לראשונה בישראל: אתר ישראלי קונה פורמט ריאליטי

תוכנית הריאליטי האינטרנטית, שבגירסתה הישראלית תיקרא "חתונת השנה", תעקוב אחר זוג שמתחתן על חשבון הפקת התוכנית ■ הפורמט נוצר כשיתוף-פעולה בין מייספייס וחברת ההפקות אנדמול ונרכש ע"י אתר mako

לראשונה, אתר ישראלי רוכש פורמט ריאליטי: mako, אתר הבית של זכיינית ערוץ 2 קשת, רכש פורמט ריאליטי אינטרנטי מחברת ההפקה הבינלאומית אנדמול.

הפורמט "Married on Myspace" נוצר כשיתוף-פעולה בין בית ההפקה ההולנדי והרשת החברתית מייספייס.

תוכנית הריאליטי האינטרנטית, שבגירסתה הישראלית תיקרא "חתונת השנה", תעקוב אחר זוג שיוצא לממש את חלומו ולהתחתן, על חשבון הפקת התוכנית והאתר. בני-הזוג, מצידם, ייאלצו לוותר על זכות הבחירה במסגרת ההחלטות שיש לקבל בעת תכנון חתונה - כגון בחירת שמלה, בחירת שיר חופה, בחירת מיקום וכו'.

כבר בסוף השבוע עלה האתר הייעודי ב-mako, שבו ניתן להצביע עבור אחד מ-3 הזוגות המתחרים ביניהם, כאשר בפרק הראשון שיעלה מחר (א') ניתן יהיה להכיר את הזוגות מקרוב ולהצביע עבור הזוג המועדף.

העונה המלאה תעלה בסוף מאי ותכלול כ-20 פרקים, כאשר הגולשים הם אלה שיצביעו וישפיעו בכל פרק על אחד ממרכיבי החתונה.

האתר הייעודי יכלול גם בלוגים יומיים וטיפים הנוגעים לעולם החתונות, כאשר במקביל להשקת הסדרה יעלה ב-mako פרויקט אינדקס חתונות הכולל מידע שימושי.

את התוכנית תנחה הדוגמנית רותם סלע.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא גלובס טק?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988