הצלחה ישראלית במיפ: "מחוברים" נמכרה לשידור בארה"ב

פורמט הדוקו-ריאליטי, שגירסתו העברית משודרת זו העונה השנייה ב-HOT, נמכר לחברת ההפקה האמריקנית Stone & Co וכן לגופי הפקה ושידור בשבדיה, צרפת, דנמרק ונורבגיה

הצלחה ישראלית ראשונה בפסטיבל מיפ שבצרפת: פורמט הדוקו-ריאליטי הישראלי "מחוברות/ים" בדרכו לטלוויזיה האמריקנית. אופציות להפקת התוכנית נרכשו על-ידי חברת ההפקה Stone & Co.

ל"גלובס" נודע כי לאחרונה התקיימה מצגת לרשתות כבלים מובילות בארצות-הברית, כאשר על ההפצה בצפון אמריקה אמון מפיק התוכנית הישראלי רם לנדס, שהוא למעשה גם אחד מיוצריה יחד עם הבמאי דורון צברי.

בתוך כך נודע כי הסדרה נמכרה על-ידי המפיץ אבי ארמוזה לגופי הפקה ושידור בשבדיה, צרפת, דנמרק ונורבגיה. חברת ההפקה שרכשה את האופציות מפיקה בימים אלה בארצות-הברית תוכניות כמו "המדריך של טים גן לסטייל" ו"החפרפרת".

בפרסומים בארצות-הברית הביע סקוט סטון, העומד בראש החברה, אמון בפורמט, שגירסתו העברית משודרת זו העונה השנייה ב-HOT. לדבריו, למרות שניסו בעבר לתת לחובבנים לעשות שימוש במצלמות אישיות לצילום עצמי, הפורמט הזה פותר את הבעיות שבתוכניות הקודמות על-ידי בחירת מתועדים אשר להם ניסיון קודם בהעברת סיפור אישי.

"זו פריצת דרך", אמר סטון ל"הוליווד ריפורטר", "אתה רואה בתוכנית דברים שלא חשבת שתראה. זה כאילו נתת לקנדס בושנל מצלמה, לפני שהיא יצרה את 'סקס והעיר הגדולה'".

aaaaרוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988