הכנסות חברת חלל תקשורת צמחו בשנת 2008 ב-50% ל-52.5 מיליון דולר

הרווח הנקי הסתכם בכ- 14.2 מיליון דולר לעומת 2.1 מיליון דולר בשנת 2007; לחברה צבר הזמנות של 468 מיליון דולר

הכנסות חברת חלל תקשורת בשנת 2008 הסתכמו ב-52.5 מיליון דולר, עליה של 50% לעומת 2007. לחברה צבר הזמנות של 468 מיליון דולר. הרווח התפעולי הסתכם ב-18.8, צמיחה של 37%. חברת חלל תקשורת (SPACECOM), מפעילת לווייני התקשורת עמוס, מספקת שירותי תקשורת לוויינית כגון: טלוויזיה, אינטרנט רחב פס, רדיו, ותקשורת נתונים בישראל והמזרח התיכון, אירופה וארה"ב.

בעלי המניות העיקריים שלה הינם: קבוצת יורוקום כ-56%, תעשייה אווירית כ-17%, החברה הכללית לשירותי לווין כ-9% וח.מר כ-7%. ה-EBITDA (רווח לפני מימון מיסים ופחת) לשנת 2008 הסתכמה ב-38.7 מליון דולר, שיפור של 48%. בשורה התחתונה נרשם רווח נקי בשנת 2008 של 14.2 מיליון דולר לעומת 2.1 מיליון דולר בשנת 2007.

על בסיס Non-GAAP (לא כולל שיערוך מרכיב האופציות באג"ח להמרה) הסתכם הרווח הנקי לשנת 2008 ב-16.4 מיליון דולר, אך על פי ה-IFRS שיערוך מרכיב האופציות באג"ח להמרה סווגה כפריט הוני לפיכך לא השפיעה על הרווח.

חלל תקשורת החלה את פעילותה באספקת שירותי תקשורת לוויינית בשנת 1996 עם שיגורו לחלל של לוויין התקשורת עמוס 1. בשנת 2003 שוגר הלווין עמוס 2, ובחודש אפריל 2008 שוגר הלוויין עמוס 3 שהחליף את עמוס 1. בימים אלה נבנים שני לוויניה העתידים של החברה, עמוס 5 ועמוס 4 שישוגרו בשנים 2010 ו-2012 ויספקו שירותים באפריקה (עמוס 5) ובאסיה (עמוס 4) .

בין לקוחותיה של חלל תקשורת בארץ נמנים חברת הטלוויזיה בלווין yes, ממשלת ישראל, רשות השידור, הרשות השנייה (ערוץ 2 וערוץ 10) וגילת סטקום. בין לקוחותיה הגדולים של חלל תקשורת בעולם ניתן למנות את HBO, MTV, National Geographic,BOOM TV, T-Home ,SatTV מפעילת פלטפורמת DTH בהונגריה, וכן גורמי שידור רבים אחרים.

חלל תקשורתחלל תקשורת

aaaaרוצה להשאר מעודכן/ת בנושא הסיפורים הגדולים של השבוע?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988