רשת המסעדות אל גאוצ'ו נכנסת לקטגוריית הבשר הקפוא

קבוצת נטו תשקיע במהלך 2 מיליון שקל ■ הסדרה החדשה כוללת 5 מוצרים המבוססים על בשר המיובא מארגנטינה

קבוצת נטו ורשת המסעדות אל גאוצ'ו משיקות סדרה של מוצרי בשר קפוא בהשקעה של 2 מיליון שקל.

עדי עזרא, יו"ר נטו ובעלי אל גאוצ'ו, אמר כי "ההשקעה הכספית נועדה לשדרוג תהליכי התפעול ומערך השיווק, המיתוג וקמפיין ההחדרה. אנחנו צופים כי המהלך יביא חדירה של 5% בשנה הראשונה ושל 10% בשנה השנייה בקטגוריית הבשר הקפוא".

הסדרה החדשה כוללת 5 מוצרים המבוססים על בשר המיובא מארגנטינה. השקת סדרת המוצרים החדשה תלווה בפעילות קד"מ אינטנסיבית, פעילות מעל לקו וכן עריכת סדנאות בשר במסעדות ברחבי הארץ.

רשת המסעדות "אל גאוצ'ו" פועלת בישראל מאז 1982, ולה 8 מסעדות בכל רחבי הארץ. ברשת סועדים למעלה מחצי מיליון סועדים בשנה.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
הרשמה
הרישום נכשל
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988