מותג התה ליפטון יוצא במהלך שיווקי מפה לאוזן בהשקעה של מיליון שקל

יקיים 600 מסיבות תה ברחבי הארץ לאלפי נשים בו-זמנית, וזאת כתמיכה בקמפיין "ליפטון - הפסקת תה אחרת" ■ המהלך יתבצע באמצעות חברת WOM

במהלך שיווקי מפה לאוזן יקיים מותג התה ליפטון 600 מסיבות תה ברחבי הארץ לאלפי נשים בו-זמנית, וזאת כתמיכה בקמפיין ליפטון תחת המסר "ליפטון - הפסקת תה אחרת".

המהלך יתבצע באמצעות חברת WOM בהשקעה של מיליון שקל.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988