת"
  
 
האם משרדי האינטראקטיב והדיגיטל העצמאיים יצליחו לשרוד?
אחרי שהפרסום הדיגיטלי צבר מסה קריטית בעוגת ההכנסות, החלו משרדי הפרסום לכנס את התחום חזרה אליהם ■ האם המשרדים העצמאיים ישרדו או שייבלעו ע"י גופים גדולים?
  
 
פייסבוק מרחיבה את פעילות הפרסום שלה בישראל
הרשת החברתית הפופולרית בעולם תאפשר הוספת פרסומות בעמוד הבית ■ את מכירת שטחי הפרסום תבצע החברה הישראלית אורידיאן
  
 
גיא פורה ימונה למנכ"ל משותף ב-Y&R אינטראקטיב
פורה - שהצטרף לפני פחות משנה למשרד הפרסום גיתם BBDO, שם היה אחראי על פעילות האינטראקטיב - ינהל את משרד האינטראקטיב של שלמור-אבנון-עמיחי לצד המנכ"לית הנוכחית, הדר להט-אלטמן
  
 
בכירים בענף האינטראקטיב יבקשו מערן גפן לפרוש מאיגוד חברות הפרסום
זאת בעקבות החרמת תחרות קקטוס הזהב - לצד התבטאויותיו של גפן במסגרת פסטיבל קאן, לפיהן שלמור-אבנון-עמיחי ו-Y&R אינטראקטיב אינם מתחרים בזירה הישראלית אלא בזירה הבינלאומית
  
 
שלמור, אדלר ושמעוני-פינקלשטיין יזכו ב"אריות" בפסטיבל הפרסום בקאן
(מעודכן) - שלמור-אבנון-עמיחי יזכה ב-4 "אריות", ביניהם עבור עבודה לקולגייט, אדלר-חומסקי יזכה ב"אריה" על עבודה לצ'מפיון מוטורס, ושמעוני-פינקלשטיין יזכה ב"אריה" עבור עבודה לעמותת הירוקים באילת
  
 
קריאייטיב בשביל הנשמה: קבלו את הקמפיינים החברתיים הקריאטיביים ביותר השנה
השתתפות בקמפיינים חברתיים היא מסורת רבת-שנים בענף הפרסום בעולם, וגם בישראל מתגאים משרדי הפרסום בעבודות קריאטיביות למען מטרות חברתיות ■ "גלובס" מציג 5 קמפיינים חברתיים שעשו את ההבדל
  
 
"רעיון השנה" של רשת Y&R העולמית: מיניסייט של Orange Time
העבודה שזכתה בתחרות "רעיון השנה" היא פרויקט של Y&R אינטראקטיב עבור פורטל Orange Time, המשתמש בטכנולוגיה חדשנית בכדי "להדליק" את האתר רק כשהאור בחדרו של הגולש נכבה - כמו בקולנוע
  
 
רד הד אינטראקטיב חייבת מאות אלפי שקלים לוואלה ו-Ynet
בעלי המניות בחברה פנו לדרך חדשה: עופר רושה מונה למנכ"ל מדיה קום, ובעל המניות השני - גיא פורה - מועמד לנהל את Y&R אינטראקטיב
  
 
צרו איתנו קשר *5988