ניסוי כלים: "ארץ נהדרת" שחררה באינטרנט מערכון ראשון של העונה

המערכון, מעין פרודיה על הסדרה "מחוברים", זכה ל-80 אלף צפיות באתר mako תוך 48 שעות

מערכון יחיד ששחררה מערכת "ארץ נהדרת", חודש לפני חזרתה לשידור, גרר בתוך ימים ספורים עשרות אלפי צפיות באתר mako של זכיינית ערוץ 2 קשת.

המערכון, מעין פרודיה על הסדרה "מחוברים", הביא למעלה מ-10 אלף צופים תוך שעה מרגע שעלה לאתר ביום שישי בצהריים, וכ-80 אלף צופים בתוך 48 שעות בלבד.

במערכון, שנקרא "מחופרים", מגלמים אסי כהן ושני כהן את הדמויות של רן שריג ודנה ספקטור, תוך התייחסות למערכת היחסים שלהם.

המערכון הופץ אך ורק באמצעות הרשת, כש-40% מתוך הצפיות נעשו דרך הרשת החברתית פייסבוק, לאחר שהקטע עלה בקבוצות החברים המשויכות לזכיינית ערוץ 2 קשת.

יומיים לאחר שעלה הקטע, למעלה מ-10,000 גולשים חשפו את חבריהם למערכון בפייסבוק והעלו אותו באופן עצמאי אל העמוד האישי שלהם.

בימים אלה ממשיכים לעבוד ב"ארץ נהדרת" על העונה הבאה שאמורה לעלות בחודש דצמבר, וההחלטה לחשוף את הקטע עכשיו נבעה מהעניין שגוררים התוכנית של HOT והזוג שריג וספקטור.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988