TIM: "גלובס" מוביל בגלישה כלכלית מהעבודה; ערוץ הספורט גובר על ONE

"כוכב נולד" חיזק את mako בחודש אוגוסט ■ יד2 נחלש ב-2.5% לשיעור חשיפה של 30.1%

37.6% מהגולשים בישראל מעריכים כי יגדילו את השימוש שלהם באינטרנט בשנה הקרובה, ואילו 51.1% מהגולשים מעריכים כי היקף השימוש שלהם באינטרנט יישאר יציב - כך עולה מסקר TIM של TNS טלסקר לחודש אוגוסט 2010. רק 5.8% מהגולשים הצהירו כי הם עומדים להקטין את היקף השימוש שלהם באינטרנט בשנה הקרובה.

בצמרת הטבלה מדורג אתר גוגל עם שיעור חשיפה שבועי של 90.1%, ואחריו פייסבוק, שחוזר להציג מגמת צמיחה ומתחזק ב-5.7% לשיעור של 69.2%. במקום השלישי מתברג וואלה עם שיעור חשיפה שבועי של 64.5%, לאחר שבחודשיים האחרונים דורג במקום הרביעי בלבד.

במקום הרביעי נמצא אתר שיתוף קבצי הווידיאו YouTube, שאיבד באוגוסט 7.6% לשיעור של 59.4%, ואת החמישייה סוגר אתר ynet, ששומר על יציבות עם שיעור חשיפה שבועי של 57.2%.

בין האתרים שהתחזקו החודש נמצא גם אתר mako, שהפופולריות של "כוכב נולד" המשיכה לסייע לו ולהגדיל את שיעור החשיפה שלו ב-4.6% לשיעור של 34% (מקום 6).

גם אתר נענע10 התחזק באוגוסט ב-5.6% (מקום 9). האתר שהציג את הגידול החד ביותר באוגוסט הוא Rest של דפי זהב, עם זינוק של 31% למקום ה-19.

בין האתרים שנחלשו נמצא אתר תפוז, שאיבד כ-10% באוגוסט לשיעור של 18.1%; יד2, שנחלש ב-2.5% לשיעור של 30.1% (מקום 7); ואתר nrg מבית מעריב, שנחלש ב-4.6% ומדורג במקום העשירי.

גם החודש מדד הסקר את שיעור החשיפה השבועי של גוף המדיה החדש MASA, המשווק בישראל את שטחי הפרסום של נענע10, MSN ישראל ופייסבוק, והוא עומד על 77.7% בניכוי חפיפות - זאת בהשוואה לשיעור חשיפה שבועי של 73.8% בחודש יולי.

בגזרת אתרי הספורט נרשם באוגוסט מהפך - ספורט5 התחזק ב-18.6% לשיעור חשיפה שבועי של 15.8% (מקום 14) - ובכך גבר על אתר ONE, שאמנם התחזק אף הוא אולם בשיעור נמוך יותר, לשיעור חשיפה שבועי של 14.2% (מקום 17).

"גלובס" - האתר הכלכלי המוביל בגלישה ממקומות עבודה

בקרב אתרי הכלכלה, "גלובס" הוא האתר הפיננסי המועדף בגלישה ממקומות העבודה, עם שיעור חשיפה שבועי של 13.2%, בהשוואה לשיעור חשיפה של 12.1% בלבד ל"דה מרקר". בנתוני הגלישה הכללית, "גלובס" שומר על יציבות עם שיעור חשיפה שבועי של 13%, בהשוואה ל-14.4% ל"דה מרקר".

יצוין כי שיעורי החשיפה של אתרים דוגמת "דה מרקר" כוללים גם תכנים לא כלכליים, ובעיקר את "דה מרקר קפה", אשר על-פי גוגל טרנדס מושך אליו 40-50 אלף גולשים ביום.

סקר האינטרנט של TNS טלסקר הוא ה-55 במספר, והוא נערך בקרב כ-800 משתמשי אינטרנט בגילאי 13 ומעלה, מפיזור ארצי ומייצג של האוכלוסייה היהודית בישראל.

אינפו: חשיפה שבועית לאתרים
 אינפו: חשיפה שבועית לאתרים

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא גלובס טק?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988