תפוז משיקה את Bigo - אתר חדש הפונה לגילאי 8-14

באתר ניתן למצוא מדורים שונים, בהם טלוויזיה, עולמות וירטואליים וסרטונים, המציעים למשתמשים משחקים ופעילויות תוכן

קבוצת תפוז אנשים השיקה את "ביגו" (Bigo) - אתר ילדים חדש הפונה לגילאי 8-14. באתר ניתן למצוא מדורים שונים, בהם טלוויזיה, עולמות וירטואליים וסרטונים, המציעים למשתמשים משחקים ופעילויות תוכן.

בין התכנים הלימודיים ניתן למצוא סרטונים לבניית אתרי אינטרנט, סקירה של אתרי הילדים ברשת, מנוע חיפוש לרכישת כרטיסים להופעות ולהצגות לילדים, ערוץ וידיאו המתואם לגילאי האתר, משחקי יצירה וכן תרגול קריאה וכתיבה.

לדברי האתר, התכנים עוברים תהליך סינון ארוך וקפדני, לצד מנגנון דיווח המאפשר לגולשים לדווח על תוכן לא ראוי המופיע באתר.

"ביגו" התחיל כפינה ייעודית באתר הילדים "דף הבית הראשון שלי" (Myfirsthomepage), שתפוז רכשה ב-2009 50.1% מהבעלות בו תמורת 820 אלף שקל.

ב"דף הבית הראשון שלי" גולשים ילדים בגילאי 3-8, ולדברי דן חן, מנכ"ל תפוז, המטרה מאחורי ההחלטה להקים אתר עצמאי היא "להשאיר את נתח הגולשים המתבגרים באתרי הקבוצה".

"ביגו" רץ בפיילוט במשך חודש, ולדברי תפוז, למעלה מ-400 אלף גולשים שונים ביקרו לאתר.

אפרת פרידליך, מנכ"לית האתרים "דף הבית הראשון שלי" ו"ביגו", הוסיפה כי "באתר הושקעו משאבים רבים והרבה מאוד מחשבה על מנת להעניק חווית גלישה איכותית ומהנה, תוך בקרה ואבטחת המידע המוצג באתר והתאמת התכנים לגילאי קהל היעד".

aaaaרוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988